Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhempi nainen. Uhka vai mahdollisuus?

Vierailija
19.04.2020 |

Vanhempi nainen. Uhka vai mahdollisuus?
Opiskelen yliopistossa tällä hetkellä. Olen 20-vuotias ja ihastun noin 30v naisiin. Oman ikäiset ei herätä mitään tunteita henkisesti. Lihallisia himoja toki tyydyttävät, mutta kemiat eivät kohtaa. Pyydänkö yhden 31v naisen treffeille, vai onko tuhoon tuomittu koko homma?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhkea mahdollisuus.

Vierailija
2/11 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin pyydät. Aina pitää pyytää ulos jos on kiinnostusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos tekisit niinkuin sinusta itsestäsi tuntuu. Täällä kun asiaa kyselet niin tuomitsijoita löytyy pilvin pimein. Voi vielä jäädä vuosisadan rakkaustarina kokematta.

Vierailija
4/11 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä vaan. Jos itseäni olisi kaksikymppinen mies pyytänyt treffeille, kun itse olin 31-vuotias, niin olisin ollut hilpeän huvittunut. Seksiä harrastin yhden vähän alle kaksikymppisen kanssa muutaman kerran ja kuumaa seksiä se olikin, mutta että olisimme näyttäytyneet julkisesti yhdessä tai menneet treffeille - juuei todellakaan!

Vierailija
5/11 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin 34v kun aloitin suhteen 21v miehen kanssa. Suhde kestänyt jo 20 vuotta. Lapsiakin on.

Vierailija
6/11 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydä vaan. Jos itseäni olisi kaksikymppinen mies pyytänyt treffeille, kun itse olin 31-vuotias, niin olisin ollut hilpeän huvittunut. Seksiä harrastin yhden vähän alle kaksikymppisen kanssa muutaman kerran ja kuumaa seksiä se olikin, mutta että olisimme näyttäytyneet julkisesti yhdessä tai menneet treffeille - juuei todellakaan!

Miksi noi äärimmäinen asenne? Minä menin 31-vuotiaana naimisiin 20-vuotiaan miehen kanssa, eikä ollut minkäänlaisia huvittuneisuuksia omalta eikä muiden taholta.

Vierailija
7/11 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä vaan. Itseä kolmekymppisenä naisena ei kyllä parikymppiset kiinnosta (liian kokemattomia), mutta ehkä muita kiinnostaa.

Vierailija
8/11 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 33v. nainen ja kiinnostunut nuoremmista miehistä. Usein en kehtaa tehdä aloitetta, koska olisi kauheaa jos toista se ahdistaisi ja sitten kertoisi kavereilleen, että melkein mun äidin ikäinen (kärjistäen) luuli että meillä vois olla jotain... Nuoremmalle se on siis vähemmän noloa ja voi molemmat kuitata huumorilla, jos nainen on sitä lajia, että nuoremmat ei kiinnosta. Lyhyesti sanottuna pelkään siis maineen puolesta hitusen, lisäksi olen siinä vanhanaikainen, että miehen olisi mielellään aina tehtävä aloite. Ottaisin siis todellakin hyvällä jos nuorempi kysyisi treffeille.

Vierailija
9/11 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli 40v ikäisenä 11v vanhempi nainen.

Homma loppui siihen, kun naisen seksihalut katosivat.

Parisuhde ilman seksiä on kaverisuhde.

Sitä se on meillä vieläkin.

M46

Vierailija
10/11 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Ikäero tässä minua hieman jännitti, mutta kaipa uskallan pyytää treffeille :) -ap

Vierailija
11/11 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä treffeille. Ei ole liian iso ikäero. Mulla on ollut 9v. nuorempi mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä