Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Retro 60-, 70-luvun kuuluisuuksia Suomesta, mitä heille kuuluu nyt. Missejä, urheilijoita ja muuta nostalgiaa kun nyt on aikaa.

Vierailija
19.04.2020 |

En löydä nostalgisia asioita 60-80-luvulta. Pirkko Mannola, Vieno Kekkonen on otsikoissa, Juha Mieto myös.
Ketkä muut tunnetut ovat ajatuksissa, ja mitä heidän nykyisyydestään voisi kertoa?
Minua alkoi kiinnostaa myös Yvonne Rosenlewin elämä.

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika outoa, jos ap on havainnut juttuja vain Mannolasta, V. Kekkosesta ja Mietaasta. Etkö tosiaan ole koskaan lukenut sanaakaan Katri-Helenasta (ja kalakaveristaan), Paula Koivuniemesta, Marion Rungista (ja nuoremmasta aviomiehestä), Dannysta, Eino Grönistä (ja muistisairaasta vaimostaan) ja entisestä kaunottaesta Anne Pohtamosta (ja uskostaan) tai entisestä hiihtäjästä Harri Kirvesniemestä (epo-porukkaa) ja ex-vaimostaan Marja-Liisasta. jne.

Ehkä ap tarkoitti näitä vähemmän tunnettuja, heitä jotka eivät ole joka päivä kertomassa iltalehdissä kuulumisistaan.

Vierailija
42/79 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasarin puolelta kylläkin mutta muistan naistenlehdistä Kati Hedmanin (Kaivanto). Missähän lie vaikuttaa nykyään. Taisi olla ammatiltaan ainakin lentoemäntä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasarin puolelta kylläkin mutta muistan naistenlehdistä Kati Hedmanin (Kaivanto). Missähän lie vaikuttaa nykyään. Taisi olla ammatiltaan ainakin lentoemäntä.

Onko jotain sukua Jari Hedmannille?

Vierailija
44/79 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tapahtui sille halvaantuneelle toimittajalle jonka nimi oli Pirjo. Loukkaantui portaissa, kun oli kantamassa lakanoita yläkerrasta alakertaan.

Vierailija
45/79 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko jotain sukua Jari Hedmannille?

Ei, on ex-vaimo

Vierailija
46/79 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten oli Heidi Wathen. Sievä tyttö. Meni Saudi-Arabiaan rikkaan sheikin hyvin tienaavaksi jalkavaimoksi.

Tuskin kuuluu enää sheikin vaimojen kärkikymmenikköön,

Vierailija
47/79 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä on Mika Venytin?

Jos tarkoitat Mika Jenytin, joka oli komea tv-kuuluttaja, niin hän valmistui hammaslääkäriksi

Vierailija
48/79 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esko Salminen näyttelee edelleen.

Vierailija
49/79 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten oli Heidi Wathen. Sievä tyttö. Meni Saudi-Arabiaan rikkaan sheikin hyvin tienaavaksi jalkavaimoksi.

Tuskin kuuluu enää sheikin vaimojen kärkikymmenikköön,

Tarkoitatko Heini Wathenia, joka avioitui Al Fayedin kanssa ja asuu Briteissä. Miehensä oli Dodi Al Fayedin isä. Heinillä ainakin kaksi tytärtä miehensä kanssa. Liikkuvat huippu ura piireissä.

Vierailija
50/79 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tapahtui sille halvaantuneelle toimittajalle jonka nimi oli Pirjo. Loukkaantui portaissa, kun oli kantamassa lakanoita yläkerrasta alakertaan.

Hän ainakin menehtyi noin vuosi tai pari sitten. 

Itse mietin monesti ex-tvkuuluttaja Irene Usvasaloa. Missä nyt vaikuttaa? Pankkialalla ilmeisesti kun teki tuota työtä jo kuuluttajavuosinaan ja senkin verran tiedän myöhemmistä vaiheista, että ainakin Hollannissa asunut pitkään. Nykytilannetta en, onko kenties mahtanut Suomeen palata vai onko jäänyt maailmalle? 

Vierailija
51/79 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se komia miesmalli?

Vierailija
52/79 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aloittaja, mutta minulta on monet aikaisemmat julkisuuden henkilöt unohtuneet,

Marion Rung oli lapsuuteni ihastus. Olen myöhemmin käynyt tansseissa kun hän esiintyi.

Muistuuko lisää henkilöitä, jotka ovat niin kauan olleet pinnalla kun esim. Marion ja aikaisemmat tv-kuuluttajat ja uutistenlukijat.

Vierailija
53/79 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites Moniseur Mosse? Entä Jallun toimittajana vaikuttanut Börje Mellberg? 

Vierailija
54/79 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ursula Rainiolla oli todella puhtaat piirteet. Leena Brusiinilla (miss Suomi 60-luku) oli isot vaaleat kiharat. Muistan, kun äitini päivitteli, että mitä Brusiin näki Jussi Talvessa. Jussi Talvi oli toimittaja ja paljon missiä vanhempi. Suhde oli jonkinlainen skandaali  aikoinaan.

Vierailija
55/79 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riitta Väisänen on ainakin julkisuudessa säännöllisesti. Hänellä taitaa mennä huonosti. Terveyttä ei ole eikä rahaa. Mielenkiintoista on se, että hänen miehensä rypee rahassa. Kai he vielä ovat yhdessä?

Vierailija
56/79 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussi ja Eero Raittinen kyllä. Matti Kuusla, Aake joku.

Vierailija
57/79 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aloittaja, mutta minulta on monet aikaisemmat julkisuuden henkilöt unohtuneet,

Marion Rung oli lapsuuteni ihastus. Olen myöhemmin käynyt tansseissa kun hän esiintyi.

Muistuuko lisää henkilöitä, jotka ovat niin kauan olleet pinnalla kun esim. Marion ja aikaisemmat tv-kuuluttajat ja uutistenlukijat.

Marionia näki usein Kampissa, seurakunnan lähellä. Hänellä on hyviä biisejä, vaikken iskelmästä välitä.

Vierailija
58/79 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sonja Lumme, Aspelundin sisaret Monika ja Ami. Seija Simola ja Anki Lindqvist ja Carola (En muista sukunimeä, joku hieno).

Vierailija
59/79 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ursula Rainiolla oli todella puhtaat piirteet. Leena Brusiinilla (miss Suomi 60-luku) oli isot vaaleat kiharat. Muistan, kun äitini päivitteli, että mitä Brusiin näki Jussi Talvessa. Jussi Talvi oli toimittaja ja paljon missiä vanhempi. Suhde oli jonkinlainen skandaali  aikoinaan.

Jos saisin valita Suomesta yhden henkilön kenen näköinen olisin niin valitsisin Brusinin.

Vierailija
60/79 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mummini mun mammani kirjoitti:

Raittisen veljekset Jussi ja Eero, suomalaisen rockin pioneereja.

Jussi and the Boysin piti esiintyä Viking Gracella 26.3. ja minun ja mieheni (60-luvulla syntyneitä olemme) piti olla siellä elävää suomirocklegendaa kuuntelemassa, mutta tiedätte kyllä miksi näin ei lopulta käynyt. :(

Ehdin nähdä Jussin tänä keväänä eräässä iltatilaisuudessa.

Mies on 75-vuotias, joten kyse todella oli ehtimisestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi