Mitä teet kun koronarajoitukset poistetaan
Itse lähden juhlimaan baariin. Toivottavasti äkkii purkais nää tyhmät rajoitukset. Halua taas elää.
Kommentit (67)
Koronarajoitukset poistetaan aivan liian aikaisin. Hallituksella on pakkomielle saada (toimimaton) laumaimmuniteetti.
Rajoitusten poistuttua ei kannata mennä minnekään olemaan esillä.
Miksi matkisimme ruotsia. Voisimme ottaa mallia vaikka Etelä-Koreasta, taiwanista tai uudesta seelannista.
Varhila ei ole lämmin ihminen. Ilmeisesti kuolemat eivät merkitse hänelle.
Rajoitukset ilmeisesti loppuvat piankin, ja sitten tartuntamäärät lähtevät taas nousuun, joten eristäydyn mahdollisuuksien mukaan vieläkin enemmän.
Sitten kun epidemia on oikeasti hellittänyt, menen kiertelemään kirpputoreja. Olen sitä kaivannut.
Aloituksen pitäisi olla muotoa: mitä teette, kun koronan uhka on suomesta hävinnyt. (rokotuksella)
Vierailija kirjoitti:
Aloituksen pitäisi olla muotoa: mitä teette, kun koronan uhka on suomesta hävinnyt. (rokotuksella)
Sille voi tehdä oman ketjun. Turha tulla tähän ketjuun mössöttämään jos itse meinaat olla eristyksissä rokotteeseen asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkan eristäytymistä kunnes saan rokotteen.
Niin minäkin.
Hassua että niin monet ihmiset luulevat, että viranomaiset voisivst "antaa luvan" lopettaa varomasta tartuntoja. Eivätkö he osaa ajatella omilla aivoillaan?
Niin kauan kuin virus leviää, eikä ole rokotetta, ei ole siltä turvassa.
Eikö ole tullut selväksi, ettei osalla ihmisiä ole aivoja tässä tilanteessa lainkaan.
Me mennään ulos syömään pitkän aikaa vähintään viikottain ja mies saa maksaa joka kerta. Alkaa tämä jatkuva kokkaaminen jo rassata minua.