Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä lelua et lapsena saanut, vaikka kuinka halusit?

Vierailija
18.04.2020 |

Itselläni oli joku valkioinen koiralelu. Pitkäkarvainen muovikoira n.15cm Ihailin sitä vaan kaverin luona sitten.

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Barbien pinkki Corvette. Ei tuonut pukki sitä jouluna -84.

Vierailija
22/79 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Busse Bulldog. Kaverilla oli ja pelkäsin sitä ihan älyttömästi. Silti jostain syystä toivoin sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

My Little Pony Paradise Estate jäi saamatta, koska sitä ei jostain syystä saanut ostettua mistään. Dream Castlen ja kaikki pikkusalongit, jätskikaupat, balettikoulut yms sain kyllä, mutta se isoin ja massiivisin kartanohässäkkä jäi vain unelmiin.

Olin kyllä melkoinen lellipentu. Sain aina kaiken mitä halusin ja kiinnostus lelua kohtaan kesti ehkä kaksi viikkoa.

Vierailija
24/79 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autorataa ei veljen kanssa saatu vaikka toivottiin yhteiseksi lahjaksi. Märklin junarata saatiin ja ne kai nykyään nostavat vain arvoaan. Ei paljon lohduta, ei sitä koskaan haluttu.

Vierailija
25/79 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää; maailma pelastui, kun ette saaneet tuota roinamäärää! Mihin vanhempanne olisivat kaikki isot muoviset linnahässäkät laittaneet, kun kiinnostus leikkiä niillä lopahti?

Vierailija
26/79 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en saanut Lundbyn nukkekotia 70-luvun alussa. Sain peltisen nukkekodin, missä oli huonekalut piirretty. Harmitti aivan valtavasti, kun naapurin tytöillä oli "laillinen" nukkekoti. Isompana kyllä ymmärsin, ettei vanhemmilla riittänyt rahaa kaikkeen, joten no hard feelings.

Vierailija
27/79 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en saanut Barbietaloa, mutta näin jälkikäteen ajateltuna hyvä vain. Tehtiin mielettömiä barbienkotiviritelmiä kirjahyllyyn jne.

Vierailija
28/79 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikää; maailma pelastui, kun ette saaneet tuota roinamäärää! Mihin vanhempanne olisivat kaikki isot muoviset linnahässäkät laittaneet, kun kiinnostus leikkiä niillä lopahti?

Minun vanhempani ovat säästäneet miltei kaiken ja mielestäni lelut olivat kestävempiä silloin aikanaan. Omat lapseni leikkii mummolassa minun vanhoilla leluillani 😊

Vierailija
29/79 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baby born nukkea, yhyy :((((((

Vierailija
30/79 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myyneet eteenpäin, tietysti. Sillä lailla niistä saaduistakin hankkiuduttiin eroon, kirppareilla myymällä.

Osa ketjussa mainituista leluista on sitä paitsi arvossaan keräilijöiden parissa. Eli jos jonkun vanhemmilla on tallessa jotakin niin siitä voi saada sievoisesti rahaakin.

Vierailija
31/79 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuautoja halusin ja sain kuin sainkin pitkän ruinaamisen jälkeen yhden. Halusin meikkipään. En saanut.

N:47

Vierailija
32/79 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ihmeen Furby, Gizmo. Niistä Gremlings elokuvista :D

Maksoi silloin kun tuli kauppoihin yli 100 euroa jos oikein muistan.

Onhan tuosta aikaa jo 20 vuotta varmaan. 

Vierailija
33/79 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polkuautoa.

N48

Vierailija
34/79 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sellainen, edelleen kirjahyllyn päällä. Se ei enää oikein toimi kunnolla ja välillä pelästyttää kaikki sanomalla jotakin randomilla 😅

Vierailija
35/79 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös 20 v sitten ollut vielä markat valuuttana?

Vierailija
36/79 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

leikkipianoa. En edes ostaa omilla rahoillani, joita oli säästössä. No en mä ole musikaalinen, mutta uskon, että olisin oppinut pimputtamaan. Muutaman kappaleen olen onnistunut oppimaan, kun on jossain ollut hetki aikaa opetella ja saada testata. Aika nopeasti helpot kappaleet opin - en musikaalisuuden, vaan matemaattisuuden ja hyvän muistin takia varmaankin.

Ymmärrän vanhempiasi hyvin

Vierailija
37/79 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minisuksia

Vierailija
38/79 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brio junarataa ja Legoja

Vierailija
39/79 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en saanut Lundbyn nukkekotia 70-luvun alussa. Sain peltisen nukkekodin, missä oli huonekalut piirretty. Harmitti aivan valtavasti, kun naapurin tytöillä oli "laillinen" nukkekoti. Isompana kyllä ymmärsin, ettei vanhemmilla riittänyt rahaa kaikkeen, joten no hard feelings.

Mulla sama kokemus, en saanut "kaupan" nukkekotia, vaan isän itse tekemän lastulevystä. Mutta kas kummaa, kaveri olivatkin mun nukkekodista puolestaan kateellisia, kun sinne mahtui barbinuket ja se oli isompi kuin heidän ja näytti myös eri tavalla oikealta talolta. En minä hirveän pettynyt ollut kun sen sain, vähän vain. Lopulta sillä tuli leikittyä paljon, sekä yksin että kavereiden kanssa.

Vierailija
40/79 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nallipyssyä.

Diana merkkisen ilmakiväärin  sain vähän isompana ja varoituksen

-Ei sitten ammuta silmiä puhki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi