Haluan enemmän huomiota mutta en saa sitä mistään
Olen mielestäni ihan hyvännäköinen nainen.
Kukaan ei koskaan katso minua, puhumattakaan että joku lähestyisi ja tulisi juttusille. Tunnen aina olevani täysin näkymätön.
Olen kateellinen kaikille teille, jotka saatte jatkuvasti huomiota. Ne jotka sitä huomiota haluavat, ne eivät sitä saa- ja toisinpäin.
Elämän paradokseja.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun olemuksesi on pakko huutaa että pois. Minä saan huomiota vaikka olen 52v jo vähän rupsahtanut nainen. Miehet kyselee kaupassa olenko sinkku :D
Just tällaiset tarinat mua aina ihmetyttää aina eniten, suoraan sanottuna. Miten sinä, 52v rupsahtanut ihminen voit saada enemmän huomiota kuin minä, 30-vuotias, pitkähiuksinen nainen, BMI 19? Anteeksi jos ilmaisin asian tökerösti, mutta en voi käsittää.
ApSinua yhtään tuntematta, pakko vastata yleismaailmallisuuksilla, kun syitä huomiotta jäämiseen voi olla useita.
Kenties yleinen habituksesi jostain syystä viestii, ettei sinua kannata lähestyä. Kenties olet liian kuuma pakkaus. Käsitykseni mukaan suomalainen mies on tyypillisesti hyvin epävarma, tällöin tälläisten tyyppien voi olla hankalaa näyttää huomanneensa sinut. M35
No ei oikein noinkaan. Itse valokuvaajana (ja sangen tavisnaisena) tulee pyörittyä paljon erittäin kauniiden ja laittautuneiden naisten seurassa, ja kyllä todellakin kaikkein kauneimmat ja hymyttömätkin saavat aina treffikutsuja ja miehet lähestyvät rohkeasti. Kerrankin yksi sai oikein äijiä hätistellä, mielestäni miehet juuri kokevat todella kauniiden lähestymisen "Oikeudekseen".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mee tinderiin? Varmasti saat tykkäyksiä ja huomiota. Itse ajattelin myös liittyä tinderiin ihan vaan kalastelemaan kehuja ja huomiota ilman aikomustakaan lähteä treffeille kenenkään kanssa 😄
Kuolkaa syöpään, tinder-pelleilijät.
Olen itse töissä syöpäklinikalla mutta hyväksyn silti tämän lauseen käytön.
Oikeasti älkää olko tinderissä jos ette ole siellä tapaamassa ihmisiä..
Vaikka olen BMI 19, niin en ole kuitenkaan mikään anorektisen laiha luikku, vaan ihan normaalin näköinen.
Voipi olla että mulla on jonkin sortin rbf-ilme, vaikka en sitä itse osaa analysoida sen kummemmin. Naamani on peruslukemilla ihan perus, ei mikään erityisen raivokas sentään.
Tai sitten kaikkia ei ole luotu olemaan huomion keskipisteenä. Nauttikaa siis te, jotka olette ja pitäkää välillä minuutin hiljainen hetki meille seinäruusuillekin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rupea huomihuoraamaan netissä.
Tämä! Itse olen varsinainen harmaavarpunen, mutta Instagramissa mun alusvaatekuvia kuolaa reilut 10k miekkosta... Muutenkin nykyään kaduilla ihmisten bongailu on vähän sellainen boomer-juttu, nuorempien elämä on somessa.
No nyt mä ymmärrän sen Ig-kuolaamisen mistä täällä puhuttiin joku päivä sitten :D
Minunkin mielestä olisi kiva saada enemmän huomiota, ja muiltakin kuin laitapuolenkulkijoita, mutta minä nyt en olekaan minkään näköinen.
Et hymyile tarpeeksi ympärillesi. Ota enemmän katsekontaktia ja hymyile ihmisille ja johan alkaa muut lähestymään. Jos sinulla on aina kiire ja katselet vain omia jalkojasi, kukaan ei tule häiritsemään sinua. Tavis vaatteet ja nätit kasvot ovat paras tapa houkutella muita lähestymään.
Villi veikkaus: hymyilevä, vilkkusilmäinen viisiymppinen saa miehiltä huomiota, anorektinen kolmekymppinen ei, koska ilme on ylimielinen/kyllästynyt/v*ttuuntunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mee tinderiin? Varmasti saat tykkäyksiä ja huomiota. Itse ajattelin myös liittyä tinderiin ihan vaan kalastelemaan kehuja ja huomiota ilman aikomustakaan lähteä treffeille kenenkään kanssa 😄
Miksi? Miehet juoksee siellä tiedät kyllä minkä perässä, miksi nainen ei saisi liittyä tinderiin ihan vaan saadakseen huomiota ja kehuja? Mikä siinä ärsyttää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse töissä syöpäklinikalla mutta hyväksyn silti tämän lauseen käytön.
Oikeasti älkää olko tinderissä jos ette ole siellä tapaamassa ihmisiä..
Ei tinderissä ole mitään tapaamispakkoa. En itsekään tavannut sen kautta livenä kuin yhden.
Pidä tissit sopivasti esillä, niin saat huomiota, jos sinulla on isompi kuin a kuppi
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Et hymyile tarpeeksi ympärillesi. Ota enemmän katsekontaktia ja hymyile ihmisille ja johan alkaa muut lähestymään. Jos sinulla on aina kiire ja katselet vain omia jalkojasi, kukaan ei tule häiritsemään sinua. Tavis vaatteet ja nätit kasvot ovat paras tapa houkutella muita lähestymään.
