Nainen, mikä on seksikkäin vaate jonka omistat?
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sellaista vaatetta olekaan joka saisi minut näyttämään seksikkäältä... naurettavalta kyllä.
No jos näyttää syöttöporsaalta niin sitte. Lihavuus on kuitenkin valinta. Toiset valitsee toisin.
T hoikka Nainen D-kupin rinnoilla, joilla seksiasut näyttää seksikkäältä päällä.
Mikä saa sinut kuvittelemaan että olisin lihava? Ihan hoikka itsekin olen (ja tissit on c jos se nyt jotakin merkkaa) mutta eihän se hyvänen aika tarkoita vielä sitä että ihminen olisi muuten hyvännäköinen!
Herve Legerin bandage -mekot taitavat olla.
Musta nahka saa mieheni kuumaksi. Minulla on housut ja kokomekko. :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä mittarilla?
No eikös toi ole päivänselvää??
Mikä on seksikkäin asu naisen päällä mihin mies/miehet käy kuumana? Vai lesbonako kirjoittelet?
En nyt ymmärtänyt miksi jonkun miehen pitäisi käydä kuumana vaatteisiini? Eikö hän voi ostaa mieleisiään kuumia vaatteita lipaston laatikkoonsa ja ihailla niitä milloin haluaa?
-eri
Oletko ihan tosissasi vai leikitkök vaan näsäviisasta?
Tunnen ainakin oloni erityisen naiselliseksi leveähelmaisessa punaisessa mekossa maiharit jalassa. Jos tulee kylmä niin nahkarotsi päälle.
On verkkopaitoja, pitsitoppia/mekkoo/paitaa/alushousuja, erilaisia stay uppeja ja sukkiksia, läpikuultavia rintsikoita, pitsi ja nahkahousuja. Itse pidän teräsluitetusta vyötärökorsetista, käyn itsekin kuumana kun vyötärö on pikkuinen.
Mutta maihareita ja nahkarotsia en vaihda. Niittirintsikat ehkä alle.
Punaiset pitsistringit kokoa xs. Yhdessä vaiheessa oli rikki revityt sukkahousut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä mittarilla?
Mikä on seksikkäin asu naisen päällä mihin mies/miehet käy kuumana? Vai lesbonako kirjoittelet?
En nyt ymmärtänyt miksi jonkun miehen pitäisi käydä kuumana vaatteisiini? Eikö hän voi ostaa mieleisiään kuumia vaatteita lipaston laatikkoonsa ja ihailla niitä milloin haluaa?
-eri
Olen ihan täysin tosissani. Jos saa kiksit kumpparista niin ei sen tarvitse kenenkään jalassa olla, samoin monen muun välineen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sellaista vaatetta olekaan joka saisi minut näyttämään seksikkäältä... naurettavalta kyllä.
No jos näyttää syöttöporsaalta niin sitte. Lihavuus on kuitenkin valinta. Toiset valitsee toisin.
T hoikka Nainen D-kupin rinnoilla, joilla seksiasut näyttää seksikkäältä päällä.
Miksi haluat näyttää seksikkäältä?
T. eri; hoikka G-kuppi
Lateksipöksyt joissa on sellainen panoaukko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi omistaa seksikkäitä vaatteita?
Siksi koska on ihanaa pukea ne päälle. Selsielämään kivaa vaihtelua pelkän alastomuuden sijaan. Näyttää peilissä hyvältä.
Koska nautin seksikkäästä olosta ja kaikesta naisellisesta.
Kyllä. Sellaisiakin naisia on jotka haluaa ja jaksaa panostaa sänkyleikkeihin.
Olet siis väline, omahan on valintasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi omistaa seksikkäitä vaatteita?
Siksi koska on ihanaa pukea ne päälle. Selsielämään kivaa vaihtelua pelkän alastomuuden sijaan. Näyttää peilissä hyvältä.
Koska nautin seksikkäästä olosta ja kaikesta naisellisesta.
Kyllä. Sellaisiakin naisia on jotka haluaa ja jaksaa panostaa sänkyleikkeihin.
Olet siis väline, omahan on valintasi.
Väline? Jos itse kiihotun näistä hepenistä? Jos itse haluan keikistellä peilin edessä? Jos iloitsen kehopositiivisuuden hengessä omasta vartalosta? Kerro! Mikä tässä on väärää? Miksi en saa iloita omasta vartalosta ja nauttia siitä?? Eikö se juuri ole kehopositiivisuutta parhaillaan? Kun nautin omasta vartalosta ja leikittelen sillä ? Jossa saan olla itse aktiivinen osapuoli seksissä? Saan kokea olevani seksikäs ja kaunis? Jännä juttu että mitä väärä on nauttia omasta vartalosta ja kokea olonsa kauniiksi?
Etenkin kun olen itse se aktiivinen toimija, en alistuva ja passiivinen ”antaja” ? Kerro. Mitä teen ja koen väärin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat näyttää seksikkäältä?
T. eri; hoikka G-kuppi
Koska kiihotun itse siitä. Nautin siitä. Tykkään siitä. Riittääkö nämä perusteluksi?? Mitä väärää nyt koen? Enkö saa iloita omasta kropasta Koska olen kehopositiivinen??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä mittarilla?
-eri
Olen ihan täysin tosissani. Jos saa kiksit kumpparista niin ei sen tarvitse kenenkään jalassa olla, samoin monen muun välineen kanssa.
Ok. Olet siis jonkin sortin autisti. Ihmettelen miksi viitsit lukea tätä ketjua jos aihe on noin vastenmielinen.
Katkerat hiekka*pil*lut tulee dissaamaan naisia jotka pukeutuu seksikkäästi. Ja meetoo hengessä naista ei kyetä näkemään aktiivisena osapuolena seksileikeissä vaan typeränä bimbona joka toimii välineenä miesten iljettäville himoille. Niin. Nainenhan EI voi itse nauttia niistä pepeneistä, koska hiekkis itse ei nauti. Nyt naiset valoja päälle siellä!
Elmu kelmu ja käsiraudat