Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kolme viikkoa jatkunut väsymys, kurkun käheys amuisin, korvakipu.

Vierailija
19.04.2020 |

Pää on myös kipeämpi useammin kuin ennen. Nyt vasta aloin ajatella että voisiko tämä olla koronaa? Asun pk-seudulla, en kulje julkisissa mutta töissä tapaan ihmisiä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palelen myös enemmän kuin yleensä mutta ei kuumetta. Vaan tosi vetämätön olo koko ajan.

Vierailija
2/11 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kanssa miettinyt onko koronaa, kun on keuhkoputkessa tuntunut outoa kutinaa jo kaksi viikkoa eikä koskaan ole tällaista ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli tuon tyylinen olo reilun kuukauden. Kuiva yskä ja aamuisin kurkku kipeä. Kuumetta vähän oli mutta ei korkeaa.myös yli viikon kesti päänsärky. Nyt alkanut helpottaa.

Vierailija
4/11 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivomato, joka paskoo korvaasi. Syö hiljaksiin aivojasi, johtaa n. 6 kk halvaantumiseen, 2 vuodessa kuolemaan.

Zinc

Hyvästi !

Vierailija
5/11 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on pieni nippasu vaan, kun katkaistaan mato sulta

Zinc

Vierailija
6/11 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli tuon tyylinen olo reilun kuukauden. Kuiva yskä ja aamuisin kurkku kipeä. Kuumetta vähän oli mutta ei korkeaa.myös yli viikon kesti päänsärky. Nyt alkanut helpottaa.

Ja lisätäkseni tuohon oli yskänlääkettä yhteydessä jatkuvaa kurkun kutinaa ja tuntui keuhkoputkessa asti se kaivelu. En ollu aiemmin kokenu vastaavaa oloa.

Vierailija
7/11 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla sisäilmaoireilua? Päänsärky, kurkun käheys aamuisin ja jatkuva väsymys voi olla oireita siitäkin. Toivottavasti syy selviää ja olo helpottaa.

Vierailija
8/11 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allergia. Jostain syystä tänä vuonna yleensä oireettomat on saaneet juuri tuollaiset oireet. Lisätään vielä kuiva iho ja ihon kutina.

Vierailija
9/11 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko siitepölyallergiaa?

Vierailija
10/11 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja lisätäkseni tuohon oli yskänlääkettä yhteydessä jatkuvaa kurkun kutinaa ja tuntui keuhkoputkessa asti se kaivelu. En ollu aiemmin kokenu vastaavaa oloa.

Ei mitään yskänlääkettä vaan yskän..

Vierailija
11/11 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jlo kirjoitti:

Voiko olla sisäilmaoireilua? Päänsärky, kurkun käheys aamuisin ja jatkuva väsymys voi olla oireita siitäkin. Toivottavasti syy selviää ja olo helpottaa.

Sama työpaikka ja asunto ollut jo vuosia. En siis usko, jos ei sitten ole jotain kodissa tapahtunut esim. homeeseen viittaavaa...

Ap