Miksi en voi antaa asioiden olla?
En ymmärrä itseäni. Jokaisessa parisuhteessa, mitä minulla on ollut en ole osannut antaa asioiden olla vaan alan jankkaamaan. Yleensä suhteen päättyessä tai silloin kun menee huonosti. En haluaisi olla tällainen miksen vaan voi antaa olla?
Kommentit (11)
Jää niin kuin levy päälle, tai mulla ainakin jää.
Jumitan ja jumitan. En tiedä mistä johtuu.
Siis kyllä levy jää päälle ja jumitan samoissa asioissa. Esimerkiksi miksi näin kävi? Ja se pitää perustella ihan kyllästymiseen asti.. olenko läheisriippuvainen joka ei voi hyväksyä menetystä? Ap
Tätä jatkuu niin kauan kun minulla on tunteita, kun ne loppuvat niin minua ei kiinnosta pätkääkään enää
Tätä jatkuu niin kauan kun minulla on tunteita, kun ne loppuvat niin minua ei kiinnosta pätkääkään enää
Vierailija kirjoitti:
Huoranpanija vinkuu kapeahuulinen pedarihymy naamallaan. Ruma - sisältä ja ulkoa.
0/5 - kuten sinä kokonaan ja elämäsi.
Tämä. Aloittaja on tuttu kiusaaja.
Minäminäminä! Raharaharaha! Hyväksikäyttö!
Siis miten voin olla tuttu kiusaaja kun olen 20 vuotias ja yritän vain tällä miettiä että mikä mua vaivaa? Mutta täältä palstalta ei saa näköjään apua pyytää Ap
Vierailija kirjoitti:
Valitset vääränlaisia kumppaneita.
Okei. Muiden vika.
Tiedostat siis jankkaamisesi ongelmaksi. Se on jo alku, koska kaikki jankkaajat eivät vaan millään usko, jos heille sanoo, että case closed, siirrytäänpä eteenpäin jo.
Ei siihen varmaan muuta tietä ole, kuin se, että alat tietoisesti kouluttamaan mieltäsi. Kun tulee tarve puida joku asia kumppanin kanssa, istutte alas sopivan hetken tullen, ja puhutte sen läpi. Sen jälkeen pidät visusti huolen, että et ota samaa juttua esiin enää uudestaan, vaikka kuinka mieli tekisi. Etkä käytä vanhoja riitoja lyömäaseena.
Minulla oli kerran työkaverina ihminen, joka jankkasi loputtomiin pienistä mielipaha-asioista, eikä ymmärtänyt lopettaa ajoissa. Lopulta tilanne meni siihen, että hermostuin jankutukseen, ja jouduin hiukan ääntä korottamalla kertomaan sen kolikon toisen puolen, koska muulla tapaa jankutus ei loppunut, eikä tyyppi kuunnellut yhtään. Hän ei tietenkään ymmärtänyt omaa osuuttaan riidoissa, vaan syyllisti joka kerran muita siitä, kuinka hänelle oli taas suututtu. Enkä ollut ainoa, joka hermostui, mutta välillämme oli lopulta jonkinlainen rauha.
Valitset vääränlaisia kumppaneita.