Mitä teet kun koronarajoitukset poistetaan
Itse lähden juhlimaan baariin. Toivottavasti äkkii purkais nää tyhmät rajoitukset. Halua taas elää.
Kommentit (67)
En halua takaisin sosiaaliseen elämään. Etätyössä on ihan kivaa. Ostan ruoat nettikaupasta,lapset pitää mulle tarpeeksi seuraa...
Vierailija kirjoitti:
Jatkan eristäytymistä kunnes saan rokotteen.
Niin minäkin.
Hassua että niin monet ihmiset luulevat, että viranomaiset voisivst "antaa luvan" lopettaa varomasta tartuntoja. Eivätkö he osaa ajatella omilla aivoillaan?
Niin kauan kuin virus leviää, eikä ole rokotetta, ei ole siltä turvassa.
Vierailija kirjoitti:
Olen hoitaja, joten todennäköisesti joudun pakolliseen ihmiskokeeseen ja kuolen rokotuksen sivuvaikutukseen.
En kai tee mitään sitten.. jatkan eristäytymistä kesään asti, heinäkuussa käyn mökillä siskoni perheen kanssa.
Käyn kirjastossa. Muuten olen viettänyt ihan normaalia ja tavanomaista omaa elämääni, mutta kirjastossa käyminen ei ole onnistunut, koska se on kiinni. Piti käydä kirjakaupassa ostamassa kirja, jotta saisin uutta lukemista!
Vierailija kirjoitti:
Käyn saunassa.
Oma (kerrostaloasunto)sauna on hyvä olla olemassa. Viimeksi saunoimme eilen. :)
Jatkan elämää aika samanlaisena kuin nytkin. Se on tylsä vastaus, mutta ei ole antaa mitään muuta.
Pidämme pienet hääjuhlat lähiperheelle. Naimisiin mentiin jo DVV:ssa.
Olen riskiryhmään kuuluva työtön eli töitä alan etsiä, siis palkkatyötä, mielestäni olen jo riittävästi tehnyt töitä ilman palkkaa (jo vuosia, eri termeillä, mutta eipä nuo ole auttaneet eteenpäin mitenkään. Koko systeemi pitäisi muuttaa, ei ole laitaa, että lähes puoli miljoonaa tekee töitä palkatta).
Olen äitiyslomalla ja haluan tavata omia perheenjäseniäni, lähinnä molempia mummoja ja siskoa. Haluaisin myös kirppiksille (ettei tarvitse tilata lapsille kaikkea uutena - eipä tullut ostettua esim. kesävaatteita etukäteen), ravintolaan ja kahvilaan. Toivottavasti vauva on edelleen vauvaikäinen, kun näitä asioita pääsee harrastamaan...
Meen salille ja ryhmäliikuntatunneille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hoitaja, joten todennäköisesti joudun pakolliseen ihmiskokeeseen ja kuolen rokotuksen sivuvaikutukseen.
Pääseekö tuollaiseen ihmiskokeeseen sitten vapaaehtoisesti, jos ei ole hoitaja? Itseäni kiinnotaisi mahdollisuus kuolla kunnialla, niin ei tarvitsisi sittenkään juoda itseään hengiltä.
Lähden ravintolaan, kirjastoon ja uimaan ensimmäisenä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin.
Hassua että niin monet ihmiset luulevat, että viranomaiset voisivst "antaa luvan" lopettaa varomasta tartuntoja. Eivätkö he osaa ajatella omilla aivoillaan?
Niin kauan kuin virus leviää, eikä ole rokotetta, ei ole siltä turvassa.
So? Aika moni on sen oireettomana jo sairastanut.
Palautan kirjat kirjastoon. Sovin tapaamisia taas tuttujen kanssa ja vien lapsia huvipuistoon tai hop lop:iin, jos on jo syksy. Ehkä asuntomme menee kaupaksi ja päästään rakentamaan omakotitaloa.
Huvipuistoon ja kylpylään. Myös muutamia kesäjuhlia suvussa tiedossa.
Lähdemme Espanjaan tai Italiaan heti kun se taas on mahdollista.
Käyn saunassa.