Nainen, mikä on seksikkäin vaate jonka omistat?
Kommentit (83)
No niin nyt on tullut jotain ihan hyviä ehdotuksia 👍
On lateksiasuja ja korsetteja yms.
Vierailija kirjoitti:
No niin nyt on tullut jotain ihan hyviä ehdotuksia 👍
Mä en ihan oikeasti omista seksikkäitä vaatteita.
Mulla oli pinkit minishortsit ja valkoinen trikootoppi, kun pesin ikkunoita. Huomasin, että pihalla miesjoukko töllisteli minua päät kenossa ja hymyili hölmöinä, kun siinä ikkunalla kyykin. Että ne kai :-)
Miksi pitäisi omistaa seksikkäitä vaatteita?
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi omistaa seksikkäitä vaatteita?
Siksi koska on ihanaa pukea ne päälle. Selsielämään kivaa vaihtelua pelkän alastomuuden sijaan. Näyttää peilissä hyvältä.
Koska nautin seksikkäästä olosta ja kaikesta naisellisesta.
Kyllä. Sellaisiakin naisia on jotka haluaa ja jaksaa panostaa sänkyleikkeihin.
Kus*n polttamat puuterinväriset nimettömät.
Vierailija kirjoitti:
Millä mittarilla?
No eikös toi ole päivänselvää??
Mikä on seksikkäin asu naisen päällä mihin mies/miehet käy kuumana? Vai lesbonako kirjoittelet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä mittarilla?
Mikä on seksikkäin asu naisen päällä mihin mies/miehet käy kuumana? Vai lesbonako kirjoittelet?
Ei ole päivänselvää!
Talvella oli sellaiset kulahtaneet, mustat naisten pitkät kalsarit, joissa sattui olemaan reikä haaruksissa. Ne olivat mieheni mielestä kuumat eikä niitä missään nimessä saanut hävittää. Minun piti pitää päälläni niitä ilman alkkareita ja lopun te tiedättekin...
Nyt ne lensivät lumppuihin ja kierrätykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä mittarilla?
En nyt ymmärtänyt miksi jonkun miehen pitäisi käydä kuumana vaatteisiini? Eikö hän voi ostaa mieleisiään kuumia vaatteita lipaston laatikkoonsa ja ihailla niitä milloin haluaa?
-eri
Kyllä se on mustavalkoruudullinen hieman 50-luvun henkinen mekko. Yläosassa on napit, joita täytyy pitää vähän auki koska mitoitus ei ole näin rintavalle. Sitten kapenee vyötärölle, jolla ihan vyökin, ja helma taas levenee kesätuulessa liehumaan. Tämä kun on päällä, kynnet ja huulet punaisena, niin on se ainoa kerta minun elämässäni että joku kadulla katsoo pitempään :).
Ei sellaista vaatetta olekaan joka saisi minut näyttämään seksikkäältä... naurettavalta kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä mittarilla?
En nyt ymmärtänyt miksi jonkun miehen pitäisi käydä kuumana vaatteisiini? Eikö hän voi ostaa mieleisiään kuumia vaatteita lipaston laatikkoonsa ja ihailla niitä milloin haluaa?
-eri
Miten pihalla nainen voikaan olla miesten ajattelutavasta????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä mittarilla?
-eri
Miten pihalla nainen voikaan olla miesten ajattelutavasta????
ei feministiä kiinnosta mitä mies ajattelee. Paitsi jos siitä haluaa tehdä metoon.
:D Mulla saman efektin teki turkoosi tuubimekko (sellainen vartalonmyötäinen). Tuore poikkis ei millään meinannut pysyä mekon ulkopuolella. Melkein p_ntiin museossa.
Turkoosi mekkoni oli mieheni sanoilla ”se jöpötysasu”.