Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paksut ja vahvat suomenhevos-jalat

Vierailija
19.04.2020 |

Mikäli naisella on tällaiset, muuten hoikassa kropassa, mitä ajatuksia se herättää?

Ja otan vinkkejä vastaan miten saisin niistä ohuet ja sirot.

Olen tosiaan hoikka (161cm ja 51kg) mutta jalat ovat aina tanakat. Olen kyllä kova juoksemaan ja hyppimään trampoliinilla...joten varmasti ovat voimakkaatkin.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kade sulle!

T. Rimppakinttu samoilla mitoilla.

Vierailija
2/40 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkini on, että kehitä omaa itsetuntoa ja -varmuutta, ettei tarvitse miettiä tällaisia.

Mutta laihduttaminen ei onnistu paikallisesti, ja mitä enemmän harrastat liikuntaa, joka rasittaa jalkoja, sitä enemmän niihin tulee lihaksia eli muotoa.

Et voi tehdä jaloillesi juuri mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät jalat työntekoon, ei syytä harmitukseen 😊

Vierailija
4/40 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi lajit vahvistaa jalkojen lihaksia. Mallit esim. harrastaa joogaa ja muuta kevyttä liikuntaa, kun sitä lihasmassaa ei saa kerätä.

Mutta miksi ne jalat pitäisi olla kuin kaksi tulitikkua?

Tutustu fitnes urheiluun, tässäkin on monta muotoa ja Suomessa noin yleisesti ollaan aika terveellä pohjalla tässä lajissa. Huomaat että lihaksikas voi olla kaunis ja ylä kroppaa voi myös vahvistaa.

Vierailija
5/40 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhana kiität niistä.

Vierailija
6/40 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama ongelma. Alakroppa näyttää ärsyttävän tanakkarakenteiselle ja yläosa on siro. Ja laihduttaminenhan ei tähän ongelmaan auta, vaan ero pysyy samana. Hoikimmillani olen ollut 45 kg (olen 157cm pitkä) ja silti koivet olivat suhteessa pölkyt. ikuisesti paksut kintut saavat muuten hoikan ja siron näyttämään tantalta. Tämä on kamala ongelma, jolle ilmeisesti ei voi mitään. Muuta kuin käyttää leveälahkeisia housuja.

Vierailija
7/40 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sen noinkin ilmaista. Pääasia, ettei ole lihava, esim. iso takalisto ja lihavat nilkat.

Vierailija
8/40 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan sen noinkin ilmaista. Pääasia, ettei ole lihava, esim. iso takalisto ja lihavat nilkat.

Kyllä mulla ainakin kertyy rasva ihan koko matkalta sääriin, siitä se pönäkkä vaikutelma juuri tulee. Tämä siis silti, vaikka muuten hoikka.

Vierailija
9/40 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kade! Vahva alakroppa on upea, kunhan vyötärö on kapea.

Vierailija
10/40 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äestin perään ja peltotöihin.

Vierailija
11/40 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul ei ollu paksut jalat ku painoin 55 kg ja 161cm ja treenistä oli 2kk taukoo. Sit taas ku treenaan, nii neste on se enin mikä kertyy ja esim 57kg on vielä paksuutta. Mut tossa 54 kg ei oo enää. Nyt ylipainonen, joten paksuutta jaloissa On, josta suuri osa läskiö, osa lihasta.

Vierailija
12/40 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisnainen on vuosisatojen ja tuhansien aikana jalostunut raskaisiin pelto- ja metsätöihin. Ammoisina aikoina kun esi-isämme joutuivat kyntämään kyistä peltoa perse ruvella ei ollut aikaa koreiluun tai muuhun turhamaisuuteen, vaan vain vahvimmat ja sitkeimmät selvisivät hyisessä pohjolassa. Jokaisen oli osallistuttava ponnisteluihin ja hoidettava oma leiviskänsä. Tältä pohjalta esimerkiksi tanakat jalat ovat eduksi suolla kulkiessa ja peltotöissä, lyhyt mutta leveä olemus säästää energiaa ja auttaa katovuosista selviämisessä. Usein sai raataa kahdenkin edestä, kun miehiä kaatui sotatantereella tai joutui petojen viemäksi.

Silloin kun armoton luonto muovaa kansakunna karkeaksi ja karuiksi kuin maan, joka on heitä ravinnut ikiajoista lähtien, ei sellaista kehitystä muuteta ihan heti. Siksi me suomalaiset olemme tällaisia.

Vierailija
13/40 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisnainen on vuosisatojen ja tuhansien aikana jalostunut raskaisiin pelto- ja metsätöihin. Ammoisina aikoina kun esi-isämme joutuivat kyntämään kyistä peltoa perse ruvella ei ollut aikaa koreiluun tai muuhun turhamaisuuteen, vaan vain vahvimmat ja sitkeimmät selvisivät hyisessä pohjolassa. Jokaisen oli osallistuttava ponnisteluihin ja hoidettava oma leiviskänsä. Tältä pohjalta esimerkiksi tanakat jalat ovat eduksi suolla kulkiessa ja peltotöissä, lyhyt mutta leveä olemus säästää energiaa ja auttaa katovuosista selviämisessä. Usein sai raataa kahdenkin edestä, kun miehiä kaatui sotatantereella tai joutui petojen viemäksi.

