Mä olen niin ylpeä ja onnellinen teistä jotka jaksatte pysyä karanteenissa ja noudattaa ohjeita
Koska itse en pysty. Olen elänyt kuten tähänkin asti, samoin ystäväni. Treffaillaan, istutaan iltaa. Käyn kaupassa kun huvittaa enkä käytä suojaimia. Käsiä pesen ja käytän käsidesiä, mut siinä kaikki. Pääasia että te muut pysytte pois, joten kiitos siitä :)
Kommentit (5)
Miksi et pysty? Joku pakottaa kauppaan ja illanistujaisiin ym? Mielenterveytesi niin heikko ettet voi noudattaa sääntöjä? Et kykene ymmärtämään sääntöjä ja ohjeita tyhmyyden takia? Selitä miksi ei onnistu?
Aina on siipiveikkoja, se kuuluu yhteiskunnan toimintaan.
Tosi alentava kommentti. En mä tee sun ylpeydellä ja onnellisuudella mitään, oon kotona itseni ja perheeni vuoksi. En sun kaltaisten vuoksi, en suojele kotona olemisellani sinua.
Kyllä on epäreilua. Toiset hilluvat miten vaan, itse olin kuukauden tiukassa karanteenissa, sitten menin käymään lääkärissä ja sain koronan. Nyt odotan että pääsen hengestäni. Veikkaan että minulla on noin kuukausi elinaikaa.
Älä huoli, ei pysty moni muukaan joten ehkä vanhempasi kuolevat seuraaana. Kuka tietää ;)