Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menettekö vasta-ainetestiin kun kutsu tulee?

Vierailija
18.04.2020 |

Vasta-ainetestit alkavat ensin Uudellamaalla ja satunnaisotannalla tullaan lähettämään kutsu testiin. Testi on vapaaehtoinen mutta sillä saadaan tietoa kellä löytyy koronan vasta-ainetta verestä. Myöhemmin testausta laajennetaan kaupunkeihin joissa on yliopistosairaala.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh olen yliopistosairaalassa töissä eli ensirintamassa sitten rokotukseenkin varmasti.

Vierailija
2/40 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos maksetaan. En mä ilmaseksi mitään tee. Jos te meinaatte naida mua pyllyyn niin antakaa että laitan edes huulipunaa että näytän nätiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen.

Vierailija
4/40 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen mutta en usko Suomessa tehtäviin testeihin. Nuo pikatestit eivät ole millään muotoa luotettavat. Voivat näyttää mitä sattuu.

Vierailija
5/40 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin mennä mutta kaupungissa vain keskussairaala.

Vierailija
6/40 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene

Vierailija
7/40 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltu jo

Vierailija
8/40 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Pelkään että on plussa ja napsahtaa nakki jonnekin koronapotilaiden hoitoon eturintamalle. Olen kuitenkin riskiryhmää, ja maailmalta on kuulunut hyvin ristiriitaisia tietoja immuniteetin kestosta. En siis luota vasta-aineiden suojaavaan vaikutukseen mutta pelkään että työnantaja valitettavasti luottaa.

Vierailija
9/40 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ollut mitään flunssankaltaisia oireita, joten ei kai kannata tuhlata resursseja minuun?

Vierailija
10/40 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi syytä, miksi mennä. Kerran sairastettu korona ei tarkoita, etteikö sitä voisi uudelleen sairastaa. Ja sairastuvuus%:n voi saada muilta mailta jotka on jo enemmän testannu.

Vierailija
11/40 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin mennä mutta kaupungissa vain keskussairaala.

Vierailija
12/40 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettaisin, että olen turha testattava.

Olen ollut nyt 9 viikkoa karanteenissa.

Vierailija
13/40 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole ollut mitään flunssankaltaisia oireita, joten ei kai kannata tuhlata resursseja minuun?

Ei se ole resurssien tuhlausta. Jospa olet jo sairastanut tietämättäsi, on helvetin tärkeää että saadsan jotain käsitystä oireettomasti sairastaneistakin. Muuten tätä päätöntä rajoittamista jatketaan ja jatketaan vaan.

Vierailija
14/40 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myötäainetestiä minä ainakin odottelen.

Vierailija
15/40 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene. En myöskään testeihin tai rokotukseen.

Vierailija
16/40 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin mennä mutta kylässä on vain terveyskeskus.

Vierailija
17/40 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene. Samalla annan luvan kaikkiin viranomaistietoihini eli tutkijat saa tiedot tuloistani, koulutuksesta, sairauksista, asuinpaikasta ja asumismuodosta, kaikista poliisin rekistereistä löytyvistä tiedoista ja kännykän paikannustiedot. Ei sillä ole merkitystä, onko minulla vasta-aineita vai ei, vasta yhdistettynä yksityisiin tietoihini tiedoilla on todellista käyttöä.

Eikä tämä ole mitään foliohattuajattelua vaan ihan faktaa. Lukekaapa, mihin kaikkeen annette luvan sen testin myötä.

Vierailija
18/40 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kaupungissa on alle viisi tartunnansaanutta joten vasta-ainetestit on tässä vaiheessa rahojen tuhlausta.

Vierailija
19/40 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai meen. Sen verran utelias olen. Ja haluan tietää oliko se pieni outo kihinä keuhkoissa joku lieväoireinen korona vai mielikuvitusta.

Vierailija
20/40 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki menen jos tulis meidän kaupunkiin. Tosin turhaa kun en ole ollut vuoteen edes pienessä flunssassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä