Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaivaako teitä miehenne aiemmat suhteet? Kyselettekö niistä miehiltänne paljon? Mä kyselen ja mies ei tykkää siitä.

Ihmettelen
18.04.2020 |

Siinäpä kysymys

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuvaiheessa kyselin, sitten kuin taikaiskusta lakkasi kiinnostamasta.

Vierailija
42/48 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen viimeisin suhde häiritsee minua, koska miehen ex oli pulska seinäruusu joka kontrolloi ja manipuloi. Kyseinen nainen on myös suhteemme aikana syyllistänyt miestään liian nopeasta etenemisestä kanssani ja vaatii miestä soittelemaan ja olemaan yhteydessä, vaikkei mies halua. Häiritsee siis tuo miten kyseinen nainen ei osoita kunnioitusta minua ja suhdettamme kohtaan ja toisaalta se, että mies on ollut rakastunut tuollaiseen ulkoisesti ja sisäisesti vastenmieliseen pirttihirmuun samalla kun itse paljon kevyempänä ja miestä paapomana saan kuunnella naljailua ja arvostelua ulkonäöstäni. 

Ainoa tässä tarinassa joka ei kunnioita teidän parisuhdettanne on se miehesi. Jos miehesi ei osaa laittaa stoppia eksän kanssa niin on kyllä aunoastaan miehesi vika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei vaivaa.

Parempi, että miehelläni on ollut aiemmin suhteita ja kokemuksia myös muista.

En haluaisi kokematonta miestä.

Vierailija
44/48 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaiva, eikä oikeastaan kiinnostakaan. Meidän suhteessa taas nimittäin mies kyselee koko ajan ja sitten vetää herneet nenään. Nykyään sanon saman tien, etten enää aio puhua niistä. En ymmärrä miksi hänellä niin pakkomielle saada tietää, kenellä oli suurin vehje ja kuka oli pihi ja oliko joku tosi pervo 😑.

Miehesi on itsetunnoton typerys, joka ei arvosta itseään ollenkaan, tosin ei myöskään sinua. Sinä olet ollut hänen mielestään kevytkenkäinen hutsu ja sellaisen kohtelun saat tästä eteenpäinkin. En voisi olla tuollaisen juntin kanssa tuntiakaan.

Päteekö tuo myös ap:hen?

Vierailija
45/48 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni kiinnostaa, mutten tuomitse tai vedä herneitä nenään. On mielenkiintoista tietää millaisia ihmissuhteita, vuorovaikutusmalleja ja kommunikaatiota kumppanillani on ollut vuosien varrella. Olen ylipäätänsä kiinnostunut ihmisyydestä ja ihmissuhteista. Niin on onneksi mies myöskin. On ollut antoisia keskusteluja.

Vierailija
46/48 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yleensä pintapuolisesti on keskustelu. Lähinnä mitä on oppinut edellisistä suhteista ja minkälaisia kokemuksia on. Ei sen vuoksi että pitäisi olla mustasukkainen. Itselläni ainakin on niin hyvä itseluottamus että ei tarvitse miettiä toisen exiä. Eroille on aina syynsä. En myöskään ymmärrä miksi niitä exiä pitää roikuttaa mukana.

Vierailija
47/48 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaivaa, mutta vähän kiinnostaa. Miehen eksät ovat olleet kuitenkin joskus samassa "asemassa" kuin minä nyt, joten kiinnostaisi tietää millaisia ihmisiä he ovat. Yhden eksän olen tavannut ja ihan mukavalta hän vaikutti. En kuitenkaan utele, enkä kerro omista aikaisemmistani, koska en halua loukata tai antaa ymmärtää, että eläisin menneisyydessä edelleen.

Vierailija
48/48 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies teki heti alkuun selväksi että menneet on menneitä ja niistä ei tarvitse kummankaan puhua.