Mies haaveilee ja puhuu koko ajan mättöruuasta, "saisipa 4 hampurilaista", "olisipa kebabia ja ranskalaisia"
Joka kerta kun hokee tuota, sanon, että tilaa. Tai mene hakemaan, ei tarvitse haaveilla. Ravintoloita on lähellä ja meillä on rahaa.
No ei, en hän mene, ei tilaa, ei missään nimessä. Ja taas kysyn että miksi hokee ja kuolaa noita, eikä kuitenkaan osta niitä.
Mä teen joka jumalan päivä täällä ruuat, ja teen meille aikuisille myös eri ruokia kuin lapsille, että saisi vähän maukkaampaa. Kyllä mua alkaa jo nyppiä tuo mättöruokahaaveilu, kaapit täynnä hyvää ruokaa.
Kommentit (26)
Ehkä mies tarvitsee nyt rasvaisempaa ruokaa. Mulla yleensä mättöruoasta haaveilu kielii siitä, että olen saanut liian vähän rasvaa. Kehota häntä kokkaamaan vaikka makaronilaatikkoa tai kermakastiketta tms.
No miksette voi vaikka tilata yhdessä joku ilta koko poppoolle hampurilaiset? Tai pizzaa? Kaikkien tekee välillä mieli mättöruokaa, siitä puhe mistä puute.
Joo.
Se on kamalaa kun joutuu kuuntelemaan kumppanin täysin toteutettavissa olevia pieniä unelmia, joista varmasti tulisi iloiseksi 🙄
LÄSKI kirjoitti:
Ehkä se koittaakin sua saada tekemään niitä. Väännä joku herkkupizza joku ilta.
Otat vielä kunnolla poskeen jälkkäriksi.
On tyytyväisenä hiljaa.
Kaupoista saa kebablastuja. Sitten vaan matkimaan kebabravintoloiden annoksia.
Vierailija kirjoitti:
Joo.
Se on kamalaa kun joutuu kuuntelemaan kumppanin täysin toteutettavissa olevia pieniä unelmia, joista varmasti tulisi iloiseksi 🙄
Eli mielestäsi vaimon pitäisi tilata tai hakea miehelle ne hampurilaiset, vaikka kokkaa päivittäin monet ruoat koko perheelle?
No parempi kai se haaveileva mies on kuin sellainen jatkuvasti mässyttävä plösö?
Alkoiko koronan myötä vai ollut aina? Ainakin itselläni tuli joku sellainen kriisivaihde päälle elimistössä, että tekee mieli ihan eri ruokia kuin yleensä. Minulla se vaihtui niin päin, että tulen nopeammin kylläiseksi ja haluan terveelllistä ruokaa.
Kyllä kebab on sen tyyppinen ruoka, jota ei kannata ostaa kaupasta, eikä yrittää tehdä itse. Ei sitä kannata yrittää ostaa edes huonosta kebabbilasta. Ainoa vaihtoehto kebabin kanssa on ostaa se kunnollisesta kebumestasta.
Saako mies kotona vain kylmää parsakeittoa?
Onpa lapamato koko äijä. Hakisi mättöä ja tarjoaisi muullekin perheelle, eikä vinkuisi sohvalla.
Vierailija kirjoitti:
Voi sitä tehdä myös itse jauhelihasta.
Vierailija kirjoitti:
Saman lihamäärän saa noudettuna kebbelästä samaan hintaan verrattuna siihen kauppamoskaan, jota muka kebebiksi kutsutaan.
Vinkki:
Halvin pitsa pohjaksi ja maksat femman kebbeukolle, että höylää niin paljon lihaa lätyn päälle kun vaan saa.
Oma kantakeben ukko vetää niin, että hyvä kun saa lootan kiinni.
Syön siitä kolmesti.
Koko pas ka 10-12e.
Nam!
No on meillä kotonakin tuota "mättöruokaa". Teen kotona pizzaa, ja ihan niillä täytteillä jokainen saa mitä haluaa. Tehdään hamppareita ja hodareitakin. Ja joskus tilataan tai haetaan noita. Mutta ei nyt toki joka viikko.
Kyllä se ruokaa saa. Eniten mua ärsyttää, kun teen pitkän kaavan mukaan haudutettuja paisteja, tattirisottoa, erilaisia wokkeja, laatikoita, suppilovahverokeittoa ja vaikka mitä. Syödään hyvin, ja sitten tuo ulvoo kun haluaisi hampurilaisia. No hakekoon hittolainen. Mutta ei hae, hokee vain.
ap
Vierailija kirjoitti:
No on meillä kotonakin tuota "mättöruokaa". Teen kotona pizzaa, ja ihan niillä täytteillä jokainen saa mitä haluaa. Tehdään hamppareita ja hodareitakin. Ja joskus tilataan tai haetaan noita. Mutta ei nyt toki joka viikko.
Kyllä se ruokaa saa. Eniten mua ärsyttää, kun teen pitkän kaavan mukaan haudutettuja paisteja, tattirisottoa, erilaisia wokkeja, laatikoita, suppilovahverokeittoa ja vaikka mitä. Syödään hyvin, ja sitten tuo ulvoo kun haluaisi hampurilaisia. No hakekoon hittolainen. Mutta ei hae, hokee vain.ap
Joko et osaa tehdä hamppareita ja pizzaa, tai sitten miehesi vain tykkää ùlista sinulle.
Ap luultavasti elää avokadolla ja chiansiemenillä ja miestä vitutt*aa terveysfasisti
Varmaan menisi hakemaan mättöä, mutta olet pitämässä sitä kurissa. Jos et olisi, voisi paino nousta.
Oisko parepi että mies ei puhu? Ap makaa palstalla nytkin, ihanan romanttista
Ehkä se koittaakin sua saada tekemään niitä. Väännä joku herkkupizza joku ilta.