Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Retro 60-, 70-luvun kuuluisuuksia Suomesta, mitä heille kuuluu nyt. Missejä, urheilijoita ja muuta nostalgiaa kun nyt on aikaa.

Vierailija
19.04.2020 |

En löydä nostalgisia asioita 60-80-luvulta. Pirkko Mannola, Vieno Kekkonen on otsikoissa, Juha Mieto myös.
Ketkä muut tunnetut ovat ajatuksissa, ja mitä heidän nykyisyydestään voisi kertoa?
Minua alkoi kiinnostaa myös Yvonne Rosenlewin elämä.

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mummini mun mammani kirjoitti:

Raittisen veljekset Jussi ja Eero, suomalaisen rockin pioneereja.

Jussi and the Boysin piti esiintyä Viking Gracella 26.3. ja minun ja mieheni (60-luvulla syntyneitä olemme) piti olla siellä elävää suomirocklegendaa kuuntelemassa, mutta tiedätte kyllä miksi näin ei lopulta käynyt. :(

Vierailija
22/79 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eero Mäntyranta ja Lasse Viren.

Anki, Bosse ja Robert. Johnny, Lasse Liemola.

Liemola, olisko vihannesalan yrittäjä? Anki taisi kuolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jussi and the Boysin piti esiintyä Viking Gracella 26.3. ja minun ja mieheni (60-luvulla syntyneitä olemme) piti olla siellä elävää suomirocklegendaa kuuntelemassa, mutta tiedätte kyllä miksi näin ei lopulta käynyt. :(

Voi ei. Toivottavasti pääsette vielä joskus näkemään heidät.

Vierailija
24/79 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ap Pirkko M mennyt juuri naimisiin A Stubbin isän kanssa?

Vierailija
25/79 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eero Mäntyranta ja Lasse Viren.

Anki, Bosse ja Robert. Johnny, Lasse Liemola.

miten Johnny ja Lasse Liemola.

Jälkimmäisellä oli kuuḱkakauppa Tapiolassa. Miten nyt.

Vierailija
26/79 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ap Pirkko M mennyt åjuuri naimisiin A Stubbin isän kanssa?

Ei mennyt, seukkaavat vain.

Vierailija
27/79 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ap Pirkko M mennyt åjuuri naimisiin A Stubbin isän kanssa?

Ei mennyt, seukkaavat vain.

Ainakin piti mennä. Ehkä korona sotki suunnitelman.

Vierailija
28/79 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julma-Juha Väätäinen

Vierailija
29/79 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on muuten toinenkin ketju missä mietitään Vonne Rosenlewin kohtaloa.

Vierailija
30/79 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ursula Rainio oli aikansa kohumissi (Miss Suomi 1970), Loiri oli siitä hyvin innostunut ja varmaan moni muukin, mm. liikemies Leif Lindberg, joka tuomittiin jostain rikoksestakin (niinhän ne aina...). Juicekin otti Ursulan biisiinsä Paperitähdet: mutta kuka muistaa Ursulaa/hän täysin unohtui/hänkö oli vain missi muovinen/jolle roistot liiviin ui. Ursula asui siellä ja täällä, mm. Ruotsissa, mutta ainakin 2000-luvulla Turussa, jossa työskenteli kiinteistövälittäjänä Kiinteistömaailman Puutorin konttorissa. Monena vuotena näin aika usein Ursulan Puutorin liepeillä, ohitimme toisemme jalkakäytävällä. Oli edelleen tunnistettava, vaikka vuosia olikin tullut mittariin, ja joka kerta mielessä käväisi tuo Juicen sanoitus. Sai Ursula ainakin myöhempinä vuosinaan kunnon elämän syrjästä kiinni ilman roistoja, mikä on ihan kunnioitettavaa. Seitsemänkymmentä on Ursulalle tullut täyteen, eli eläkkeellä varmasti on nykyisin, ja kohut jääneet jo menneisyyteen.

Vierailija
31/79 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo niin on, mutta missä se nyt on Yvonne  Rosenlewiä koskeva ketju?

Vierailija
32/79 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ei. Toivottavasti pääsette vielä joskus näkemään heidät.

Toivotaan näin.

Vierailija
33/79 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ursula Rainio oli aikansa kohumissi (Miss Suomi 1970), Loiri oli siitä hyvin innostunut ja varmaan moni muukin, mm. liikemies Leif Lindberg, joka tuomittiin jostain rikoksestakin (niinhän ne aina...). Juicekin otti Ursulan biisiinsä Paperitähdet: mutta kuka muistaa Ursulaa/hän täysin unohtui/hänkö oli vain missi muovinen/jolle roistot liiviin ui. Ursula asui siellä ja täällä, mm. Ruotsissa, mutta ainakin 2000-luvulla Turussa, jossa työskenteli kiinteistövälittäjänä Kiinteistömaailman Puutorin konttorissa. Monena vuotena näin aika usein Ursulan Puutorin liepeillä, ohitimme toisemme jalkakäytävällä. Oli edelleen tunnistettava, vaikka vuosia olikin tullut mittariin, ja joka kerta mielessä käväisi tuo Juicen sanoitus. Sai Ursula ainakin myöhempinä vuosinaan kunnon elämän syrjästä kiinni ilman roistoja, mikä on ihan kunnioitettavaa. Seitsemänkymmentä on Ursulalle tullut täyteen, eli eläkkeellä varmasti on nykyisin, ja kohut jääneet jo menneisyyteen.

Näitä juttuja on hukassa. Lisää julkkiksista. Siis totta ihan sen takia, mitä julkkiksille kuuluu.

Vierailija
34/79 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja näyttelijöitä, oli niin hyviä aikaisemmin.

Esko Salminen, Kyllikki Forsell ja sitten joitakin enemmän kohua haluavia.

Vierailija
35/79 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo niin on, mutta missä se nyt on Yvonne  Rosenlewiä koskeva ketju?

En tiedä, otsikossa oli Tii jne. Pohdittiin 70-80- luvun missejä/malleja/julkkiksia.

Vierailija
36/79 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki 80-luvun missit ovat hävinneet julkisuudesta.

Vierailija
37/79 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jauhettiinko Juha Miedon mämminsyönnistä lehdissä joka vuosi jo 80-luvulla?

Vierailija
38/79 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja näyttelijöitä, oli niin hyviä aikaisemmin.

Esko Salminen, Kyllikki Forsell ja sitten joitakin enemmän kohua haluavia.

Näin just Kristo Salmisen. Ajattelin että siinähän on Esko Salminen,mutta sitten tajusin että Esko on jo aika vanha ja että Kristohan se oli. Hän (Kristo) näytti kyllä lähes kuusikymppisenä. Terveysongelmia?

Vierailija
39/79 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes kaikki 80-luvun missit ovat hävinneet julkisuudesta.

Vuonna 1978-1989 missit olivat erittäin vaatimattoman näköisiä. 60-70-luvulla todella kauniita, Brusin, Stark, Pohtamo jne

Vierailija
40/79 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika outoa, jos ap on havainnut juttuja vain Mannolasta, V. Kekkosesta ja Mietaasta. Etkö tosiaan ole koskaan lukenut sanaakaan Katri-Helenasta (ja kalakaveristaan), Paula Koivuniemesta, Marion Rungista (ja nuoremmasta aviomiehestä), Dannysta, Eino Grönistä (ja muistisairaasta vaimostaan) ja entisestä kaunottaesta Anne Pohtamosta (ja uskostaan) tai entisestä hiihtäjästä Harri Kirvesniemestä (epo-porukkaa) ja ex-vaimostaan Marja-Liisasta. jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi