Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan enemmän huomiota mutta en saa sitä mistään

Vierailija
18.04.2020 |

Olen mielestäni ihan hyvännäköinen nainen.
Kukaan ei koskaan katso minua, puhumattakaan että joku lähestyisi ja tulisi juttusille. Tunnen aina olevani täysin näkymätön.
Olen kateellinen kaikille teille, jotka saatte jatkuvasti huomiota. Ne jotka sitä huomiota haluavat, ne eivät sitä saa- ja toisinpäin.
Elämän paradokseja.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun olemuksesi on pakko huutaa että pois. Minä saan huomiota vaikka olen 52v jo vähän rupsahtanut nainen. Miehet kyselee kaupassa olenko sinkku :D

Just tällaiset tarinat mua aina ihmetyttää aina eniten, suoraan sanottuna. Miten sinä, 52v rupsahtanut ihminen voit saada enemmän huomiota kuin minä, 30-vuotias, pitkähiuksinen nainen, BMI 19? Anteeksi jos ilmaisin asian tökerösti, mutta en voi käsittää.

Ap

Miksi keski-ikäinen on automaattisesti rupsahtanut? Ja miksi ihmeessä oletetaan, ettei 52v voi olla hoikka ja pitkähiuksinen 🤦‍♀️

Eiköhän viisikymppisellä ole vähän vanhemmat huomioijat kuin kolmikymppisellä. En oikein ymmärrä miksi Ap kadehtii isänsä ikäisten huomioita.

T: 27v nainen, ihan ok huomioitu

Ensimmäinen kommentoija itse sanoi olevansa rupsahtanut joten kukaan ei ole automaattisesti olettanut mitään...

Vierailija
42/54 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

YH-KERHO KOOLLA : )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Villi veikkaus: hymyilevä, vilkkusilmäinen viisiymppinen saa miehiltä huomiota, anorektinen kolmekymppinen ei, koska ilme on ylimielinen/kyllästynyt/v*ttuuntunut?

No kai sitä kyllästyttää ja vtuttaa kun ei saa mitään huomiota.

Vierailija
44/54 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se toki turhauttavaa kun ei tule huomatuksi tai huomioiduksi, mutta sen sijaan että alkaisit kerjäämään huomiota (en siis väitä että näin teet), ehkä voisit itse huomioida itseäsi, vaikka kehuilla ja viemällä itsesi treffeille jne.

Vierailija
45/54 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun olemuksesi on pakko huutaa että pois. Minä saan huomiota vaikka olen 52v jo vähän rupsahtanut nainen. Miehet kyselee kaupassa olenko sinkku :D

Just tällaiset tarinat mua aina ihmetyttää aina eniten, suoraan sanottuna. Miten sinä, 52v rupsahtanut ihminen voit saada enemmän huomiota kuin minä, 30-vuotias, pitkähiuksinen nainen, BMI 19? Anteeksi jos ilmaisin asian tökerösti, mutta en voi käsittää.

Ap

Sinua yhtään tuntematta, pakko vastata yleismaailmallisuuksilla, kun syitä huomiotta jäämiseen voi olla useita.

Kenties yleinen habituksesi jostain syystä viestii, ettei sinua kannata lähestyä. Kenties olet liian kuuma pakkaus. Käsitykseni mukaan suomalainen mies on tyypillisesti hyvin epävarma, tällöin tälläisten tyyppien voi olla hankalaa näyttää huomanneensa sinut. M35

No ei oikein noinkaan. Itse valokuvaajana (ja sangen tavisnaisena) tulee pyörittyä paljon erittäin kauniiden ja laittautuneiden naisten seurassa, ja kyllä todellakin kaikkein kauneimmat ja hymyttömätkin saavat aina treffikutsuja ja miehet lähestyvät rohkeasti. Kerrankin yksi sai oikein äijiä hätistellä, mielestäni miehet juuri kokevat todella kauniiden lähestymisen "Oikeudekseen".

Pyörivätkö nämä naiset sitten joissain piireissä tai ovat ns. esillä jolloin miesten on helppo iskeä? Vai millaisissa olosuhteissa tarkoitat.

Vierailija
46/54 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mee tinderiin? Varmasti saat tykkäyksiä ja huomiota. Itse ajattelin myös liittyä tinderiin ihan vaan kalastelemaan kehuja ja huomiota ilman aikomustakaan lähteä treffeille kenenkään kanssa 😄

Kuolkaa syöpään, tinder-pelleilijät.

Miksi? Miehet juoksee siellä tiedät kyllä minkä perässä, miksi nainen ei saisi liittyä tinderiin ihan vaan saadakseen huomiota ja kehuja? Mikä siinä ärsyttää?

Kaikki miehet ööööliöliöööööö

Mikähän itseäsi voisi ärsyttää siinä, jos haet kumppania tosissasi mutta kaikki vaan pelleilee? Ei varmaan mikään ja hauskaa on?

Siellä on ihmisiä eri syistä. Nekin jotka sanovat haluavansa vaikka sitä vakavaa suhdetta haluavat kuitenkin usein hyvin eri asioita. Ei kannata mennä jos ei kestä sitä ettei kaikki ole haluamassa samaa kuin sinä.

