Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haaveilee ja puhuu koko ajan mättöruuasta, "saisipa 4 hampurilaista", "olisipa kebabia ja ranskalaisia"

Vierailija
19.04.2020 |

Joka kerta kun hokee tuota, sanon, että tilaa. Tai mene hakemaan, ei tarvitse haaveilla. Ravintoloita on lähellä ja meillä on rahaa.
No ei, en hän mene, ei tilaa, ei missään nimessä. Ja taas kysyn että miksi hokee ja kuolaa noita, eikä kuitenkaan osta niitä.
Mä teen joka jumalan päivä täällä ruuat, ja teen meille aikuisille myös eri ruokia kuin lapsille, että saisi vähän maukkaampaa. Kyllä mua alkaa jo nyppiä tuo mättöruokahaaveilu, kaapit täynnä hyvää ruokaa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä teet monia eri ruokia? Miksi mies ei osallistu?

Muksut tuskin pyytää suppilovahverokeittoa, haudutettuja paisteja, tattirisottoja ja hienoja wokkeja. Ja mieskin taitaa olla maultaan yksinkertaisempi.

Itsehän olisin myös haltioissani tuommoista aterioista mutta säilytän mielenrauhani kun annan miehen rauhassa nauttia makaronimössöstään, sinisestä lenkistä ja viikoittaista kebab-annoksista, enkä koita pakottaa syömään hienommin. Kaikilla ei ole niin fiini maku eikä tarvitsekaan.

Vierailija
22/26 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo.

Se on kamalaa kun joutuu kuuntelemaan kumppanin täysin toteutettavissa olevia pieniä unelmia, joista varmasti tulisi iloiseksi 🙄

Eli mielestäsi vaimon pitäisi tilata tai hakea miehelle ne hampurilaiset, vaikka kokkaa päivittäin monet ruoat koko perheelle?

Kyllä minä tilaisin jos sillä saa ukon hiljaiseksi :D

Ei ole iso vaiva ja jääpähän enemmän oikeaa ruokaa mulle.

Hölmöä kokata "päivittäin monet ruoat" jos ei ole pakollisia ruokavaliorajoituksia, vähemmälläkin pärjäisi ja samaakin ruokaa voi syödä useampana päivänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo.

Se on kamalaa kun joutuu kuuntelemaan kumppanin täysin toteutettavissa olevia pieniä unelmia, joista varmasti tulisi iloiseksi 🙄

Eli mielestäsi vaimon pitäisi tilata tai hakea miehelle ne hampurilaiset, vaikka kokkaa päivittäin monet ruoat koko perheelle?

Kyllä minä tilaisin jos sillä saa ukon hiljaiseksi :D

Ei ole iso vaiva ja jääpähän enemmän oikeaa ruokaa mulle.

Hölmöä kokata "päivittäin monet ruoat" jos ei ole pakollisia ruokavaliorajoituksia, vähemmälläkin pärjäisi ja samaakin ruokaa voi syödä useampana päivänä.

Vierailija
24/26 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lapsille pitää tehdä omat ruuat? Jos maustetaan normaalisti pitää sen kelvata lapsillekin. Silloin ymmärrän jos käytetään reilusti voimakkaita mausteita, mutta niitäkin voi opettaa syömään maustamalla ensin miedommin.

Vierailija
25/26 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haaveilen tosi useasti myös mättöruoasta. En ikinä kyllä syö niitä kun saavat koko kehon sekaisin ja pelkään lihomista yli kaiken. Ärsyttävä tapa kyllä, tiedän.

Vierailija
26/26 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaupoista saa kebablastuja. Sitten vaan matkimaan kebabravintoloiden annoksia.

Saman lihamäärän saa noudettuna kebbelästä samaan hintaan verrattuna siihen kauppamoskaan, jota muka kebebiksi kutsutaan.

Vinkki:

Halvin pitsa pohjaksi ja maksat femman kebbeukolle, että höylää niin paljon lihaa lätyn päälle kun vaan saa.

Oma kantakeben ukko vetää niin, että hyvä kun saa lootan kiinni.

Syön siitä kolmesti.

Koko pas ka 10-12e.

Nam!

Enpä usko. Esim rullakebabin kilohinnaksi tulee useimmiten n. 10€+-. Siinä on siis mukana leipä, salaatit ja soosit. Kaupasta kebablihaa saa n. 8-12 €/kg.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi