Mies, alkaisitko suhteeseen kanssani?
Minulla on aika paljon odotuksia miehen suhteen. Miehen tulee olla
- liikunnallinen
- tykästynyt yhdessä harrastamiseen ja tekemiseen
- kotonaviihtyvä
- savuton ja raitis
- aktiivisesti kotitöihin osallistua
- remonttitaitoinen ja -haluinen
- taitava ruoanlaittaja
- omillaan toimeentuleva ja asuva
- samaa ikäluokkaa kanssani
Vastineeksi tarjoan rakkautta, seuraa, hellyyttä ja täytän jääkaapin, kun tavataan luonani.
Kommentit (92)
En alkaisi. Vaikutat haluavan kotoilua, minä pidän kevyestä kivasta.
Siis etsit jotain rakennusalalla työskentelevää? Aika harva osaa remontoida ilman koulutusta.
En.
1) Listaajanaiset ovat parisuhdekelvottomia, oli kyseessä sitten vaatimusluettelo tai speksiluettelo.
2) Viestissäsi et kerro mitään siitä mitä itse tarjoaisit miehelle. Rakkaus, seura, hellyys ja se että täytät jääkaapin ollessasi tarjoajan roolissa, ovat itsestäänselvyyksiä.
3) Minua ei kiinnosta remontointi, enkä ole erityisen taitava ruuanlaittaja.
Ihan näin naisen näkökulmasta, onko sulla mitään muuta tarjottavaa kuin rakkaus, seura, hellyys ja täysi jääkaappi? Kannattaisi ehkä laatia itsestäsi samanlainen, yhtä pitkä lista kuin mitä toivot mieheltä ja miettiä sitten voisitko itse kuvitella olevasi pyytämäsi miehen arvoinen.
Olen 43v enkä alkaisi kanssasi suhteeseen. Miksi? Et ansaitse minua. Eikä kukaan muukaan.
Harrastan oluita niin siihen se tyssää.
Tylsä tyyppi. En missään nimessä alkaisi robotin kanssa suhteeseen.
Saatat olla oikeasti h0m0.
Mä voin esitellä sut Gordon Ramsaylle
En! Laita puolet vaatimuksista pois, ni voin harkita.
Ei kukaan ala suhteeseen henkilön kanssa jolla on joku kyseisen kaltainen lista ominaisuuksista ja vaatimuksista.
Jotenkin elämästä vieraantunut.
Eli astu siis paskassa vanhassa talossa jossa on paikat rempallaan? Etkö itse osaa laittaa ruokaa? Oletko lihava?
Vierailija kirjoitti:
En.
1) Listaajanaiset ovat parisuhdekelvottomia, oli kyseessä sitten vaatimusluettelo tai speksiluettelo.
2) Viestissäsi et kerro mitään siitä mitä itse tarjoaisit miehelle. Rakkaus, seura, hellyys ja se että täytät jääkaapin ollessasi tarjoajan roolissa, ovat itsestäänselvyyksiä.
3) Minua ei kiinnosta remontointi, enkä ole erityisen taitava ruuanlaittaja.
Hyviä pointteja. Itsekään en ryhtyisi parisuhteeseen ap:n kanssa, sillä olen työtön ja ne naiset, joille se on kynnyskysymys, saavat minun puolestani hypätä vaikka kaivoon.
M31
En voi ryhtyä suhteeseen olen naimisissa ja minulla on vahva tunne, että olet joku 12-15 vuotias räkänokka jolla on mu..na pystyssä kun saa vastauksia postauksiinsa. Muuten kyllä tuollainen nainen olisi jo viety parisuhdemarkkinoilta, paitsi tietysti jos olet narsisti, sitä et tietenkään itsellesi myöntäisi.
Passaan. Jos rengiksi rupean jollekin, niin haluan siitä ihan palkkaa.
Ps. minulta löytyy nuo kaikki paitsi olen liian vanha sinulle.
En
-Raitis, ei käy vaikken tässä ole lasiakaan ottanut esim. tänä vuonna
- Samaa ikäluokkaa ei käy, etsin nuorempaa, jos etsin
Zinc
Ei käy, poltan kuin anaski, tykkään ryypätä kaljaa, remontin teko on ihan roiskimista, muuten kävisi.
Jos et, niin miksi et? ap