Tämä. Tehnyt niin pitkään erillaisia asiakaspalvelutöitä että vahingossa kuljen kaupungilla katse hakeutuen toisten silmiin. Usein tulee ihmiset puhumaan, kysymään suunta ja muuta. En ole minnekään ihmeellisellä ulkonäöllä siunattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Miehet juoksee siellä tiedät kyllä minkä perässä, miksi nainen ei saisi liittyä tinderiin ihan vaan saadakseen huomiota ja kehuja? Mikä siinä ärsyttää?
Kaikki miehet ööööliöliöööööö
Mikähän itseäsi voisi ärsyttää siinä, jos haet kumppania tosissasi mutta kaikki vaan pelleilee? Ei varmaan mikään ja hauskaa on?
Voi olla, että olet yksinkertaisesti liian vanha. Minä sain 20-vuotiaana paljon kaikenlaista ei-toivottua huomiota miehiltä ja nyt 30-vuotiaana enää en. Ja olen edelleen saman painoinen enkä ole muutenkaan muuttanut ulkonäköäni tai pukeutumistani mitenkään radikaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki seksin tai huomion perässä juoksevat vttupäät voisi ihan suoraan laittaa profiiliinsa mitä hakevat, niin voi normaalit ihmiset ohittaa eikä haaskata aikaansa moisiin pelleihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän itseäsi voisi ärsyttää siinä, jos haet kumppania tosissasi mutta kaikki vaan pelleilee? Ei varmaan mikään ja hauskaa on?
Siellä on ihmisiä eri syistä. Nekin jotka sanovat haluavansa vaikka sitä vakavaa suhdetta haluavat kuitenkin usein hyvin eri asioita. Ei kannata mennä jos ei kestä sitä ettei kaikki ole haluamassa samaa kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mua kyllä ärsytä se, etten tapaa jokaista matchia :D etkä tapaa varmaan sinäkään. Eli joku ”tuhlaa” aina jonkun aikaa vaikka olisi tosimielessä liikkeellä. Eikä missään ole kielletty liittymästä tinderiin jos ei aio tavata ketään, se ei ole mikään pakko tai edes oletus.
Sama. Huomaan välillä sivusilmällä että joku tuijottaa mutta en pysty katsoa takaisin. Katseita siis kyllä mutta ei sen enempää...
Vierailija kirjoitti:
Voi olla, että olet yksinkertaisesti liian vanha. Minä sain 20-vuotiaana paljon kaikenlaista ei-toivottua huomiota miehiltä ja nyt 30-vuotiaana enää en. Ja olen edelleen saman painoinen enkä ole muutenkaan muuttanut ulkonäköäni tai pukeutumistani mitenkään radikaalisti.
Miten nuo viisikymppiset ovat sitten miesten silmissä niin kiinnostavia, jos 30-vuotias on muka liian vanha? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun olemuksesi on pakko huutaa että pois. Minä saan huomiota vaikka olen 52v jo vähän rupsahtanut nainen. Miehet kyselee kaupassa olenko sinkku :D
Just tällaiset tarinat mua aina ihmetyttää aina eniten, suoraan sanottuna. Miten sinä, 52v rupsahtanut ihminen voit saada enemmän huomiota kuin minä, 30-vuotias, pitkähiuksinen nainen, BMI 19? Anteeksi jos ilmaisin asian tökerösti, mutta en voi käsittää.
ApSinua yhtään tuntematta, pakko vastata yleismaailmallisuuksilla, kun syitä huomiotta jäämiseen voi olla useita.
Kenties yleinen habituksesi jostain syystä viestii, ettei sinua kannata lähestyä. Kenties olet liian kuuma pakkaus. Käsitykseni mukaan suomalainen mies on tyypillisesti hyvin epävarma, tällöin tälläisten tyyppien voi olla hankalaa näyttää huomanneensa sinut. M35
No ei oikein noinkaan. Itse valokuvaajana (ja sangen tavisnaisena) tulee pyörittyä paljon erittäin kauniiden ja laittautuneiden naisten seurassa, ja kyllä todellakin kaikkein kauneimmat ja hymyttömätkin saavat aina treffikutsuja ja miehet lähestyvät rohkeasti. Kerrankin yksi sai oikein äijiä hätistellä, mielestäni miehet juuri kokevat todella kauniiden lähestymisen "Oikeudekseen".
No itse miespuolisena insinöörinä en uskalla väittää olevani ainakaan naiseuden asiantuntija. Toki opiskeluaikoina ja entisenä urheilijana myös kauniiden naisten kanssa tekemisissä olleena myös törmännyt naisiin, joita lähes kaikki vaikuttavat yrittävän. Väittäisin kyllä myös asuinpaikalla olevan vaikutusta asiaan. Melko varmasti esim. pääkaupunkiseudulla miehiä joutuu hätistelemään yleisemmin
Miksi keski-ikäinen on automaattisesti rupsahtanut? Ja miksi ihmeessä oletetaan, ettei 52v voi olla hoikka ja pitkähiuksinen 🤦♀️
Eiköhän viisikymppisellä ole vähän vanhemmat huomioijat kuin kolmikymppisellä. En oikein ymmärrä miksi Ap kadehtii isänsä ikäisten huomioita.
T: 27v nainen, ihan ok huomioitu