Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käytkö kaupassa haistelemassa pesuaineita?

Vierailija
19.04.2020 |

Näin TV:ssä pätkän Tuurin Kyläkauppa -ohjelmasta jossa asiakkaat (nainen tyttärineen) kävivät pesuaineosastolla haistelemassa pesuaine- ja huuhteluainepullojen sisältöjä. Joskus paikallisissa marketeissa olen nähnyt asiakkaiden haistelevan shampoo-, saippua- ja hoitoainepulloja. Tämä on ärsyttänyt minua ennenkin, en haluaisi ostaa tuotetta jonka joku on käynyt jo korkkaamassa ja työntänyt nenäänsä kiinni. Eikä itselleni tulisi mieleenkään availla pulloja kaupan hyllyltä. Nyt tämä ällöttävyys korostuu entisestään näin Korona-aikaan. Käytkö sinä availemassa ja haistelemassa pesuaineita kaupassa? Taidan siirtyä ostamaan kaikki pesuaineeni tulevaisuudessa nettikaupassa. :(

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn jokaisen tuotteen läpi nuuhkaisemalla ja sylkäisemällä pulloon.

Vierailija
2/25 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuhteluaineen ja hiustenhoitotuotteet haistan aina, jos on vieras tuote. Tietenkin, tuoksun perusteellahan ne osaksi ostetaan.

En työnnä nenääni kiinni yhtään mihinkään, mulla on normaali hajuaisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erikoinen avaus. Olen haistellut pesuaineita kaupassa vain ulkomailla, kun olen halunnut varmistua, että pesuaine on ehdottomasti täysin tuoksuton. Sitten olen ostanut avaamani pullon.

Vierailija
4/25 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika erikoinen avaus. Olen haistellut pesuaineita kaupassa vain ulkomailla, kun olen halunnut varmistua, että pesuaine on ehdottomasti täysin tuoksuton. Sitten olen ostanut avaamani pullon.

No jos ostat sen avaamasi pullon asia on ihan ok, mutta jos haistelee kymmenen pulloa ennen ostopäätöstä ei se ole mielestäni ok.

Vierailija
5/25 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan...

Kaypoissahan voisi olla testaustuote

Huono idis?

Vierailija
6/25 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen kauppaan sovituskoppiin haistelemaan pikkuhousuja.

Vierailija
7/25 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahanhajuinen tuote jää käyttämättä, siksi ne pitää haistella ennen ostoa. Olen muutamankin ihovoiteen joutunut heittämään roskikseen sen kamalan löyhkän takia, mikä kauniin pullon sisältä löytyy.  Migreenin saa helposti vääränlaisesta pyykinpesu- tai huuhteluaineesta. Niissä pitäisi olla hajutesteri, ja kun sitä ei ole, joutuu muut asiakkaat sitten ostamaan ne avatut ja haistetut lemupakkaukset. Sori siitä.

Vierailija
8/25 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuoksu ei tunnu pullon ulkopuolelle, niin sitten en avaa korkkia ja ostan sokkona. Avattu pakkaus on ostopäätös. Tuotteiden säilyvyyskin mitataan siitä, kun korkki on ensimmäisen kerran avattu. Yritänkin yleensä ottaa pakkaukset aina taempaa hyllystä, ettei sitä olisi välttämättä kukaan vielä ehtinyt avata. Monet kyllä avaavat ja haistelevat, ja ikävää vaikka shoppailureissulla (normaalina aikana, ei nyt) kulkea sellaisen kaverin kanssa, joka toimii täysin omien tapojeni vastaisesti ja aukoo kaikki pakkaukset.

Vierailija
9/25 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä jaksa enää yllättää mikään avaus.

Täällä on näköjään enää sairaat yksilöt aktiivisina.

Vastaus kysymykseen: Ei, en käy kaupassa haistelemassa pesuaineita.

Vastaus seuraavaan kysymykseen: Avasin palstan nähdäkseni olisiko täällä normaaleja keskusteluja. Koska ei ole, poistun.

Vierailija
10/25 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nuuhki pesuaineita, mutta esim Sokoksella tai Stockmannilla kuljen mielellään parfyymiosaston läpi tuoksun takia

Vierailija
11/25 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahanhajuinen tuote jää käyttämättä, siksi ne pitää haistella ennen ostoa. Olen muutamankin ihovoiteen joutunut heittämään roskikseen sen kamalan löyhkän takia, mikä kauniin pullon sisältä löytyy.  Migreenin saa helposti vääränlaisesta pyykinpesu- tai huuhteluaineesta. Niissä pitäisi olla hajutesteri, ja kun sitä ei ole, joutuu muut asiakkaat sitten ostamaan ne avatut ja haistetut lemupakkaukset. Sori siitä.

Jos sulla taipumus migreeniin niin kannattaisiko valita heti suoraan se hajustamaton pakkaus?

Vierailija
12/25 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, vaan vedän syvään henkeä ja sitten hengitystä pidättäen syöksyn nappaamaan hyllystä sen hajustamattoman tuotteen, jonka haluan, ja sen jälkeen äkkiä hajupommeja pakoon.

Vierailija
13/25 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan...

Kaypoissahan voisi olla testaustuote

Huono idis?

Toi olis hyvä idis.

Voiteiden availua en ymmärrä yhtään sillä niiden pilaantuminen alkaa siitä kun tuote avataan.

