Muita, jotka rypee itsesäälissä nyt?
26-vuotias, pitäisi olla elämän parasta aikaa, mutta sen sijaan olen helvetin yksinäinen, stalkkaan muiden ihmisten onnelliselta vaikuttavaa elämää instagram storeissa samalla, kun makaan plösönä, mt-ongelmaisena ja alkoholisoituneena kotona yksin. Nyt kun on tämä eristysaikakin, niin oon huomannut, että ihmisten kohtaaminen on entistä vaikeampaa. Hermostun pelkästä kaupassa käynnistä, tuskanhiki nousee ja tavarat lentelee käsistä kun tuntuu, että kaikki tuijottaa. Aivan kuin näkisivät lävitseni, millainen säälittävä epäonnistunut yksilö olen.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies ?
Zinc
Nainen.
Lopeta se alkon kanssa läträäminen ja muiden kyttääminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies ?
Zinc
Nainen.
Miten tähän päädyttiin ?
Zinc
Mua hävetti äskeinen kauppareissuni. Krapula, kun eilen join kaksi pulloa viiniä ja taas löysin itseni Alkosta. Alkon jälkeen kassit kilisten kauppaan ja ostoskorissa pelkkää einestä. Näin kun joku mies katsoi korin sisältöäni. Olisin voinut vajota maan alle.
Some kiinni, pistä itsellesi vaikka viikon täysi banni. Joka päivä kävelylle luontoon. Lakkaa piittaamasta siitä, "mitä muut ihmiset ajattelevat", koska oikeasti se on vain mitä kuvittelet heidän ajattelevan. Muilla ihmisillä on miljoona kertaa parempaa tekemistä kuin miettiä sinusta yhtään mitään, eiköhän jokainen heistä keskity ihan vain omaan elämäänsä. Keskity sinäkin omaasi ja sen parantamiseen.
Elävät omaa elämäänsä ja sivumennen tallovat toisen elämän.
hear hear