Tukkani on hirveä, HIRVEÄ!
Mun ennen niin sileä ja kiiltävä tukkani on iän myötä muuttunut hirvityksen pesäksi! Näytän suurin piirtein Outi Heiskaselta, paitsi tukkani on pidempi eikä väri edes ole niin kaunis kuin Heiskasen vaalea vaan epämäärisen harmaaviirulliset, entiset ruskeat.
En saa sitä mihinkään järjestykseen. Yritin juuri laittaa sen ranskalaiselle letille, mutta karmeat latvat menevät koko ajan takkuun estäen niiden "siivutusten" siistin letityksen kun ne tosiaan sotekeentuvat hännästään.
Mitä mä teen? Leikkaanko pois koko pöhköpuskan?
Kommentit (9)
Korkea ponnari on aina hyvä meidän miesten mielestä. Jos haluat olla muille naisille mieliksi, leikkaat ihan lyhyeksi tai ajat kaljuksi.
Kuivat latvat pois. Semmonen 20cm pois. Sillä tavalla mun hiukset selviytyi.
Ap, leikkauta ne takkuuntuvat latvat nyt ainakin.
Nythän on taas tulossa voimakkaasti kerrostetut hiusmallit. Helpommat kammata kuin tasapitkä, ja tämmöisen mallin saa pitkänäkin.
Vierailija kirjoitti:
Kas kun ei poroa.
No, vähän tällainen se on väriltään :D
https://www.santatelevision.com/joulupukki/joulupukki-valokuvat/joulupu…
-ap
Olisit onnellinen hiuksistasi. Minulla sytostaattihoidot kolmatta viikkoa menossa, ja olisin ikionnellinen jos hiukset olisivat pysyneet päässä. Edes joku hapsottava pehko. Nyt pipo hiostaa päässä tai peruukki kutittaa :-(.
Laita tavalliselle letille, jos haluat pitää pitkänä? Mä huomasin, että mun taipuva ja helposti sotkeentuvalle hiuslaadulle ei sovi lähes jokaisen kampaajan suosittelema pitkä. Nyt sitten kävin uudella kampajaalla ja oltiin yhtä mieltä, että pitemmäksi ja ponnari, niin pysyy hyvänä. Ohut tukka ei kuulemma ole nätti pitkänä, mutta nyt kun se on ja laitan ponnarille, niin näytän paremmalta kuin koskaan ennen aikuisiällä.