Käytkö kaupassa haistelemassa pesuaineita?
Näin TV:ssä pätkän Tuurin Kyläkauppa -ohjelmasta jossa asiakkaat (nainen tyttärineen) kävivät pesuaineosastolla haistelemassa pesuaine- ja huuhteluainepullojen sisältöjä. Joskus paikallisissa marketeissa olen nähnyt asiakkaiden haistelevan shampoo-, saippua- ja hoitoainepulloja. Tämä on ärsyttänyt minua ennenkin, en haluaisi ostaa tuotetta jonka joku on käynyt jo korkkaamassa ja työntänyt nenäänsä kiinni. Eikä itselleni tulisi mieleenkään availla pulloja kaupan hyllyltä. Nyt tämä ällöttävyys korostuu entisestään näin Korona-aikaan. Käytkö sinä availemassa ja haistelemassa pesuaineita kaupassa? Taidan siirtyä ostamaan kaikki pesuaineeni tulevaisuudessa nettikaupassa. :(
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Haistan aina, opetin pojallenikin haistamisen. Miksi ei saisi haistaa, eihän se ole pois keneltäkään jos varovaisesti haistaa tuotetta.
Kiitos ei tarvitse aukaista minun pulloa. Ne täytetään ja suljetaan hyvissä hygienia oloissa. Ja tosiaan usein ne pullot ovat huonosti laitettu kiinni sen haistaminsen jälkeen. Vieläkö oikeasti tarvitaan lappuja "jos aikauset, niin ostat"
Vierailija kirjoitti:
Huuhteluaineen ja hiustenhoitotuotteet haistan aina, jos on vieras tuote. Tietenkin, tuoksun perusteellahan ne osaksi ostetaan.
En työnnä nenääni kiinni yhtään mihinkään, mulla on normaali hajuaisti.
Eikö ih.iset oikeasti tajua kuinka kuvottavaa tuollainen on?
Vierailija kirjoitti:
En näe tuossa mitään väärää. En usko että kukaan koskaan painaa nenäänsä kiinni tuotteeseen, vaan vähän puristaa pulloa että tietää minkä hajuista tavaraa on ostamassa. Miten se muka pilaa tuotetta mitenkään? Tiedättekö monetko tavarat, vaatteet, ruokapaketit, hygieniapakkaukset ym. putoilevat kauppojen hyllyiltä päivittäin alas? Ei niitä hävikkiin heitetä, vaan ihan surutta takaisin hyllyyn ja myyntiin. Irtohedelmät/vihannekset yms. eri asia. Tai kuinka moni ihminen on ylipäätään nyplännyt tuotetta ennen sinua, ei ainoastaan kaupassa, vaan myös tehtaalla ja kuljetuksessa ennen kuin edes ehdit ajatella tuotteen olemassaoloa?
Itse ainakin teen nykyään hajutestin deodoranttien kanssa. Joskus menin ostamaan dödön umpimähkään tietämättä lainkaan miltä se tuoksuu, ja voi jösses sitä tunkkaisuuden multihuipentumaa kun kotona avasin korkin ja haistoin ensimmäisen kerran! Enää koskaan en tuota virhettä tee! Toki luen ensin etikettejä ja arvon mikä dödö voisi lähtökohdiltaan olla se kaikista kivoin, en siis käy availemassa ja nuuhkimassa jokaista laatua läpi. Sori nyt vaan mutta tulen siltikin aina nuuhkimaan pari deodoranttia läpi löytääkseni mieleisen, eikä minua haittaa vaikka edelliset asiakkaat olisivat hyllyllä tehneet samoin.
Oletko noin yksinkertainen? Kun avaat sen kosmetiikkapakkauksen, se alkaa reagoida hapen kanssa heti. Sen käyttöaika alkaa lyhentyä siitä hetkestä.
Älä tee noin etenkään pyykinpesu jauheelle
Itse kun olen ostanut, enkä ole huomannut reikää niin jauheita on muitten tuotteitteni päällä. Sitten tulee sitä 🤬!#%$💥