Modernit miehet - sarja pelasti viikonloppuni ! Loistava!
En ole hetkeen nauranut ääneen niin paljon kuin Modernit miehet-sarjaa seuratessani Yle Areenalta.
Näyttelijät + koko sarja kertakaikkisen lois-ta-via! Hienoa että tehdään kunnon tuoretta omaa komediaa eikä mitään uudelleenlämmitettyä ja uudelleennäyteltyä toisten keksimää formaattia.
Kommentit (16)
On kyllä hyvää viihdettä pitkästä aikaa.
Itse tykkään katsoa tuota sarjaa mutta nauranut en ole juuri ollenkaan sitä katsoessa.
Minä en tykännyt. Yritin katsoa, mutta mielestäni siinä sarjassa on aggressiivista piiloilkeyttä ja ihan näkyvää ilkeyttä. Ei naurattanut eikä kiinnosta.
Siis ihan paras!! Ollaan naurettu miehen kanssa tätä sarjaa 😂😂
Jotenkin ylinäyteltyä, yliammuttua, teatterimaista, ei uskottavaa. Silti pidän sarjasta kovasti.
Kohta katson jakson numero 8.
T. Asperger
Joskus aikanaan yritin katsoa ensimmäistä jaksoa ja lopetin kesken enkä tykännyt. Minäkin olen tänä viikonloppuna katsonut ensimmäisen kauden ja nautin.
juko-lau---uu-ta noi jätkät osaa ! Ha ha ha ! Ja pokka pitää.
Hyvin karrikoitu noi yleisimmät miestyypit.
Ja nuo ilmeet !
Kyllähän sen katsoi, ihan hyvää huumoria kyllä. Mut "Luottomies" on kyllä sata kertaa parempi mun mielestäni.
Parasta suomikomediaa on
Luottomies, Modernit miehet sekä se MS Romantica-laivaristeily sarja !
Juuri nyt jos koskaan nämä sarjat ovat enemmän kuin tervetulleita tähän ankeuteen !
Toivottavasti "Modernit miehet" sarjaan tehdään kolmas kausi ja vielä kun Miitta Sorvalin saisi siihen vaikka vierailevaksi tähdeksi niin se olisi täydellistä ( Hannele Laurihan teki myös roolin MM:n yhdessä jaksossa ) ! !
Kaksi muuta hyvää sarjaa on Sunnuntai lounas ja Luottomies, näisäkin riittää huvia moneksi viikonlopuksi.
Miten noi miehet tossa sarjassa voi olla noin hyviä näyttelemään?
Ilmeet ja kaikki aina nappiin.
Ei voi kuin höröttää.