Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Business Finland jakoi 100 000 euroa tukea Kokoomuslaisen europarlamentaarikon vaimolle blogin kirjoitteluun?

Vierailija
18.04.2020 |

Onko Business Finland Kokoomuksen sisäpiirikerho?

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo tuki ollut blogiin, eikä myöskään pärjäilemiseen... Lukekaa ja tarkistakaa faktat, ennen kuin huutelette. Tuo tuki oli yritystoiminnan kehittämiseen. Projektia varten, joka työllistää toivottavasti useita henkilöitä ja tuo työtä ja rahaa monelle taholle, ei pelkästään tälle yhdelle naiselle...

Juurikin näin. Ja tiedote aiheesta löytyy myös sivustolta. 

https://www.huonoaiti.fi/huono-aiti-oyn-saama-rahoitus/

Vierailija
62/78 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mennyt nettikirjoitteluun vaan elintarvikealan hankkeeseen millä voi olla työllistävä vaikutus. Hohhoijaa!

Siitä voi toki montaa mieltä olla

Ansaitseeko tällainen firma kokoonsa nähden näin isoa rahaa korona-aikana ja onko oikein että valtio tukee tämän naisen bisneksiä ensin 50 000 lainalla ja vähän myöhemmin 100 000 taas elintarvikehankkeeseen mitä lie se pitää sisällään. Lisäksi tukikriteereitä muutettiin ja näin pieniä firmoja joilla ei juuri työläisiä valmiiksi ollut niin ei enää tällaisilla poteilla tuettu koska ei täytä kriteerejä enää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö joku voisi tehdä jotain asialle?

Vierailija
64/78 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole oikein. Tukea olisivat tarvinneet paljon kipeämmin lukuisat yritykset. Vaadin, että BF toiminta tässä kyseisessä asiassa tarkastetaan täysin avoimesti. Kyse on meidän verorahoista. Se on niin selvää. Vastuuta päättäjät ja toivoisin, että tuolta joku fiksu 100 000€ saanut vielä miettisi toisenkin kerran ja tulisi esiin palauttamalla rahat!

Vierailija
65/78 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo tuki ollut blogiin, eikä myöskään pärjäilemiseen... Lukekaa ja tarkistakaa faktat, ennen kuin huutelette. Tuo tuki oli yritystoiminnan kehittämiseen. Projektia varten, joka työllistää toivottavasti useita henkilöitä ja tuo työtä ja rahaa monelle taholle, ei pelkästään tälle yhdelle naiselle...

Ottamatta kantaa tähän nimenomaiseen tapaukseen, niin eikö kuitenkin voisi tuensaannin ehtona edellyttää että tuella ihan oikeasti työllistetään (ei pelkästään toivota)? Tukihan on avustusta jota ei tarvitse maksaa takaisin. Voisi kai jotain vastikkeellisuutta vaatia?

Vierailija
66/78 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi suututti koska on väärin ja esim. maasudul jo ihan ruokaan liittyvät yrittäjät lopettaa nyt firmoja kun rahat loppu ,lisäksi seurakunta pyysi ihmisiä lahjottaan varattomil säilyketölkkejä ku rahat loppu,näil rikkail ei mitään käsitystä ihmisten elämästä. törkeetä nää poliitikkojen huijaukset. 

omal paikkalunnal kokoomuksen isoin tukija(maksaa vaalikampanjat) sai kans samaa tukee.......

sarvamaa eu edustaja on kenen tahansa bitch kunhan saa rahaa taskuun.haukkui laura huhtasaarta a-studios kun tämä ei halua lisätä suomen rahanmenoo eu kuluihin.....karma

Vierailija
67/78 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunniallista palauttaa rahat.

Vierailija
68/78 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoinen on show. Satoja tuhansia tai miljoonia vuodesta toiseen ansainneet ihmiset (yrittäjät, artistit, bloggarit ym.) valittavat mediassa (kritiikittä ja kommentoinnin mahdollisuus poistettuna ) kuinka muutaman koronakuukauden vuoksi ovat taloudellisesti ihan pulassa ja vaarassa menettää ihan kaiken ja sitten kiittelevät mediassa (kritiikittä ja kommentoinnin mahdollisuus poistuttuna), kun ovat saaneet sata tonttua koronatukea tilille pärjätäkseen. Ja ei tietenkään pelkästään pärjätäkseen itse, vaan työllistääkseen muita ihan helvetisti. Oletettavasti nämä BF-koijarit oikeasti ajattelivat, että kun jaetaan rahaa näyttävästi ja nyyhkytarinan kera kansan rakastamille huutokauppakeisareille, niin kansa symppaa ihan kybällä.

Vierailija
69/78 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunniallista palauttaa rahat.

Kunnialliset eivät ole moista tukea edes hakeneet.

Vierailija
70/78 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hys! Kielletty aihe. Poistuu.

Vierailija
71/78 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boikotoikaa tyystin nyt hyvät nuoret naiset tätä ahnetta yrittäjää. Itse olen jo sen verran iällä, että mielenkiinto kohdistuu ihan muualle.

Vierailija
72/78 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua hävettäisi, jos olisin toiminut kuten ko rva.

Häpeän tunne olisi niin voimakas, että katoaisin julkisuudesta ja pitäisin todella matalaa profiilia seuraavat vuodet.

Toisia hävettäisi, toisia ei. Kyseinen rva käski "ulisijoita" tukkimaan turpansa ja deal with it.

Ylimielinen LEH....MÄ!!!!!!!!!!!!!!!!! Minä Minä Minä ja mun blogi ja mun rahat.

Vierailija
73/78 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeetä edes hakea koronatukea blogiin!!

Vierailija
74/78 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jengillä on liikaa hukka aikaa karanteenissa, pitää länkyttää kaikesta turhasta. Tää ei ollut mikään köyhän avustus vaan tarkoitus oli tukea toimintaa joka auttaa suomen taloutta.

Vierailija
75/78 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö voitaisi olettaa että yritys kustantaa ihan itse toimintansa kehittämisen? Tai että tuo tukiraha olisi laina jolla maksetaan ne kehityskulut oitis ja tuki maksettaisiin vähitellen takaisin?

Vierailija
76/78 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jengillä on liikaa hukka aikaa karanteenissa, pitää länkyttää kaikesta turhasta. Tää ei ollut mikään köyhän avustus vaan tarkoitus oli tukea toimintaa joka auttaa suomen taloutta.

Yhden ihmisen pyörittämä firma ei Suomen taloutta nosta, vaikka lanseeraisi minkälaisia uutuuksia hyvänsä.

Vierailija
77/78 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhden ihmisen pyörittämä firma ei Suomen taloutta nosta, vaikka lanseeraisi minkälaisia uutuuksia hyvänsä.

Lol, no siitähän se myrsky nousisikin jos tuet suunnattaisiin monikansallisille suuryrityksille.

Vierailija
78/78 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkään asiaan ei vaikuta ollenkaan se, kuka on puoliso. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän