Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teet kun koronarajoitukset poistetaan

Vierailija
19.04.2020 |

Itse lähden juhlimaan baariin. Toivottavasti äkkii purkais nää tyhmät rajoitukset. Halua taas elää.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me mennään ulos syömään pitkän aikaa vähintään viikottain ja mies saa maksaa joka kerta. Alkaa tämä jatkuva kokkaaminen jo rassata minua.

Vierailija
62/67 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronarajoitukset poistetaan aivan liian aikaisin. Hallituksella on pakkomielle saada (toimimaton) laumaimmuniteetti.

Rajoitusten poistuttua ei kannata mennä minnekään olemaan esillä.

Miksi matkisimme ruotsia. Voisimme ottaa mallia vaikka Etelä-Koreasta, taiwanista tai uudesta seelannista.

Varhila ei ole lämmin ihminen. Ilmeisesti kuolemat eivät merkitse hänelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajoitukset ilmeisesti loppuvat piankin, ja sitten tartuntamäärät lähtevät taas nousuun, joten eristäydyn mahdollisuuksien mukaan vieläkin enemmän.

Sitten kun epidemia on oikeasti hellittänyt, menen kiertelemään kirpputoreja. Olen sitä kaivannut.

Vierailija
64/67 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksen pitäisi olla muotoa: mitä teette, kun koronan uhka on suomesta hävinnyt. (rokotuksella)

Vierailija
65/67 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituksen pitäisi olla muotoa: mitä teette, kun koronan uhka on suomesta hävinnyt. (rokotuksella)

Sille voi tehdä oman ketjun. Turha tulla tähän ketjuun mössöttämään jos itse meinaat olla eristyksissä rokotteeseen asti.

Vierailija
66/67 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta Ruotsiin.

Vierailija
67/67 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkan eristäytymistä kunnes saan rokotteen.

Niin minäkin.

Hassua että niin monet ihmiset luulevat, että viranomaiset voisivst "antaa luvan" lopettaa varomasta tartuntoja. Eivätkö he osaa ajatella omilla aivoillaan?

Niin kauan kuin virus leviää, eikä ole rokotetta, ei ole siltä turvassa.

Eikö ole tullut selväksi, ettei osalla ihmisiä ole aivoja tässä tilanteessa lainkaan.