Vaivaako teitä miehenne aiemmat suhteet? Kyselettekö niistä miehiltänne paljon? Mä kyselen ja mies ei tykkää siitä.
Kommentit (48)
Ei vaiva, eikä oikeastaan kiinnostakaan. Meidän suhteessa taas nimittäin mies kyselee koko ajan ja sitten vetää herneet nenään. Nykyään sanon saman tien, etten enää aio puhua niistä. En ymmärrä miksi hänellä niin pakkomielle saada tietää, kenellä oli suurin vehje ja kuka oli pihi ja oliko joku tosi pervo 😑.
Ei häiritse, en kysele. Minun kanssani se mies nyt on, miksi raahaisin suhteeseen mukaan hänen exänsä?
No ei vaivaa ja en kysele ihan siinä missä mieskään ei kysellyt minun entisistäni. Meillä molemmilla oli luonnollisesti oma historiamme, mutta se oli mennyttä ja tulevaisuuteen pystyy ainoastaan vaikuttamaan. Kukaan ei jaksa sitä, että vanhoja yksityisasioita kaivellaan ja nyyhkitään niitä sitten aina kuin tilaisuus tulee, sehän on sairasta touhua.
En kysele. En ylipäätään pidä ihmisistä, jotka kyselevät, inttävät ja utelevat, vaikka toinen ei halua vastata. Yleensä ovat mustasukkaisia ja kontrolloivia suhteessa, kun tarpeeksi pitkälle päästään.
En kysele, ei häiritse.
Yhdessä kohta 18 vuotta ja miehellä minua ennen ainostaan joku koulukaveri jonka kanssa pari kertaa nussivat.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaiva, eikä oikeastaan kiinnostakaan. Meidän suhteessa taas nimittäin mies kyselee koko ajan ja sitten vetää herneet nenään. Nykyään sanon saman tien, etten enää aio puhua niistä. En ymmärrä miksi hänellä niin pakkomielle saada tietää, kenellä oli suurin vehje ja kuka oli pihi ja oliko joku tosi pervo 😑.
Miehesi on itsetunnoton typerys, joka ei arvosta itseään ollenkaan, tosin ei myöskään sinua. Sinä olet ollut hänen mielestään kevytkenkäinen hutsu ja sellaisen kohtelun saat tästä eteenpäinkin. En voisi olla tuollaisen juntin kanssa tuntiakaan.
Ei vaivaa yhtään. En muista edes kysyneeni mitvvn erityistä. EVVK!
Keskityn olennaiseen, elämän eteenpäin viemiseen ja tulevaisuuden suunnittelemiseen. En katso taksepäin. Meillä jokaisella on menneisyys, se saa jäädä taakse. Ei ole syytä kaivella menneitä. Katse eteenpäin!
Ei vaivaa, en kysele. Tutustumisvaiheessa 15 vuotta sitten molempien menneistä suhteista jotain kerrottiin, se mitä tuntui itsestä tärkeältä jakaa. Ei varsinaisesti kyselty. Yksi miehen ex-tyttöystävä kuuluu ihan meidän läheiseen kaveripiiriin, mutta en minä tiedä oikeastaan mitään yksityiskohtia heidän suhteestaan. Ei se tule useinkaan edes mieleen, että ovat joskus olleet pari.
Minua kyllä vaivaisi suuresti, jos mies menneistä suhteista koko ajan kyselisi. Jos olisi alussa mennyt tenttaamiseksi, olisi varmaankin jäänyt suhde syntymättä. Haiskahtaa liian huonoitsetuntoiselta, mustasukkaiselta ja kontrollinhaluiselta liika kysely.
Ei häiritse. Ollaan molemmat aikuisia ihmisiä ja tiedämme/ymmärrämme, että molemmilla on ollut elämää ennen toisiammekin. Itse asiassa puhumme vapaasti existämme siinä missä muistakin asioista. Siihen on syynsä että ne on exiä. Me ollan me ja meillä on molemmilla vahva itsetunto ja luoteaan meihin.
Kyllä mua vähän vaivaa miehen aiemmat suhteet. Ei suostunut kertomaan kuinka monen naisen kanssa on ollut, ei ollut ainakaan seurustellut minua ennen joten oletan että petikumppaneita on kertynyt valtava määrä. Vähän iljettää, eli kai on parempi että en tiedä todellista lukua ja voin kuvitella luvun olevan vaikka 5. En ole kysellyt sen jälkeen enempää. Kauheasti syyhyttäisi saada tietää, mutta en pitäisi vastauksesta kuitenkaan joten pitää nyt vaan yrittää sisäistää se, että miehen menneisyys ei ole minun asiani. Olen itse kokematon, joten kai sekin vaikuttaa asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaiva, eikä oikeastaan kiinnostakaan. Meidän suhteessa taas nimittäin mies kyselee koko ajan ja sitten vetää herneet nenään. Nykyään sanon saman tien, etten enää aio puhua niistä. En ymmärrä miksi hänellä niin pakkomielle saada tietää, kenellä oli suurin vehje ja kuka oli pihi ja oliko joku tosi pervo 😑.[/quote
Uskomatonta! Miten miehesi kehtaa kysellä tuollaisia, miten siedät?
Mä kyllä ripittäisin pahasti mieheni, jos tuollaisia utelisi. Parisuhteeseen kuuluu luottamus ja intiimejä, tarpeettomia asioita ei muille kerrota. Koskee myös päättyneitä suhteita.
Miten voit luottaa tuommoiseen mieheen? Luultavasti mielellään kavereiden kanssa kertoo teidän intiimeistä hetkistä ja sinun tavaran tiukkuudesta ja muihin vertaillen.
Hyi.
Aiheesta puhuttiin parikymmentä vuotta sitten kun tuntui että meidän suhteemme voisi edetä perheeksi. Sen jälkeen ei ole aiheeseen palattu. Mulla on kaverina hks vanha säätö, ei haittaa miestä, ovat kerran baarissa tavanneet muttei sen useammin.
Mitä ihmettä? Eiväthän kumppanini aiemmat suhteet minulle kuulu. Ainoa syy olla kiinnostunut kumppanin edellisistä suhteista on, jos niistä on syntynyt lapsia. Ja silloinkin vain siksi, että osaa varautua, millaisia lapset ja ex ovat.
Kelpaisiko sinulle kilttis, jolla ei ole aiempia suhteita?
Mua nuorempana vaivasi, kyselin ja mies kertoikin jotain. Nyttemmin ei ole enää moneen vuoteen jaksanut kiinnostaa. Jostain syystähän ovat eronneet edellisistä suhteista, niin mitäpä niillä enään väliä.
Nuorempana vaivasi, ei enää. Mieheni on ollut naimisissa ja hänellä oli lapsi kun tavattiin. Iän myötä ei itseä ainakaan enää vaivaa noi asiat.
Mua vaivaa vaan se että tää omistuskämppä missä asutaan on miehen exän kanssa valittu. Suhteen alussa Mies kertoi suurinpiirteisittäin ja minä exästäni.
Ei vaivaa, en kysele. Tiedän hänen olleen minua ennen naimisissa mutta en koe pienintäkään tarvetta kysellä siitä. Vielä vähemmän siitä, mitä hän teki ennen avioliittoaan tai niinä vuosina, kun oli sinkku ennen minun tapaamistani.