Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tytär on googlettanut "anoreksia vinkkejä" ja "haluan anoreksian"

Vierailija
19.04.2020 |

Järkytyin aika pahasti. Tyttö on 11-vuotias vasta.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syökö tyttö normaalisti, onko laihtunut?

Vierailija
2/21 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tein minäkin tuon ikäisenä ja silti olen nyt jo lähes sairaalloisen lihava. Anna sen mielummin sairastua siihen anoreksiaan, lihavuus on hélvetin oksettavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syökö tyttö normaalisti, onko laihtunut?

Syö normaalisti. Ei ole laihtunut, eikä hänen tarvitse laihtua, mutta on pari kertaa ottanut kiinni mahastaan sanoen "mä oon niin läski". Ap

Vierailija
4/21 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko niitä mutseja, jotka murehtivat omia kilojaan ääneen koko tytön lapsuuden ajan ja siirtävät oman kehoahdistuksensa lapselle? Vai oletko niitä mutseja, jotka suoraan haukkuvat lastaan läskiksi eri sanoin?

Vierailija
5/21 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin tein minäkin tuon ikäisenä ja silti olen nyt jo lähes sairaalloisen lihava. Anna sen mielummin sairastua siihen anoreksiaan, lihavuus on hélvetin oksettavaa.

Laihduttaminen lihottaa, joten jos haluat lapsestasi läskin aikuisiällä niin anna vaan vetää diettiä lapsena.

Vierailija
6/21 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kun lakkaa syömästä, sitä se anoreksia on.

Vierailija
7/21 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä kommentissa nähdään se, miten lähekkäin toisiaan anoreksia ja sairaalloinen ylipaino on toisiaan: molemmat on syömishäiriöitä ja molemmissa yhdistyy oman kehon vihaaminen. Jos on alttius anoreksiaan, on myös alttius sairaalloiseen ahmimiseen.

Vierailija
8/21 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla, että on halunnut vain syvempää ymmärrystä anoreksiasta. Itsekin olene googlannut vastaavilla hakusanoilla, vaikka minulla ei todellakaan ole anoreksiaa. Minusta vain oli niin käsittämätöntä, että miten ihminen joka fysikaalisin mittauksin kuten myös empiirisesti peilin kautta havainnoiden voi tulkita itseään lihavaksi, vaikka olisi nälkäkuoleman partaalla(hidastunut syke, laskenut ruumiinlämpö...). Halusin jotenkin päästä syvemmälle siihen ajatusmaailmaan.

Vierailija
9/21 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraavaksi sukupuolenvaihdokseen

Vierailija
10/21 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kuvia?

Vierailija
11/21 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten eheytykseen sinne Urjalan jytkyteltan kosteaan hämärään.

Vierailija
12/21 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorena vähän tuhti verrattuna luokkakavereihin, sitten aloin laihduttaa ja laihduinkin ihan hyvin. Omalla kohdallani se oli ihan ok, ja jopa hyväksi itsetunnolle. Ei tarvinnut enää jännittää tai harmitella. Koin voimakkaan onnistumisen tunteen, ihan kuten aikuisetkin tuossa tilanteessa. Sittemmin pysyinkin hoikkana ja paino on alkanut pikkuhiljaa nousta vasta nyt nelikymppisenä. Sinuna tukisin tyttöäsi, koska ahdistusta on jos tuollaisia googlettaa. Tytölläsi on oikeus omaan kehoon.

Vierailija
13/21 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä googletin kerran huvikseni aiheesta ja kävin lukemassa pari pro ana-blogia, on ihan järkyttävää että semmoista saadaan julkaista netissä! Siinä oli jotain että huijaa vatsaasi juomalla vettä ja kun sattuu kovasti nälkä niin  mahaan mene sikiösentoon.... 

Vierailija
14/21 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä googletin kerran huvikseni aiheesta ja kävin lukemassa pari pro ana-blogia, on ihan järkyttävää että semmoista saadaan julkaista netissä! Siinä oli jotain että huijaa vatsaasi juomalla vettä ja kun sattuu kovasti nälkä niin  mahaan mene sikiösentoon.... 

On niitä poistettu, mutta uusia tulee aina. 

Vierailija
15/21 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen seuraamaan tilannetta, ite sairastuin anoreksiaan 11 vuotiaana ja meni aika monta vuotta siitä toipuessa..

Vierailija
16/21 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet rikkonut yksityisyyden suojaa. Se on rikos. Ja nyt vielä teet omia tulkintojasi?

Vierailija
17/21 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastaako voimistelua tms.? Sukulainen sairastui anoreksiaan varmaan tuossa iässä koska vaatimukset joukkueessa olivat kovat

Vierailija
18/21 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://vinkkejaproanoille.blogspot.com/?m=1

Anoreksia on tappava sairaus... Ennustetta parantaisi aikainen puuttuminen.

Vierailija
19/21 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se pulkannaruksi haluaa?

Vierailija
20/21 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://vinkkejaproanoille.blogspot.com/?m=1

Anoreksia on tappava sairaus... Ennustetta parantaisi aikainen puuttuminen.

Puuttuminen vain pahentaa tilannetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi