Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmiset eivät hakeudu lääkäriin, seurauksena voi olla enemmän kuolemia kuin korona aiheuttaa

Vierailija
20.04.2020 |

Ylen jutussa sanotaan että sydän- ja verisuonipotilaat eivät hakeudu enää hoitoon, ja tästä voi seurata enemmän kuolemia kuin koronasta.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, koska asia on esitetty niin, että kaikki muut sairaudet voidaan laiminlyödä ja jättää hoitamatta nyt. Pelkkää koronaa vaan, jos sitä ei ole niin ei ole mitään asiaa terveydenhoitoon. Ei ihme että ihmiset jättää itsensä hoitamatta. Minä kun soitin terveyskeskukseen niin sain kiireettömän ajan 2 päivän päähän ja sain valita mihin aikaan päivästä menen koska asiakkaita ei enää ole. Ei ihmiset kehtaa mennä kuormittamaan terveydenhoitoa kun työntekijät on 2 kuukautta uhriutuneet työtaakkansa alle.

Vierailija
2/19 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne hakeudu monesti muutenkaan, ennenkuin on pakko. Olen nähnyt monta tapausta, että viime tingassa sitten ambulanssi tilataan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne hakeudu monesti muutenkaan, ennenkuin on pakko. Olen nähnyt monta tapausta, että viime tingassa sitten ambulanssi tilataan.

Mutta nyt on eroa tuohon aikaisempaankin. Yhtäkkiä lähes kaikki ovatkin tervehtyneet ja noita muita sairauksia ei ole, niinkö luulet?

Vierailija
4/19 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja normaaliaikoina lääkäriin ei pääse ja sitten kuollaan.

Minulta meni kaksi vuotta että pääsin sydänoireiden kanssa lääkärille.

Vierailija
5/19 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten vaan ihmiset tramppaa normaaliaikaan ihan turhaan lääkärissä. Kun pelätään saatavan tappava tauti, pysytään pikku vaivojen kanssa mieluummin kotona.

Vierailija
6/19 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Systeemiä on parikymmentä vuotta kehitetty sellaiseksi että lääkäriinpääsy on säästösyistä tehty mahdollisimman hankalaksi. Sitten kun kansa lopulta sisäistää idean niin nuo lähtee teeskentelemään että se olisi ongelma?! Jännä ettei kroonistuvat pikkuvaivat tai hoitamatta jäävät vaaralliset oireet huolestuttaneet edelliseen pariin kymmeneen vuoteen kun ne tekivät ihan samaa kuin mistä nuo nyt leikkii olevansa huolissaan. 

Vierailija
7/19 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävetti soittaa ja varata aikaa mutta on mentävä käymään lääkärissä. Sain ajan viikon päähän. 

Vierailija
8/19 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten vaan ihmiset tramppaa normaaliaikaan ihan turhaan lääkärissä. Kun pelätään saatavan tappava tauti, pysytään pikku vaivojen kanssa mieluummin kotona.

Juurikin näin. Nyt nähdään kuinka suurin osa lääkärikäynneistä on ihan fuulaa. Burananoidat vaan nettoaa kun vähän särkee.

Näkeehän sen koronakriisissäkin ettei lääkärit osaa mitään. Thl 1000 lekuria torkkupeitoissaan aivastellen juo kahvia ja syö kampaviineriä ja vähättelee maailman vaarallisinta geenimuunneltua joukko tuho asetta.

Ja thl rokote tuotti narkolepsian. Mahtava hyvinvoinnin laitos:)

Afrikan poppamiehetkin pystyy parempaan.

Todellakin kannattaa aina googlettaa itse ja hoitaa itsensä itse.

Vierailija
9/19 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurikin näin. Nyt nähdään kuinka suurin osa lääkärikäynneistä on ihan fuulaa. Burananoidat vaan nettoaa kun vähän särkee.

Näkeehän sen koronakriisissäkin ettei lääkärit osaa mitään. Thl 1000 lekuria torkkupeitoissaan aivastellen juo kahvia ja syö kampaviineriä ja vähättelee maailman vaarallisinta geenimuunneltua joukko tuho asetta.

