Millä autolla saa naisia?
Inssi on ensi viikolla ja sitten meen faijan kaa autokaupoille (yo lahja) budjetti n. 5 - 10 tonnia. Riippuu saanko kesäduuni, eli tod. Näk. Koronan vuoksi en saa. Siis lähempänä sitä viittä donaa. Kertokaa vanhat mestarit, mikä olis paras valinta kesän rientoihin?
Kommentit (60)
Mun mies sai mut Nissan Micralla, sillä vanhanmallisella. Litran kone ja vaaleanpunaiset vanteet.
15 vuotta myöhemmin ollaan edelleen onnellisia. Auto tosin on vaihtunut jo moneen kertaan.
Tesla jos haluat ekologisen naisen.
Vierailija kirjoitti:
Joku kämänen bemari. Niissä on aina kuskina lippalakkipoika aurinkolaseineen ja vieressä muija.😹 Moni nainen ei näköjään ymmärrä mikä on hyvä auto
HYI !!!! Ei tule mitään muijia minun nelioviseen Bemariini!
T: Niko Petteri
Kysymys ei ole mustavalkoinen, koska naiset eivät ole kaikki samanlaisia. Kirjoittakaa Youtubeen "Gold Digger Prank" ja katselkaa niitä videoita ja tulkaa sitten uudestaan tänne kertomaan saako auton avustuksella naista vai ei. Huomioikaa että aloittaja ei määritellyt mitään laadullisia kriteerejä, ainoastaan "naisia", ja tuo kriteeri kyllä noilla videoilla täyttyy. Auttaisi toki asiaa jos tuo budjetti olis vähän suurempi kuin tuo "5 - 10 tonnia". Aloittajalle vielä tiedoksi että pelkkä auto yksinään ei sitä naista yleensä saa, vaan tarvitaan hieman aktiivisuutta ja kykyä siltä jätkältä myös. Muutama aika osaava kaveri noilla Youtube-videoilla. Henkilökohtaisesti tämäntyyppiset naiset ei oo multa mitenkään pois, mutta onhan tää hauskaa viihdettä.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä on tullut lantikassa pantua. Edellinen auto oli pikku Toyota, josta jouduin toisinaan irrottamaan repsikan penkinkin, jos oli vähän tuhdimpi etelän elävä.
Mulla oli pitkään Toyota Yaris ja siinä tuli kyllä peuhattua monet kerrat. Nyt on hieman isompi hienompi auto, mutta se soveltuu siihen tarkoitukseen huonommin. Varsinainen naisen iskeminen on aina tapahtunut siten, ettei auto ole ollut kuvioissa mitenkään mukana. Kukaan nainen ei koskaan kääntynyt pois pikkuautoni nähtyään, ei sekään jolla oli itsellään satojentuhansien arvoinen auto. Kokemukseni mukaan tärkeintä naiselle miehen autossa on yleensä se, että sellainen on olemassa, että pääsee kulkemaan. Tähän sääntöön on tottakai olemassa poikkeuksia.
Joillekin miehille hienon auton hyöty tulee varmasti sitä kautta, että miehen itseluottamus paranee ja hyvästä itseluottamuksesta on tietysti hyötyä naisen saamisessa. Nainen kun ei ainakaan heti huomaa mistä se itseluottamus kumpuaa, ellei mies itse sössi. Mutta jos miehellä on valmiiksi itseluottamus terveellä pohjalla, ei autosta ole siihen mitään lisähyötyä.
Naiset pikemminkin ihmettelevät, miksi jollain pienituloisella ihmisellä on oma auto, jos pärjää muutenkin julkisella liikenteellä.
Kannattaa muistaa, että auton omistaminen on kallista, se raha on pois jostain muualta.
BMW 520 -96
Tunnetaan nimellä pizzaracer.
Minun ensirakkaudellani oli äitinsä vanha Toyota Corolla. Nykyiselläni oli Nissan Almera. Naiset ei kauheasti ole kiinnostuneita autoista, joten ihan perusauto on paras. Silloin vaikutat naisen mielestä fiksulta ja kiltiltä kaverilta, jonka kanssa voi muodostaa parisuhteen.
Ei ainakaan niillä ns. katumaastureilla. Muotokieli on sama kuin traktorissa eli ei oikein puhuttele. No ehkä jollekin maajussille morsian tyypille sopii.
Hiivatti pitää olla, mutta katso että on viisivaihteinen.
Kristiina xx kirjoitti:
Naiset pikemminkin ihmettelevät, miksi jollain pienituloisella ihmisellä on oma auto, jos pärjää muutenkin julkisella liikenteellä.
Kannattaa muistaa, että auton omistaminen on kallista, se raha on pois jostain muualta.
Kannattaisi ylipäätään muistaa, että persauksielle kaikki on kallista ja jättää ainakin ne kulutusluotot ottamatta. Mikäli auton ostoon ei ole rahat perstaskussa niin sitten siihen ei ole varaa.
Tuskin millään, säästä rahat horkkaan ja tee itsestäsi mahdollisimman iso. Autoksi vanhakorinen Micra kuten Jouko Aholalla 90-luvulla, niin näytät itse vieläkin isommalta.
Kristiina xx kirjoitti:
Pääkaupunkiseudulla varmaan joo, mutta syrjäseudulla ollaan kyllä aika jumissa ilman omaa autoa.
Vierailija kirjoitti:
Porschella
Ruma ja äänekäs.
Assburger kirjoitti:
En ikinä haluaisi sellaista kanaa, jonka voi hurmata autolla.
Tuossa iässä se on ihan se ja sama miksi saa naisen kainaloon ja vällyjen väliin. Sitten myöhemmällä iällä alkaa painaa muut kriteerit vaakakupissa.
Pakko sanoa naisena, että nämä autot itselle mieleisiä. Ei minua voi autoilla hurmata, mutta kyllä joku näistä olisi ainakin hauska yllätys. Samaten jotkut vanhat Cadillac mallit. Oikeasti silti en todellakaan ole sellainen jolle auto merkkaa mitään. On vähän eri tykätä jostain autosta kuin valita seuransa sen takia.