Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan enemmän huomiota mutta en saa sitä mistään

Vierailija
18.04.2020 |

Olen mielestäni ihan hyvännäköinen nainen.
Kukaan ei koskaan katso minua, puhumattakaan että joku lähestyisi ja tulisi juttusille. Tunnen aina olevani täysin näkymätön.
Olen kateellinen kaikille teille, jotka saatte jatkuvasti huomiota. Ne jotka sitä huomiota haluavat, ne eivät sitä saa- ja toisinpäin.
Elämän paradokseja.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkään aloitus ei saanut huomiota. Huoh.

Vierailija
2/54 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun olemuksesi on pakko huutaa että pois. Minä saan huomiota vaikka olen 52v jo vähän rupsahtanut nainen. Miehet kyselee kaupassa olenko sinkku :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun olemuksesi on pakko huutaa että pois. Minä saan huomiota vaikka olen 52v jo vähän rupsahtanut nainen. Miehet kyselee kaupassa olenko sinkku :D

Just tällaiset tarinat mua aina ihmetyttää aina eniten, suoraan sanottuna. Miten sinä, 52v rupsahtanut ihminen voit saada enemmän huomiota kuin minä, 30-vuotias, pitkähiuksinen nainen, BMI 19? Anteeksi jos ilmaisin asian tökerösti, mutta en voi käsittää.

Ap

Vierailija
4/54 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä sitten ole hyvännäköinen, sori vaan.

Vierailija
5/54 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä vielä vähemmän.

Vierailija
6/54 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaudu enemmän

Vierailija
7/54 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee tinderiin? Varmasti saat tykkäyksiä ja huomiota. Itse ajattelin myös liittyä tinderiin ihan vaan kalastelemaan kehuja ja huomiota ilman aikomustakaan lähteä treffeille kenenkään kanssa 😄

Vierailija
8/54 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupea huomihuoraamaan netissä.

Vierailija
9/54 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 38-v, bmi 19 blondi nainen ja saan kyllä huomioita. Ihan kivalta se tuntuu muttei siitä elämän sisällöksi riitä.

Vierailija
10/54 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehdotan kanssa et meet Tinderiin. 

Vierailija
11/54 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä vielä vähemmän.

Voi älä nyt jaksa tuollaista lapsellistä "eipä ku sä oot". Ap kertoi ajattelevansa itse olevansa hyvännäköinen mutta silti kukaan ei huomaa. Mitä se mielestäsi kertoo? Ap kuvittelee olevansa hyvännäköinen.

Vierailija
12/54 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnolla tissivakoa esille.

Vierailija
13/54 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mee tinderiin? Varmasti saat tykkäyksiä ja huomiota. Itse ajattelin myös liittyä tinderiin ihan vaan kalastelemaan kehuja ja huomiota ilman aikomustakaan lähteä treffeille kenenkään kanssa 😄

Kuolkaa syöpään, tinder-pelleilijät.

Vierailija
14/54 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rupea huomihuoraamaan netissä.

Tämä! Itse olen varsinainen harmaavarpunen, mutta Instagramissa mun alusvaatekuvia kuolaa reilut 10k miekkosta... Muutenkin nykyään kaduilla ihmisten bongailu on vähän sellainen boomer-juttu, nuorempien elämä on somessa.

Vierailija
15/54 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just tällaiset tarinat mua aina ihmetyttää aina eniten, suoraan sanottuna. Miten sinä, 52v rupsahtanut ihminen voit saada enemmän huomiota kuin minä, 30-vuotias, pitkähiuksinen nainen, BMI 19? Anteeksi jos ilmaisin asian tökerösti, mutta en voi käsittää.

Ap

Sinua yhtään tuntematta, pakko vastata yleismaailmallisuuksilla, kun syitä huomiotta jäämiseen voi olla useita.

Kenties yleinen habituksesi jostain syystä viestii, ettei sinua kannata lähestyä. Kenties olet liian kuuma pakkaus. Käsitykseni mukaan suomalainen mies on tyypillisesti hyvin epävarma, tällöin tälläisten tyyppien voi olla hankalaa näyttää huomanneensa sinut. M35

Vierailija
16/54 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on resting bitch face? Susta jotenkin huokuu, ettet oikeasti halua tutustua kehenkään.

Vierailija
17/54 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse alastomana torilla ja huuda olevasi kevätkiimassa...

Vierailija
18/54 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilepa hymyillä ja nauttia elämästä ihan oman näköisesti. Huomaat, että saat alkaa huitomaan innokkaampia pois.

Ei millään pahalla, mutta ulkonäkö ei merkitse mitään, jos elinvoima on yhtä aneeminen, kuin bmi:si.

Vierailija
19/54 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen mielestäni hyvännäköinen mies, mutta kukaan nainen ei vilkaise mua. Mistä voi johtua?

Vierailija
20/54 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala twerkkaamaan. Saat varmasti huomiota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi