Oulun laulava poliisi - Rakastan elämää
Joko oote kuunnelleet tän poliisin laulutervehdyksen suomen kansalle tämän koronan keskellä?
Aivan mahtava tulkinta ja ääni miehellä 😍
Ja jotenki niin sopiva ja lohduttava kappale tähän aikaan 😊
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänhän ei kai laula itse kuitenkaan? Vai onko palkattu orkesteri säestämään? Kiva video silti, etenkin ikäihmiset tuntuvat tykkäävän.
Videolla tehty huijaus ihan selkeesti. laulaja on oikeesti varmaan Pertti Mertola ainaki ääni on samanlainen.
Kyllä hän laulaa itse. Olen ollut kuuntelemassa hänen konserttejaan Oulussa.
Kyllä on ihminen helposti huijattavissa, ihan smalla tavalla kirkossa voi Soittaa nauhalta! Äänestit varmaan vaaleissaki Sanna Marinia.
Mene ja pese kätesi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänhän ei kai laula itse kuitenkaan? Vai onko palkattu orkesteri säestämään? Kiva video silti, etenkin ikäihmiset tuntuvat tykkäävän.
Videolla tehty huijaus ihan selkeesti. laulaja on oikeesti varmaan Pertti Mertola ainaki ääni on samanlainen.
Kyllä hän laulaa itse. Olen ollut kuuntelemassa hänen konserttejaan Oulussa.
Kyllä on ihminen helposti huijattavissa, ihan smalla tavalla kirkossa voi Soittaa nauhalta! Äänestit varmaan vaaleissaki Sanna Marinia.
Mene ja pese kätesi!
Miksi? Sinähä se täällä olet Runk Kari.
Miksi ihmeessä ei vois Petrus tässä laulaa ite?
Mikä siinä on niin ihmeellistä?
Nuotin vierestä menee ja artikulaatio ontuu mutta komia ääni
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä ei vois Petrus tässä laulaa ite?
Mikä siinä on niin ihmeellistä?
O todista että laulaa. Yhtä hankalaa taitaa olla kuin Marinin todistaminen päteväksi.
Komia ääni on kyllä, mutta häiritsee tuo tapa koukata alakautta nuotille. Hän ei mene ainakaan korkeissa äänissä suoraan säveleen, vaan keikauttaa ensin puoli sävelaskelta alempaa. Iskelmälaulajat tuota paljon harrastaa, mutta ihmettelen kyllä jos laulunopettaja ei ole tästä sanonut mitään.
Muistais kaikki nyt vaan rakastaa elämää sen verran että pysyis kotana. Jos ei omaa niin sitten toisten elämää, etenkin niiden jotka riskiryhmään kuuluvat.
Onko tämä se poliisi jolla oli suhde 2000-luvun alussa Jari Sillanpään kanssa?
Upea ääni tällä polliisilla. Mutta muuten ei vaikuta kovin hyvältä tyypiltä. 2 kertaa eronnut. Tekee yhteistyötä natsimielisen Kärkkäisen kanssa. Joskus oli facessa aika rasistista roskaa, mutta on näköjään poistanut sen. Uskovainen -mikä ei tietenkään automaattisesti ole huono asia, mutta voi aiheuttaa ihmisessä kummallista toimintaa. No, en tunne henkilöä. Upea ääni hänellä on, mikä lie sitten syynä, ettei ura musiikin saralla sitten kantanutkaan? Miksi kansallisoopperassa ei saanutkaan tarpeeksi töitä?
Ihme negailuketjuksi muuttu tämäki 😌
Tarkotus oli löytää ilon pilkahduksia tämän ankean ajan keskellä.
Itse toivon hirveästi voimia koko suomen esivallalle ja hallitukselle. Ei ole helppo paikka kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Ihme negailuketjuksi muuttu tämäki 😌
Tarkotus oli löytää ilon pilkahduksia tämän ankean ajan keskellä.
Itse toivon hirveästi voimia koko suomen esivallalle ja hallitukselle. Ei ole helppo paikka kenellekään.
Mitäs aloit postaileen tämmösiä huijaus videoita! Uskoitko tosiaan että menee läpi.
Vierailija kirjoitti:
Upea ääni tällä polliisilla. Mutta muuten ei vaikuta kovin hyvältä tyypiltä. 2 kertaa eronnut. Tekee yhteistyötä natsimielisen Kärkkäisen kanssa. Joskus oli facessa aika rasistista roskaa, mutta on näköjään poistanut sen. Uskovainen -mikä ei tietenkään automaattisesti ole huono asia, mutta voi aiheuttaa ihmisessä kummallista toimintaa. No, en tunne henkilöä. Upea ääni hänellä on, mikä lie sitten syynä, ettei ura musiikin saralla sitten kantanutkaan? Miksi kansallisoopperassa ei saanutkaan tarpeeksi töitä?
Ai yhteistyössä Kärkkäisen kanssa sitte pakko olla hyvä tyyppi. Luilin nimestä juudealiseksi siksi arvelin huijaukseksi . Mutta siinä videolla ei kyllä laula oikeesti, kun kameraki välillä niin kaukana että ei ääni kuulus
Kertoi ylen jutussa olevan juuri eronnut niin siksikin laulu oli ajankohtainen
Vierailija kirjoitti:
Kertoi ylen jutussa olevan juuri eronnut niin siksikin laulu oli ajankohtainen
Tästä sais Tiina Wiik hienon miehen. Vois heivata sen sekasotku Juneksen menemään.
Kumman kaa? No tämän kaa tietysti!
Vierailija kirjoitti:
Kumman kaa? No tämän kaa tietysti!
Joo onhan se Junes aika ällö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai yhteistyössä Kärkkäisen kanssa sitte pakko olla hyvä tyyppi. Luilin nimestä juudealiseksi siksi arvelin huijaukseksi . Mutta siinä videolla ei kyllä laula oikeesti, kun kameraki välillä niin kaukana että ei ääni kuulus
Niin, siis ei äänitys olekaan samalla otettu, ei tietenkään. Johan siinä kuuluis kaikki taustamelut tuulen huminan ja askelten äänen kanssa. Laulu on tietysti äänitetty studiossa tms. Ja yhdistetty videoon. Niinhän niitä musavideoita.
Se ei silti poista sitä faktaa, että Petrus laulaa videolla itse.
Tää on mahtava
Kuin myös aikaisemmat tervehdykset jouluna ja itsenäisyyspäivänä
Videon kommenteista päätellen veto upposi venäjänkieliseen väestöön :D
Niiku sanoin taustanauhoja helppo käyttää livenäki. Monet mailman tähdetki esiintyy pleibäkkinä, kuinka tynnyrissä kasvanu ja hyvä uskoinen voi ihminen olla.