Naisen kanssa treffeille ekaa kertaa
Elikkäs, olen menossa ensimmäistä kertaa elämässäni treffeille naisen kanssa. Onko jotain mitä tulee ottaa huomioon mikä eroaa miehen tapaamisesta? Olen nainen itsekin.
Kommentit (24)
Ei ole ihme että syntyvyys laskee kun akat riiaa vaan toisiaan. Ahdistavaa olla mies Suomen kuppasilla parisuhdemarkkinoilla.
Tee niinkuin itsekin tykkäisit? Esim. Tarjoa ruoat yms.
Etkö saa miestä vai miksi pitää alkaa lesboilemaan?
Olen kateellinen. Pääsisipä itsekin jonkun ihanan naisen kanssa treffeille.
Ole oma itsesi? Eipä tuossa hirveästi muuta voi sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Ole oma itsesi? Eipä tuossa hirveästi muuta voi sanoa.
Korjaus viestiini. Huomasin että oletkin ällö lepakko. Älä ole itsesi, painu kaappiin ja tee edes jotain hyödyllistä lisääntymällä miehen kanssa.
En tiedä kun ei ole kokemusta, mutta kivaa iltaa teille.
Ihana juttu. :) munkin parhaat treffit ollu just naisten kanssa vaikka molempia sukupuolia olen treffaillutkin. Koskaan ei ole tullut vastaan tökeröitä juntteja naistarjonnassa.
Älä puhu eksistä. Ole kohtelias ja ystävällinen. Yleensä molemmat maksaa omat ruoat ja juomat.
Onko nainen ensikertalainen, bi vai lesbo? Jos lesbo, niin lesbokulttuurissa treffailu muuttuu sitten vakavaksi paaaaaljon nopeammin kuin heteroilla!
Vierailija kirjoitti:
Älä puhu eksistä. Ole kohtelias ja ystävällinen. Yleensä molemmat maksaa omat ruoat ja juomat.
Onko nainen ensikertalainen, bi vai lesbo? Jos lesbo, niin lesbokulttuurissa treffailu muuttuu sitten vakavaksi paaaaaljon nopeammin kuin heteroilla!
Hän on lesbo ja paljon kokemusta suhteista naisten kanssa. Itse siis bi ja ensi kertaa naisen kanssa menossa treffeille. Ap
Good luck! Muakin kiinnostaisi ajatuksentasolla treffit naisen kanssa, mutta olen hetero..
Vierailija kirjoitti:
Good luck! Muakin kiinnostaisi ajatuksentasolla treffit naisen kanssa, mutta olen hetero..
Minäkin joskus luulin olevani hetero. Sitten kohtasin elämäni rakkauden joka sattui olemaan nainen. Yhdessä oltu jo 8v.
Kerro sitten päättyikö treffit tortun leivontaan.
Se mikä pitää ottaa huomioon on se nainen.
Riippuu vähän siitä kumpi teistä on se "rekkalepso".
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa! Ootteko minkä ikäisiä?
Minä 34,hän 38
Muista tarjota kaikki vaikka se ottas kahvilassa jättikaakaon ja paninin.