Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, alkaisitko suhteeseen kanssani?

Vierailija
19.04.2020 |

Olen
- mukava, reilu, hauskakin. Mutta introvertti jonka huumori ei ole menevää ja äänekästä ison porukan viihdyttämistä. Tarkkailijatyyppi, niin minulle on sanottu?
- ei lapsia
- hoikka, keskivertoa vähän lyhyempi (173cm...ehkä), tavallisen suomalaisen näköinen
- melko hyväkuntoinen
- siististi pukeutuva ja huolehdin hygieniastani
- ei-kovapalkkaisessa konttorityössä, koulutus AMK. Ei uratavoitteita
- asun pienessä mutta siistissä omistusasunnossa kaupungin liepeillä
- harrastan tähtitiedettä ja shakinpeluuta. Kesällä aion kokeilla vaeltamista, josko se olisi myös oma juttu
- viihdyn luonnossa ja vihreät arvot ovat minulle tärkeitä (ja elän niiden mukaan myös, en siis lentele lomamatkoille)

Naiselta toivon:
- olet mukava, reilu ja hauskakin. Jos et ole introvertti, ok sen kanssa etten halua juosta ihan koko ajan sosiaalisissa tapahtumissa, vaikka sellaisista kohtuudella pidänkin
- ikä suurin piirtein sama kuin itselläni
- ainoana tärkeänä ulkonäkövaatimuksena ei ylipainoa vyötärön yläpuolella, eikä merkittävää ylipainoa ylipäätään. Pahoittelut jos jotakuta loukkaa tämä
- tasa-arvoisuus, huom! koskee melko lailla kaikkia parisuhteen osa-alueita (kotityöt, romantiikka, seksuaalisuus...). Pyydän harkitsemaan etenkin tämän melko tarkkaan
- ei kotona asuvia lapsia, jos aikomuksena muuttaa yhteen
- tykkäät harrastaa jotain yhdessä, ei niin että on miesten jutut ja naisten jutut
- liikut ainakin jonkin verran
- et ole hulluna kuluttamiseen tai ihannoi luksuselämäntyyliä

Nainen, alkaisitko suhteeseen kanssani?

Vaihtoehdot

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kommenttia.

Harrastusten ei olisi pakko olla samoja, kunhan voitaisiin harrastaa jotain yhdessä. Olen hyvinkin avoin kokeilemaan uusia harrastuksia.

Tosiaan tasa-arvo tarkoittaa tasa-arvoa, ja miksikään testosteronia puhkuvaksi valloittajaksi minusta ei ole. Eli jos nössö on kauhistus ja miehen tulee olla Mies isolla M:llä, ei on oikea vastaus...tämän kohdan varmaankin tulkitsitte oikein.

Sen olen huomannut että on paljon enemmän vihreisiin arvoihin uskovia naisia kuin miehiä, mutta kovin vähän naisia jotka haluaisivat elää niiden mukaisesti esimerkiksi pitäytymällä lentämisestä? Tämä on aika ristiriitaista.

Kyllä-ääniä on tullut enemmän kuin odotin.

-ap

Vierailija
22/25 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin että en, koska pidän itse kulttuurijutuista, en osaa shakkia enkä aio opetella, tähtitiede on ihan mielenkiintoista muttei mun juttuni, vaikka voisin tietysti lukea kirjoja kun sinä tutkit avaruutta. Vakavampi miinus on se, ettet halua matkustaa. Minä taas luultavasti haluaisin sekä vaellukselle että keski-Eurooppaan kulttuurimatkalle. 

Muilla tekijöillä kuten pituudella, koulutuksella ja ulkonäöllä ei niin väliä. Toki tapaamatta on vaikea sanoa, synkkaisiko meillä ylipäätään huumori jne. 

Onnea etsintään joka tapauksessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari kommenttia.

Harrastusten ei olisi pakko olla samoja, kunhan voitaisiin harrastaa jotain yhdessä. Olen hyvinkin avoin kokeilemaan uusia harrastuksia.

Tosiaan tasa-arvo tarkoittaa tasa-arvoa, ja miksikään testosteronia puhkuvaksi valloittajaksi minusta ei ole. Eli jos nössö on kauhistus ja miehen tulee olla Mies isolla M:llä, ei on oikea vastaus...tämän kohdan varmaankin tulkitsitte oikein.

Sen olen huomannut että on paljon enemmän vihreisiin arvoihin uskovia naisia kuin miehiä, mutta kovin vähän naisia jotka haluaisivat elää niiden mukaisesti esimerkiksi pitäytymällä lentämisestä? Tämä on aika ristiriitaista.

Kyllä-ääniä on tullut enemmän kuin odotin.

-ap

22 jatkaa: en voisi täysin pitäytyä lentämisestä. Se nyt vaan on niin, ettei Suomesta pääse juuri minnekään junalla (jos ei ole hurjasti aikaa ja rahaa käytettävissä). En ole itse koskaan ollut näitä, joiden pitää päästä kaksi kertaa vuodessa jonnekin toiselle puolelle maapalloa. Olen autotonkin, joten lennän silloin tällöin Euroopassa, tällä mantereella on niin paljon nähtävää ja koettavaa.

Vierailija
24/25 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa ylipaino vyötärön yläpuolella?

Vierailija
25/25 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa ylipaino vyötärön yläpuolella?

Varmaankin vyötärölle, vatsaan, jne kasautunutta ylipainoa.

Reisiin tai peppuun kasautunut ylipaino ei ole yhtä terveydelle vaarallista, kunhan sitä ei ole paljon.

Sitä ap varmaankin tarkoittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi