Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Onks kukaan käyny Visulahdessa Mikkelissä? ov
02.07.2006 |
Millainen paikka on, onko lapsille paljon tekemistä tms.? Ollaan menossa ens viikolla Mikkelin seudulle ja mahdollisesti poikettaisi Visulahdessa.
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sanotaanko, että sisäänpääsymaksu oli liian iso paikkaan nähden. Me kävimme dinosauriassa ainoastaan. En muista paljonko ranneke maksoi, mutta paljon. Jos menette muihin kohteisiin esim. vahakabinettiin, täytyy maksaa toinen sisäänpääsy.
Meidän poikaa ainoastaan kiinnosti dinot ja uiminen. Oli aika tylsä paikka. Tänä kesänä mennään korkeasaareen!
Alue: Aihe vapaa
Jäi aika huono mielikuva, en menisi uudestaan. Ovat tosin voineet kohentaa paikkaa?