Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sitten vaikka Marin sanoikin, että ei ole oikea aika mennä mökille:)

Vierailija
19.04.2020 |

Hän on yksi ihminen muiden ihmisten joukossa.

Menekö minä ja kysyn jonkun mielipidettä siitä, että menenkö mökille? No en todellakaan. Menen mökille tai en mene, enkä kuuntele jonkun tytönhupakon mielipiteitä.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppäätkö jyrkänteeltä, jos Marin sanoo, että nyt ei kannata hypätä jyrkänteeltä?

Vierailija
22/25 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko maan terveydenhoito keskeytetty?

Odottaako terveydenhoitoväki korona-aaltoa sormiaan pyöritellen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyppäätkö jyrkänteeltä, jos Marin sanoo, että nyt ei kannata hypätä jyrkänteeltä?

En välitä tytönhupakon puheista paskaakaan. Hänellä ei ole tarvittavaa elämänviisautta neuvoa minua yhtään missään asiassa, ja piste.

Jos hallitus haluaa ohjata kansaa tiukemmin, niin käytäköön poikkeuslakia hyväkseen.

Vierailija
24/25 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mökki kuuluu kodin kanssa samaan sairaanhoitopiiriin ja lähdet oman porukan kanssa niin en näe ongelmaa. Muussa tapauksessa voisi tuijottaa omaa napaa pidemmälle.

Vierailija
25/25 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En välitä tytönhupakon puheista paskaakaan. Hänellä ei ole tarvittavaa elämänviisautta neuvoa minua yhtään missään asiassa, ja piste.

Jos hallitus haluaa ohjata kansaa tiukemmin, niin käytäköön poikkeuslakia hyväkseen.

Näin me teemme.

Hopeakettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä