Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana ja ihastunut

Vierailija
18.04.2020 |

Eli kuten otsikosta käy ilmi: olen ihastunut raskaana oleva nainen ja mietin että miten iso mahdollisuus on saada pakit.

Mies johon olen ihastunut on minua 10 vuotta vanhempi, eronnut, neljän lapsen isä. Hän on työtön ja kouluttamaton. (Ei siis pelkoa että joutuisi elättämään jonkun muun "pennun")

Minä olen keskituloinen, yliopistokoulutettu nainen joka odottaa ensimmäistä lastaan. Olin pari vuotta kestäneessä suhteessa jonka yritin päättää tunteiden puuttuessa. En kuitenkaan onnistunut jättämään puolisoani tämän uhatessa itsemurhalla. Tulin raskaaksi sopiessamme "riitaamme" (epäilen että se oli hänen suunnitelmansa). Järkytyin raskaudesta ja jätin hänet lopullisesti.

Olen tavannut miehen johon olen aivan korviani myöten ihastunut. Tiedän että tunne on molemmin puoleinen. Tapaan hänet tiistaina ja aijon kertoa raskaudesta. Pelottaa että hänen kiinnostuksensa loppuu.

Mitkä luulette mahdollisuuteni olevan?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/15 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän on sinuun oikeasti ihastunut, hän antaa sinulle ja itselleen mahdollisuuden tutustua toisiinne. Miksi sinun yksi tuleva lapsi olisi este, jos hänen jo olemassa olevat neljäkään eivät ole.

Ennemmin olisin ja olen huolissani exäsi sairaalloisesta käyttäytymisestä. Hänestä ei tiedä mitä hän saa päähänsä, kun huomaa että sinulla on uusi kumppanini joka hoitaa hänen lastaan. Hoitaisin tämän asian kyllä kuntoon ja hyvin ennen kuin siirtyisin elämässä eteenpäin ja toiseen kumppaniin. Oletko varma, että haluat kyseiselle miehelle lapsen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksestasi. Ihastuneena se antoi toivoa :)

Eksäni ei sinänsä huolestuta minua. Pahinta hänessä on se miten epätoivoisesti hän on yrittänyt roikkua minussa. Hän ei ole väkivaltainen tai minua kohtaan uhkaava vaan ennemminkin säälittävän tunteellinen. Uskon että lapsen asioiden hoito tulee sujumaan asiallisesti. En luule että hänestä olisi ongelmia uuden miehenkään kanssa.

Vierailija
4/15 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat työttömän ja kouluttamattoman käytetyn miehen?

Vierailija
5/15 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat Ihastua reppanoihin siellä Porvoossa.

Vierailija
6/15 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä synkkaa niin hyvin ja olemme paljolti samankaltaisia kiinnostuksiltamme. Hän on eläinrakas, siis eläinhullu, samoin minä. Hän on myös taiteellinen (kuten minä): piirtää ja soittaa kitaraa, ajaa moottoripyörää ja rakastaa lapsiaan. Hänellä on koiranpennun silmät ja hän on tosi romanttinen (soittaa kitaralla rakkauslauluja ja piirtää minulle kauniita sydän kuvia).

Minä olen "menestynyt paremmin". Olen siis opiskellut ja hankkinut yhteiskunnan silmissä hyvän työn. Hän on tehnyt sitä mitä on halunnut: tullut tatuojaksi. On valitettavasti tällä hetkellä työtön.

Vierailija
7/15 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On näitä typeryksiä joka lähtöön....

Vierailija
8/15 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siinä melkoinen kuvio, mutta tuskinpa olisit ensimmäinen toisen miehen lasta kantava nainen, joka aloittaa suhteen raskauden aikana mieheen, joka ei ole lapsen isä. Hienoa, että kerrot asiasta miehelle. Hänestähän tuo sitten on kiinni, jatkuuko suhteenne vai ei. Minulla vaan herää sellainen ajatus tuosta säätämisestä, että joskus voisi olla hyvä keskittyä elämässä siihen oleelliseen eli sinun tapauksessasi siihen raskauteen, ei uuteen suhteeseen.

Vierailija
9/15 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä synkkaa niin hyvin ja olemme paljolti samankaltaisia kiinnostuksiltamme. Hän on eläinrakas, siis eläinhullu, samoin minä. Hän on myös taiteellinen (kuten minä): piirtää ja soittaa kitaraa, ajaa moottoripyörää ja rakastaa lapsiaan. Hänellä on koiranpennun silmät ja hän on tosi romanttinen (soittaa kitaralla rakkauslauluja ja piirtää minulle kauniita sydän kuvia).

Minä olen "menestynyt paremmin". Olen siis opiskellut ja hankkinut yhteiskunnan silmissä hyvän työn. Hän on tehnyt sitä mitä on halunnut: tullut tatuojaksi. On valitettavasti tällä hetkellä työtön.