Vierailija
14/25 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe tuossa mitään väärää. En usko että kukaan koskaan painaa nenäänsä kiinni tuotteeseen, vaan vähän puristaa pulloa että tietää minkä hajuista tavaraa on ostamassa. Miten se muka pilaa tuotetta mitenkään? Tiedättekö monetko tavarat, vaatteet, ruokapaketit, hygieniapakkaukset ym. putoilevat kauppojen hyllyiltä päivittäin alas? Ei niitä hävikkiin heitetä, vaan ihan surutta takaisin hyllyyn ja myyntiin. Irtohedelmät/vihannekset yms. eri asia. Tai kuinka moni ihminen on ylipäätään nyplännyt tuotetta ennen sinua, ei ainoastaan kaupassa, vaan myös tehtaalla ja kuljetuksessa ennen kuin edes ehdit ajatella tuotteen olemassaoloa?

Itse ainakin teen nykyään hajutestin deodoranttien kanssa. Joskus menin ostamaan dödön umpimähkään tietämättä lainkaan miltä se tuoksuu, ja voi jösses sitä tunkkaisuuden multihuipentumaa kun kotona avasin korkin ja haistoin ensimmäisen kerran! Enää koskaan en tuota virhettä tee! Toki luen ensin etikettejä ja arvon mikä dödö voisi lähtökohdiltaan olla se kaikista kivoin, en siis käy availemassa ja nuuhkimassa jokaista laatua läpi. Sori nyt vaan mutta tulen siltikin aina nuuhkimaan pari deodoranttia läpi löytääkseni mieleisen, eikä minua haittaa vaikka edelliset asiakkaat olisivat hyllyllä tehneet samoin.

Vierailija
15/25 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistan aina, opetin pojallenikin haistamisen. Miksi ei saisi haistaa, eihän se ole pois keneltäkään jos varovaisesti haistaa tuotetta.

Vierailija
16/25 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on hajuttomiakin tuotteita. Tänäänkin siivosin kodin hajusteettomalla yleispuhdistusaineella ja tuuletin sitten raikkaaksi, tuntui ihanan puhtaalta. Kaikki muutkin pesuaineet ja kempsut ostan hajustamattomina, joten en todellakaan nuuski kaupassa mitään. Myyntipakkausten nuuskijan olen nähnyt kerran, Body shopissa, onneksi myyjä tuli paikalle ja käski lopettaa. Ja siinä kaupassa on testerit. Seurasin tapahtumaa kaupan näyteikkunan takana.

Vierailija
17/25 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitä veetee-porukan hommaa. Vaikka haisisi kärpäsmyrkylle niin menee se yksi pakkaus kuitenkin. Nämä "mulla on normaali hajuaisti" eivät tajua että jos oikeus on heillä niin se on myös kännisellä puliukolla.

Olen katsellut kaupassa kun joku lapsi työntää nenänsä vähintään viiteen dödö-stickiin, ja yhtään näistä ei osteta. Äiti ei komenna poikaa lopettamaan edes.

Tuote alkaa vanheta heti kun avataan, happea ja sitä nyt koronan kyllästämää ilmaa pääsee sinne. Koska jos yksi tekee, niin niinhän kaikki saavat tehdä, oli mikä roskiksessa asuva röllipeikko hyvänsä. Kuka meistä haluaa ostaa dödön, saippuan tai mitään jota röllipeikko on kähminyt ja nuuskinut?

Mikähän sana nyt aiheuttaa setsuuriin jäämistä?

Vierailija
18/25 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on sitä veetee-porukan hommaa. Vaikka haisisi kärpäsmyrkylle niin menee se yksi pakkaus kuitenkin. Nämä "mulla on normaali hajuaisti" eivät tajua että jos oikeus on heillä niin se on myös kännisellä puliukolla.

Olen katsellut kaupassa kun joku lapsi työntää nenänsä vähintään viiteen dödö-stickiin, ja yhtään näistä ei osteta. Äiti ei komenna poikaa lopettamaan edes.

Tuote alkaa vanheta heti kun avataan, happea ja sitä nyt koronan kyllästämää ilmaa pääsee sinne. Koska jos yksi tekee, niin niinhän kaikki saavat tehdä, oli mikä roskiksessa asuva röllipeikko hyvänsä. Kuka meistä haluaa ostaa dödön, saippuan tai mitään jota röllipeikko on kähminyt ja nuuskinut?

Mikähän sana nyt aiheuttaa setsuuriin jäämistä?

No nyt selvisi, tuota neljättä sanaa ei saa kirjoittaa kahdella kirjaimella.

Vierailija
19/25 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää avatko tuotteita kaupassa. Jos ette haita sitä läpi, niin se on tarpeeksi laimea teille. Olen saanut nestemäiset pyykinpesuaine et kauppakaasiini, koska joku idiootti ei ole sulkenut korkkia kunnolla. Kukaan ei korvannut mitään. Kauppa tiedosti ongelman, että asiakkaat haistaa tuotteita ja hyllyissä luki, "avattu tuote on ostopäätös". Ostakaa niitä mitä aina ennenkin ostatte, ettei tarvitse aukoa toisten ihmisten pulloja.

Vierailija
20/25 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen saanut huonosti suljetun astianpesuainepullon. Voi luoja sitä vaahdon määrää kun pesin kauppakassia. Onneksi ei ollut seassa mitään mikä olisi mennyt pilalle, kaikki oli huuhdeltavissa, mutta kyllä potutti siitä huolimatta.