Miksi Business Finland jakoi 100 000 euroa tukea Kokoomuslaisen europarlamentaarikon vaimolle blogin kirjoitteluun?
Onko Business Finland Kokoomuksen sisäpiirikerho?
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Saman summan sai myös ''johtamiseen ja vaikuttamiseen erikoistunut konsulttitalo Miltton Group''...
Jonka lobbauksen ansiosta päästään kohta hakemaan koronaan vauhtia kun koulut saadaan auki. (Miltton lobbaa tätä, näkyy esim viime päivien Hesarissa....)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SDP on vielä joskus hallituksessa Kokoomuksen kanssa. Sulle mulle sulle mulle...
Ei sdp niitä jakanut vaan Business Finland, joka on enemmän oppositiopuolueiden hallussa.
Oppositiossa on tällä hetkellä kok, ps ja kd. Onko sinulla joku lähde väitteeseen, että business finland olisi näiden puolueiden hallussa vai valehteletko törkeästi?
Business Finlandissa on erityisesti oikeistotaustaisia henkilöitä töissä, niin kuin yritystukimaailmassa muutenkin.
Lähdettä ei siis ole. Miten sinä kehtaat valehdella?
Uskotko että maataloustukia on jakamassa pääasiassa kepuhenkiset ihmiset?
Jos uskot, onko vaikea uskoa että yritystukia jakaa erityisesti oikeistotaustaiset? Vai väitätkö yhä että Business Finland houkuttelee vasemmistoa?Sinä väitit, että BF on oppositiopuolueiden hallussa. Voisitko nyt antaa esimerkkinä edes yhden nimen ps- tai kd- taustaisesta business finlandin päättäjästä? Vai millä tavalla sinä tarkoitit business finlandin olevan näiden hallussa? Ohjeet johtoryhmälle menee suoraan ps- tai kd-puoluetoimistolta?
Sinä keksit väitteesi ihan hatusta, koska halusit mustamaalata oppositiota. Mitään todisteita sinulla ei väitteillesi ole, joten on pakko todeta sinun olevan ilkeä ja pahantahtoinen ihminen. Häpeä.
No sehän on selvä että yhtäkään PS taustaista ihmistä ei ole BF:ssä tai missään muuallakaan, koska ei nyt noihinkaan sentään täysin epäpäteviä ihmisiä palkata, jos olet eri mieltä niin kaipaisin linkkiä edes yhteen persuun joka työllistynyt näihin ”järjestöihin”.
Vierailija kirjoitti:
Ja kuinka me ollaankaan niin huolissaan niistä vanhuksista ( joita ei edes ruumiina kirjata mihinkaan ) ja lapsista jotka ei nyt saa makaroonilaatikkoa koulussa. Nyyh
Ja ollaan niin yhtä..ja suomi toimii ja lässyn lässyn
Akat asialla
Akat? Business Finlandin johtoryhmä: 7 miestä, 3 naista
Petri Ilari Sarvamaa on muuten itsekin firmassa mukana: hallituksen varajäsen.
Eihän hän itse edes kirjoita juttuja vaan ainoastaan julkaisee toisten lähettämiä juttuja.
Tämä tapaus on kyllä harmillinen, olen pitänyt hänen kirjoituksista eri lehdissä
Minua hävettäisi, jos olisin toiminut kuten ko rva.
Häpeän tunne olisi niin voimakas, että katoaisin julkisuudesta ja pitäisin todella matalaa profiilia seuraavat vuodet.
Firman liikevaihto on neljännesmiljoona, mutta viime vuoden tulos 5000. Miten se on mahdollista? Henkilöstö 2.
Yksinyrittäjä saa tehdä kaikkensa, että saisi edes työttömyyskorvausta kolmen kuukauden ajalta.
Blokkaajalle lyödään 100k€, että pärjäilee.
Ministeri Kulmuni avasi rahahanat ja tämä käy esimerkkinä holtittomasta avustustoiminnasta. Mistäpä sitä olisi tässä kiireessä löydetty vastuullisia toimijoita valtionhallinnosta tähänkään hankkeeseen? Näyttää siltä, että hanke toisensa perään ryssitään. Mahtaa koronan jälkeen nousta mahtava jälkipyykin pesu, kun opposiotiokin kehtaa tuoda julki hallituksen kaikki kyseenalaiset hankkeet.
Ei se ole blogin kirjoittamiseen vaan toiminnan laajentamiseen elintarvikepuolelle.
Ja pääministerin puolisolle. Ei varmaan niille veronmaksajien rahoille olisi ollut tarpeellisempaa käyttöä?
Ja miksi postin toimitusjohtajan firmaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SDP on vielä joskus hallituksessa Kokoomuksen kanssa. Sulle mulle sulle mulle...
Ei sdp niitä jakanut vaan Business Finland, joka on enemmän oppositiopuolueiden hallussa.
Oppositiossa on tällä hetkellä kok, ps ja kd. Onko sinulla joku lähde väitteeseen, että business finland olisi näiden puolueiden hallussa vai valehteletko törkeästi?
Business Finlandissa on erityisesti oikeistotaustaisia henkilöitä töissä, niin kuin yritystukimaailmassa muutenkin.
Lähdettä ei siis ole. Miten sinä kehtaat valehdella?
Uskotko että maataloustukia on jakamassa pääasiassa kepuhenkiset ihmiset?
Jos uskot, onko vaikea uskoa että yritystukia jakaa erityisesti oikeistotaustaiset? Vai väitätkö yhä että Business Finland houkuttelee vasemmistoa?Juuri näin. lisäksi business finland on piilottanut henkilöstönsä nimet sivultaan, joten aika vaikea nyt esittää todisteita. melko hämärää.
Kyllä johtajien nimet löytyvät tuolta: https://www.businessfinland.fi/suomalaisille-asiakkaille/tietoa-meista/…
Vierailija kirjoitti:
Minua hävettäisi, jos olisin toiminut kuten ko rva.
Häpeän tunne olisi niin voimakas, että katoaisin julkisuudesta ja pitäisin todella matalaa profiilia seuraavat vuodet.
Toisia hävettäisi, toisia ei. Kyseinen rva käski "ulisijoita" tukkimaan turpansa ja deal with it.
Kokoomuksen motto: "tuet pois muilta, paitsi mun kavereilta."
Ei tuo tuki ollut blogiin, eikä myöskään pärjäilemiseen... Lukekaa ja tarkistakaa faktat, ennen kuin huutelette. Tuo tuki oli yritystoiminnan kehittämiseen. Projektia varten, joka työllistää toivottavasti useita henkilöitä ja tuo työtä ja rahaa monelle taholle, ei pelkästään tälle yhdelle naiselle...
Vierailija kirjoitti:
Ja pääministerin puolisolle. Ei varmaan niille veronmaksajien rahoille olisi ollut tarpeellisempaa käyttöä?
Eipä mennyt. On työntekijä, ei omistaja.
Kyllähän blogin pitäjänkin pitää rahaa jostain saada.