Kaikenlaisia satutätejä sitä onkin liikkeellä heti sunnuntaiaamusta. On selvää, että tämän provon on kirjoittanut ihminen, jonka äly ei ole riittänyt korkeakoulutukseen ja joka ei todellakaan ole mitenkään menestynyt millään mittarilla.

Vierailija
10/15 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat työttömän ja kouluttamattoman käytetyn miehen?

Koska raskaushormonit😍

Vierailija
11/15 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sanoja kuvaamaan ihmisten tyhmyyttä....

Vierailija
12/15 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olisi fiksua unohtaa ihastus, koska tulin suunnittelematta raskaaksi ja odottaa sinkku äitinä siihen asti että lapsi muuttaa kotoaan ennenkuin edes harkitsen antaa uudelle miehelle mahdollisuuden?

(Ok, kirjoitin tämän vähän Provo mielessä.)

Vierailija
13/15 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista tuskin kukaan ehdottaa. Ymmärrän kommentoijien huolehtimisen. Edellisen suhteesi päättymisestä ei voi olla kovin kauan aikaa, jos raskautesi ei vielä näy päälle päin, max 3 kk. Se on muutenkin aika lyhyt aika nuolla haavojaan, saati kun elämäsi on kääntymässä täysin toisenlaiseksi, vauva tulossa. Ja hän on tässä se tärkein. Se asia, johon sinun pitäisi nyt keskittyä.

Ehkä ne on ne raskaushormonit, tai sitten olet todella nuori. 6/12 kommenttisi kuulostaa joko provolta tai 15 v. kirjoittamalta. Ei vastuullisen, äidiksi tulossa olevan naisen kirjoittamalta.

Vierailija
14/15 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaista tuskin kukaan ehdottaa. Ymmärrän kommentoijien huolehtimisen. Edellisen suhteesi päättymisestä ei voi olla kovin kauan aikaa, jos raskautesi ei vielä näy päälle päin, max 3 kk. Se on muutenkin aika lyhyt aika nuolla haavojaan, saati kun elämäsi on kääntymässä täysin toisenlaiseksi, vauva tulossa. Ja hän on tässä se tärkein. Se asia, johon sinun pitäisi nyt keskittyä.

Ehkä ne on ne raskaushormonit, tai sitten olet todella nuori. 6/12 kommenttisi kuulostaa joko provolta tai 15 v. kirjoittamalta. Ei vastuullisen, äidiksi tulossa olevan naisen kirjoittamalta.

Kiitos järkevästä vastauksesta. Olet oikeassa: olen viikolla 15, eli vähän yli 3kk erosta.

Kuudes vastaukseni ei valitettavasti ollut provo vaikka tajuan kyllä aivojani käyttäessä (jos ne edes ovat jäljellä) että ihastukseni kuullostaa älyttömältä ja lapsellista. En käsitä miten olen niin tunteiden vietävänä kun yleensä olen seurannut järkeä... Kai se voi olla ne hormonit.

Vierailija
15/15 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksestasi. Ihastuneena se antoi toivoa :)

Eksäni ei sinänsä huolestuta minua. Pahinta hänessä on se miten epätoivoisesti hän on yrittänyt roikkua minussa. Hän ei ole väkivaltainen tai minua kohtaan uhkaava vaan ennemminkin säälittävän tunteellinen. Uskon että lapsen asioiden hoito tulee sujumaan asiallisesti. En luule että hänestä olisi ongelmia uuden miehenkään kanssa.

Et taida käsittää millainen exäsi on. Jos hän uhkailee itsemurhalla ja roikkuu sinussa epätoivoisesti.. mitä kaikkea hän saakaan aiksiseksi sitten kun hän saa kanssasi lapsen, sillä hänellä on oikeus lapsensa tapaamisiin ja hänen kanssaan olemiseen. Exäsi on sinun elämässäsi niin kauan kun yhteinen lapsenne on elossa. Ja jos hän on ollut mainitsemasi lainen ennen lapsen syntymää, en edes uskalla ajatella millainen on lapsen synnyttyä. Se on suuri syy ”roikkua” sinussa entistä vahvemmin. Miten uskallat antaa lapsen hänelle hoidettavaksi? Pienikin ongelma niin hän uhkaa taas tappaa jonkun. Minusta sinun tilanne ei ole hyvä/turvallinen. Suosittelisin neuvolasta psykologille aikaa niin sinulle kuin lapsesi isällekin niin että asiat ovat varmasti kunnossa siihen mennessä kun lapsenne syntyy.

Ja unohda se ihastuksesi siksi aikaa. Sinä tarvitset nyt selkeyttä elämääsi, et rakkauslauluja, jotka vain sekoittavat hormonien huurruttamaa päätäsi. Rakkautta saa olla ja pitää olla, mutta ne voisi ohjata siihen syntymättömään lapseen ja sinuun että jaksat hoitaa tilanteen mahdollisimman hyvin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan