Miehen tuoksu ei enää miellytä
Mistä voi johtua, että miehen ominaistuoksu on lakannut miellyttämästä minua?
Olen siis aina pitänyt tuota yhtenä valintakriteerinä miehelle, asiana joka kertoo seksuaalisesta yhteensopivuudesta myös.
Mutta nyt mieheni, jonka tuoksusta ennen pidin, ei enää tuoksukaan nenääni hyvältä. Olen myös lakannut haluamasta häntä seksuaalisesti.
Mitä ihmettä tämä voi olla? Olen luullut, että tuo ominaistuoksu on aika vakio ja se joko mätsää tai ei.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Kaikilta taitaa mennä ap:n pointti vähän ohi. Ihmisen ominaistuoksu kertoo siis siitä, että hänen geenit sopisi sinun kanssa yhteen eli jälkeläisistänne tulisi sopivina. Vaikka ihmisen ominaistuoksu muuttuu iän ym. mukana, ei luulisi, että mielipide siitä muuttuu kauhean radikaalisti, sillä ne geenithän on kaiken järjen mukaan ihan yhtä sopivat silti.
Mulla on myös käynyt näin, eksän suhteen. Tavattiin monen vuoden jälkeen. Muistan, kuinka rakastin sitä tuoksua ennen (omaan nenään se tuoksui samalta kun ennen ainakin muistikuvan mukaan), mutta nyt se haju etoi minua.
Juuri tätä olen itse ajatellut, että geneettisestä yhteensopivuudesta kertoo ja siksi ihmetellyt, että muuttunut epämiellyttäväksi!
Osaatko sanoa, miksi sinusta exä ei enää tuoksunut hyvälle? Yhdistyikö epämiellyttäviin tunnekokemuksiin tmv.?
Meillä ollut parisuhteessa ongelmia, mutta ne alkoi jo ennen tätä tuoksujuttua! Olen joskus tehnyt myös hoitotyötä, mutta luovuin siitä kun menetin kiinnostuksen alaan. Siihen liittyi sellainen juttu, että ihmisten fyysinen läheisyys (mitä hoitotyössä aina on), alkoi etoa. ap
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä olette?
Jonkin verran yli nelikymppisiä molemmat.
Kun alettiin lähestyä avioeroa, huomasin exän tuoksun alkavan ällöttää. Jos esim menin pari tuntia myöhemmin nukkumaan, makuuhuoneen ilma tuntui epämiellyttävän sakealta.
Vierailija kirjoitti:
Kun alettiin lähestyä avioeroa, huomasin exän tuoksun alkavan ällöttää. Jos esim menin pari tuntia myöhemmin nukkumaan, makuuhuoneen ilma tuntui epämiellyttävän sakealta.
Eli tunnepuolen juttu voisi myös olla. Kiitos tästä. ap
Vanhan miehen haju tullut ukkoos. vaiha nuorempaan.
Kertoo huuhaa-uskomuksista, vietävissä olemisesta, epätieteellisestä maailmankuvasta, yleisestä idiotismista ja mahdollisesti mielisairaudesta.
Totuus.
.
Meillä on kyllä molemmilla ollut stressiä (Iiittyen läheisten ihmisten sairasteluun), joten voihan sekin sitten ehkä vaikuttaa.