Itse Trumpikin olisai ylpeä tällaisesta viestistä johon on saatu mahtumaan uskomaton määrä valheita, vääristelyitä ja pelotteluja.

Vierailija
10/19 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Briteissä syöpädiagnoosien määrä on laskenut, vaikka esiintyvyydessä ei varmaan ole mitään muutoksia. Ihmiset eivät uskalla/kehtaa mennä lääkäriin edes oikeasti hoitoa vaativissa tapauksissa, ja monet sairaudet jäävät tässä rytinässä diagnosoimatta.

Vierailija
11/19 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menin ja sain tuolta luultavasti Koronan. Nyt vaan hengenlähtöä odotellessa. :(

Vierailija
12/19 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse Trumpikin olisai ylpeä tällaisesta viestistä johon on saatu mahtumaan uskomaton määrä valheita, vääristelyitä ja pelotteluja.

Lekurit on yleensä vielä niin ylpeitä ettei kestä myöntää olevansa väärässä. Eivät edes siinä tapauksessa kun nähdään omin silmin että oma äly kääpiömäinen influenssa diagnoosi on täysin väärä. Viisi vuotiaskin osaa googlettaa että influenssavirus on ihan Eri virusperhettä kuin koronavirus.

Lekurit on suurimmaksi osaksi pelkkiä noitia vaikka osa on neroja kuten husin diaknostiikkajohtaja. Sen ohjeilla olisi kuolemia tullut paljon vähemmän.

Mutta siellä on thl 1000 noitaa ja sitten vielä siihen päälle vino pino poppamiehiä niin ollaan älyllisesti jossain aivokuolleen Tengelen tasolla.

On totaalisen yllättävää että professorin lekurin ja juristin tittelit on pelkkiä titteleitä. Todellinen äly on jotain mitä ei rahalla tai edes ahkeralla sisulla saa.

Kriisit paljastaa sen karun faktan ettei ihmisistä ole mihinkään kun suurin osa on jossain debiilin tasolla.

Vierailija
13/19 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porvoossa? Meillä päin kaikki pääsee kuukauden sisällä. Myös 20-vuotiaat joilla ei mitään sairautta olekaan.

14/19 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin oli paikallisissa uutisissa lääkärit huolissaan, kun ihmiset eivät hakeudu enää hoitoon. Monet varmaan luulevat, että nyt ei hoideta mitään muuta kuin koronaa ja pelkäävät kuormittavansa terveydenhuoltoa. Kukaan ei uskalla tai kehtaa lähteä lääkäriin. Valitettavaa, jos moni diagnoosi ja hoito viivästyy sen takia.

Vierailija
15/19 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en uskalla mennä lääkäriin, koska pelkään, että siellä on odottamassa koronapotilas myös hoitoon.

Vierailija
16/19 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät uskalla kuormittaa, ja yksi syy on myös pelko saada terveysasemalta korona-virus. Yle muutama päivä sitten uutisoi, miten mm. lasten poliklinikka käynnit ovat harventuneet. Ihmiset siirtävät tai peruvat aikoja pelätessään tartuntaa.

Vierailija
17/19 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut aikaa vaan puhelinreseptin.

Vierailija
18/19 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla onnistui vuosikontrolli ihan hyvin etävastaanottona. Voin hyvin, verenpaineet on lääkityksellä pysyneet normaaleina ja labrojakin tuli otettua muusta syystä joulukuussa. Lääkäri vaan uusi verenpainelääkereseptini. Ei tarvinnut mennä käymään vastaanotolla. 

Vierailija
19/19 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Porvoossa? Meillä päin kaikki pääsee kuukauden sisällä. Myös 20-vuotiaat joilla ei mitään sairautta olekaan.

Helsingissä.

Olen sairastanut tätä sairautta nyt vuodesta 2010. En ole kertaakaan aiemmin päässyt lääkäriin, kerran on soittanut kiukkuinen ukkeli joka määräsi väärän lääkityksen. Kahdesti olen saanut tekstarin.

Nyt väänsin kirjallisesti ja sain viimein palvelusetelin Mehiläiseen - jossa oli hukattu paperini... Niin että se vastaanottoaika meni lähinnä historian selittämiseen. Mutta sain sentään labrakokeet.