Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi korkeakoulutetut luulevat olenvansa parempia ihmisiä

Vierailija
19.04.2020 |

Minä olen käynyt vain amiksen ja huomannut että monet korkeakoulutetut suhtautuu muhun aika töykeästi. Luuletteleko olevanne parempia ihmisiä? Mua ärsyttää ihmiset jotka pätee koulutuksellaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen korkeakoulutettu, ja täytyy sanoa, että ihailen ihmisiä, jotka osaavat tehdä jotain käytännöllistä. Etenkin jos ovat jotenkin taiteellisesti lahjakkaita. Itse olen ihan tumpelo kaikissa käytännön hommissa.

Vierailija
2/6 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä huomaat sen? Keitä nämä ihmiset ovat ja missä yhteydessä olette tekemisissä? Mä en kyllä allekirjoita ollenkaan. Sen olen kyllä huomannut että ”duunarit” usein luulee että korkeammin koulutetut heitä väheksyvät, ja usein on kyllä niin päin että duunarit ovat niitä jotka keskenään tekevät pilkkaa koulutetummista. Itse olen tällainen duunari, tehtaalla töissä, pelkkä amis koulutuksena. Olen siellä tämän pannut merkille. Minulla on sisko jolla ylempi AMK tutkinto, ja hänen miehensä on Diplomi insinööri. Tosi mukavia ihmisiä, ja heidän kauttaan olen tutustunut myös heidän ystäväpiiriinsä johon kuuluu useita koulutettuja ihmisiä. Hyvin olen kelvannut mukaan. Olen myös seurustellut naisen kanssa joka opiskeli kauppatieteitä, ja suhde päättyi ihan koulutukseen riippumattomista syistä. En ole viitsinyt töissä suutani avata näihin liittyen, kun muut selvästi ajattelevat toisin. Luulen että heillä itsellään jokin alemmuuden tunne korkeammin koulutettuihin verrattuna, ja siksi jotenkin kokevat tarvetta heitä mollata. No, heillä on toki oikeus mielipiteisiinsä, ei siinä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi ajattelet että korkeakoulutetut kuvittelevat olevansa parempia ihmisiä?

Vierailija
4/6 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan almmuudentuntoinen aloitus.

Vierailija
5/6 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska me ollaan.

Vierailija
6/6 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt amiksen ja yliopiston, ja amiksessa oli kyllä fiksummin ja kypsemmin käyttäytyviä nuoria opiskelijoita, kuin yliopistolla muutamat keski-ikäiset professorit. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi