Voiko hoikalla olla kaksoisleuka?
Kommentit (14)
Hjallis on aika kuikka eikä sillä ole leukaa lainkaan?
ikävä kyllä. Riippuu ihan leuan rakenteesta
Heikkoleukaisilla / niillä joilla on pieni leuka niin voi olla.
Voi, jos on pieni leuka ja lyhyt kaula.
Voi, vaikka nuorena olisi ollut leuka kuin mallilla. Ikää ja muutama kilo lisää, vaikkakin normaalipainon rajoissa, riittää. Ehkä parempi leukaläski kuin roikkuhelttanaama?
Minä olen erittäin hoikka, eikä leukanikaan ole heikko, mutta leuan alla on ylimääräistä rasvaa. Näkyy häiritsevästi etenkin sivulta katsoessa. Samaa vikaa on suvussa muillakin, eikä kukaan meistä ole ylipainoinen.
Olen alipainoinen ja silti minulla on pieni kaksoisleuka. Varmaan se riippuu leuan mallista tai geeneistä. Itselläni turvottaa kasvoja välillä ja sekin näkyy leuan alla.
Myös rasvaprosentti vaikuttaa. Vaikka ei olisi ylipainoinen, voi silti olla liian rasvainen. Geeneistä riippuu, mihin rasva kerääntyy. Joillakuilla se kerääntyy leuan alle, toisilla poskiin. Jotkut onnekkaat ovat kasvoista hoikkia, vaikka olisivat jopa lihavia.
Vierailija kirjoitti:
Myös rasvaprosentti vaikuttaa. Vaikka ei olisi ylipainoinen, voi silti olla liian rasvainen. Geeneistä riippuu, mihin rasva kerääntyy. Joillakuilla se kerääntyy leuan alle, toisilla poskiin. Jotkut onnekkaat ovat kasvoista hoikkia, vaikka olisivat jopa lihavia.
Itse en kuulu tähän onnekkaiden satsiin ja olen oikeasti aika ihmeissäkin alkanut seurata julkkisten kaksareita, koska melkoisen harvalla sellaista on. Aloitin tämän siis ihan vertaistueksi, mutta eihän noilla paksummillakaan julkkiksilla ole samanlaista kaksari-heltta-comboa kuin mulla. Itseasiassa S. Hedberg on ainoa ja sekin on mies.
Läski kerääntyy eri ihmisillä eri paikkoihin, myös se vähä mitä hoikilla on. Tiedän pullanaamaisia hoikkia ja kapeakasvoisia läskejä. Tietysti on vähän erikoisempaa jos kauttaaltaan lähes anorektisella on kunnon kaksari.
Voi.