Mutta haluavat suhdetta kuitenkn ensikädessä, joten siinä on edes jonkinlaiset mahdollisuudet. Toisin kun kaltaistesi pellejen kanssa aikaa haaskatessa, jolloin mahdollisuus on pyöreä 0 ettekä edes viitsi tehdä asiaa heti selväksi. Kun se on niin hassunhauskaa vedättää toisia.

Vierailija
47/54 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, että olet yksinkertaisesti liian vanha. Minä sain 20-vuotiaana paljon kaikenlaista ei-toivottua huomiota miehiltä ja nyt 30-vuotiaana enää en. Ja olen edelleen saman painoinen enkä ole muutenkaan muuttanut ulkonäköäni tai pukeutumistani mitenkään radikaalisti.

Miten nuo viisikymppiset ovat sitten miesten silmissä niin kiinnostavia, jos 30-vuotias on muka liian vanha? Ap

20 v on nuori, kokematon ja näin ollen "helppo" kohde. Viisikymppinen on kenties jo parasta ennen- päiväyksen ylittäneenä taas lähestyttävämpi kohde.

Vierailija
48/54 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, että olet yksinkertaisesti liian vanha. Minä sain 20-vuotiaana paljon kaikenlaista ei-toivottua huomiota miehiltä ja nyt 30-vuotiaana enää en. Ja olen edelleen saman painoinen enkä ole muutenkaan muuttanut ulkonäköäni tai pukeutumistani mitenkään radikaalisti.

Miten nuo viisikymppiset ovat sitten miesten silmissä niin kiinnostavia, jos 30-vuotias on muka liian vanha? Ap

Joillain naisilla tämä (satunnaisten miesten silmissä) viehättävänä olemisen aikaikkuna on varmaan lyhyempi, ja sinullakin se on voinut mennä ohi jo ajat sitten. Kyllä minä puolisoni mielestä olen edelleen viehättävä, mutta en kiinnitä kadulla enää kenenkään huomiota.

Vierailija
49/54 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

20 v on nuori, kokematon ja näin ollen "helppo" kohde. Viisikymppinen on kenties jo parasta ennen- päiväyksen ylittäneenä taas lähestyttävämpi kohde.

En oo kyllä minkään ikäisenä saanut mitään erityistä huomiota ja olen vähän yli parikymppinen eli ei se ikää katso.

eri

Vierailija
50/54 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillain naisilla tämä (satunnaisten miesten silmissä) viehättävänä olemisen aikaikkuna on varmaan lyhyempi, ja sinullakin se on voinut mennä ohi jo ajat sitten. Kyllä minä puolisoni mielestä olen edelleen viehättävä, mutta en kiinnitä kadulla enää kenenkään huomiota.

Jos viisikymppinen on hoikempi ja eleiltään yms. naisellisempi kuin se pönäkkä kolmikymppinen joka kävelee kuin raksamies, niin onko kumma jos kiinnostaa enemmän.

Vierailija
51/54 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mee tinderiin? Varmasti saat tykkäyksiä ja huomiota. Itse ajattelin myös liittyä tinderiin ihan vaan kalastelemaan kehuja ja huomiota ilman aikomustakaan lähteä treffeille kenenkään kanssa 😄

Kuolkaa syöpään, tinder-pelleilijät.

Miksi? Miehet juoksee siellä tiedät kyllä minkä perässä, miksi nainen ei saisi liittyä tinderiin ihan vaan saadakseen huomiota ja kehuja? Mikä siinä ärsyttää?

Kaikki miehet ööööliöliöööööö

Mikähän itseäsi voisi ärsyttää siinä, jos haet kumppania tosissasi mutta kaikki vaan pelleilee? Ei varmaan mikään ja hauskaa on?

Siellä on ihmisiä eri syistä. Nekin jotka sanovat haluavansa vaikka sitä vakavaa suhdetta haluavat kuitenkin usein hyvin eri asioita. Ei kannata mennä jos ei kestä sitä ettei kaikki ole haluamassa samaa kuin sinä.

Mutta haluavat suhdetta kuitenkn ensikädessä, joten siinä on edes jonkinlaiset mahdollisuudet. Toisin kun kaltaistesi pellejen kanssa aikaa haaskatessa, jolloin mahdollisuus on pyöreä 0 ettekä edes viitsi tehdä asiaa heti selväksi. Kun se on niin hassunhauskaa vedättää toisia.

Niin no, sentään vedätän vaan sitä huomiota ja kehuja enkä seksiä, niinkuin miehet. Se kun vasta onkin hassunhauskaa!

Vierailija
52/54 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo kyllä minkään ikäisenä saanut mitään erityistä huomiota ja olen vähän yli parikymppinen eli ei se ikää katso.

eri

Ihmiset nyt ovat kuitenkin yksilöitä.  Itse olen huomannut monilla naisilla mm. iän myötä tapahtuvan joskus hyvinkin selkeän asennemuutoksen, mikä on mahdollisesti vaikuttamassa saadun huomion määrän.

Vierailija
53/54 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
54/54 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on epätoivoinen ja sen haistaa. Todennäköisesti myös pakkeloitu ja hiuksissa kaiken maailman haisevaa lakkaa tököttinä ja kuvottava hajuvesipilvi ympärillä leijuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä