Palkka 3700e,ikää 31v
Onko palkka mielestäsi kohtuullinen vai hyvä? Pk-seudulla. Oletettavissa on, ettei hirveän montaa satasta vuosien mittaan nouse (ehkä 4000euroon). Virka julkisella. Itse mietin pitäisikö opiskella lisää, että saisi joskus lisää palkkaa vai tyytyisikö ajatuksen tasolla tähän.
Kommentit (8)
Hyvähän tuo on julkisen puolen palkaksi. Kun verrataan palkkaa oikeasti tuottavien työtuntien määrään, sinullahan on tuntipalkka vähintään useita satasia.
Vierailija kirjoitti:
Hyvähän tuo on julkisen puolen palkaksi. Kun verrataan palkkaa oikeasti tuottavien työtuntien määrään, sinullahan on tuntipalkka vähintään useita satasia.
Ei ihan useita satasia ole vaan noin 24e mun laskujen mukaa. Aika peruspalkka.
Ihan hyvä palkka on! Varsinkin julkisen puolen palkaksi. Mikä koulutus sinulla on, AP?
Noilla taustatiedoilla vaikeaa sanoa. Jos olet esimerkiksi lääkäri, olet palkkakuopassa. Jos olet käsienheilutteluhommissa, palkka on turhankin hyvä.
Brutto 2000 julkisella, 49v. ja pk-seutu. Samaa työtä ja samalla työnantajalla tehnyt 29v.
Hyvä palkka toi on, etenkin kun sen saa julkisesta virasta (loppuiän idioottivarma suojatyöpaikka ilman mitään tehokkuusvaatimuksia). Ite vedin yksityisellä tollasta (+edut) ja olin sinänsä tyytyväinen, mutta töitä sai kyllä tehdä rahan eteen ja työt ulottui vapaallekin. Vaihdoin sitten leppoisampiin hommiin huonommalla palkalla.