Silloin kun armoton luonto muovaa kansakunna karkeaksi ja karuiksi kuin maan, joka on heitä ravinnut ikiajoista lähtien, ei sellaista kehitystä muuteta ihan heti. Siksi me suomalaiset olemme tällaisia.

Tuo on kyllä totta, että lyhyet ja paksut raajat pitävät paremmin lämmön kehossa. Eskimot ( ja suomalaiset ) on hyvä esimerkki tästä. Kun lyhyt raajaisuuteen vielä lisää taipumuksen kerätä helposti rasvaa, niin siinähän meillä on hyljemäinen arktisten olojen selvityjä. Arfikassahan on puolestaan ihmisiä, joilla on pitkät kapeat raajat koska ne haihduttavat verenkierron myötä lämpöä elimistöstä.

Eipä tämän tietäminen silti lämmitä mieltä, nykyajan vaatimukset naiselle ovat vallan toiset kuin 1000 tai edes 100 vuotta sitten. Kukaan ei arvosta minun kykyni selvitä arktisissa oloissa, vaan kesän tullen tuijotetaan vain paheksuvasti minun paksuja kinttujani.

Vierailija
14/40 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kyllä totta, että lyhyet ja paksut raajat pitävät paremmin lämmön kehossa. Eskimot ( ja suomalaiset ) on hyvä esimerkki tästä. Kun lyhyt raajaisuuteen vielä lisää taipumuksen kerätä helposti rasvaa, niin siinähän meillä on hyljemäinen arktisten olojen selvityjä. Arfikassahan on puolestaan ihmisiä, joilla on pitkät kapeat raajat koska ne haihduttavat verenkierron myötä lämpöä elimistöstä.

Eipä tämän tietäminen silti lämmitä mieltä, nykyajan vaatimukset naiselle ovat vallan toiset kuin 1000 tai edes 100 vuotta sitten. Kukaan ei arvosta minun kykyni selvitä arktisissa oloissa, vaan kesän tullen tuijotetaan vain paheksuvasti minun paksuja kinttujani.

Elämä helpottuu huomattavasti, kun tiedostaa, miten vähän muut ihmiset oikeasti kiinnittävät sinuun huomiota. Suurin osa ihmisistä ei ole millään tavalla kiinnostunut sinusta, ei hyvässä eikä pahassa. Ihmisten mielenkiinto pyörii lähinnä oman navan ympärillä.

Ja tämähän on hirveän vapauttava juttu. Lakkaa stressaamasta kintuistasi!

Vierailija
15/40 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä helpottuu huomattavasti, kun tiedostaa, miten vähän muut ihmiset oikeasti kiinnittävät sinuun huomiota. Suurin osa ihmisistä ei ole millään tavalla kiinnostunut sinusta, ei hyvässä eikä pahassa. Ihmisten mielenkiinto pyörii lähinnä oman navan ympärillä.

Ja tämähän on hirveän vapauttava juttu. Lakkaa stressaamasta kintuistasi!

Tuolla tavalla olen pyrkinyt ajattelemaan, mutta kyllä sen välillä huomaa miten jotkut tuijottavat kauhistuneina ja vahingoniloisina minun jalkojani. Siis naispuoliset, miehet nyt ei yleensä ilmaise huomanneensa mitään, jos näkökentässä on jotain epämieluisaa, enneminkin käännetään katse nopeasti pois.

Vierailija
16/40 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äestin perään ja peltotöihin.

Soon kyllä äes.

Vierailija
17/40 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 163cm ja 60kg. Jalat aivan rimpulat ja luisevat polvet. Kaikki läski kertyy mahaan.

Vierailija
18/40 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomenhevosilla on upeat linjakkaat jalat. Rumaa käyttää upeaa eläintä ilkeässä kontekstissa.

Vierailija
19/40 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 163cm ja 60kg. Jalat aivan rimpulat ja luisevat polvet. Kaikki läski kertyy mahaan.

Ole iloinen. Vatsan saa helposti piilotettua väljillä yläosilla ja voit käyttää lyhyitä hameita ja kaikenlaisia kivoja sukkahousuja. Hoikat sääret tekevät siron ja nuorekkaan vaikutelman.

Vierailija
20/40 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomenhevosilla on upeat linjakkaat jalat. Rumaa käyttää upeaa eläintä ilkeässä kontekstissa.

Onko se nyt jotenkin erityisen ilkeää todeta itsellään olevan tukevat, vahvat jalat.?

Onko tukevajalkaisuus siis mielestäsi niin huono piirre, että sen mainitseminen on suorastaan ilkeää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan