Mitä tv-sarjoihin "formaattiin kuuluvia" asioita vihaat Suomessa?
Esimerkiksi, Farmi-ohjelmassa ja monissa muissa on pakko olla ne: Aiemmin tapahtunutta, tässä jaksossa, katkon jälkeen, ennen katkoa. Eli kertausta on 5 minuutin välein, ihan kuin kaikki katsojat olisivat vajaaälyisiä tai alzheimeria sairastavia. Tai ehkä sitten vaan oletetaan ettei kukaan jaksa tota ohjelmaa katsoa niin muistutetaan koko jakson tapahtumat jatkuvasti.
Toinen on taitoformaattien juontajien naamojen kuvaaminen. Olisi kiva katsoa esitystä mutta formaattiin kuuluu että tuomareiden eli vaikka Krista Siegfriedsin ylinäyteltyä esittämistä on pakko katsoa. Ilmeisesti esim. Kristan ilmeet ovat mielenkiintoisempia kuin se itse esitys ...
Kommentit (3)
Se, kuinka jokaiseen ohjelmaan on pitänyt tunkea ainakin yksi turha tyhjäpää-julkkis.
Farmiohjelmassa se on nyt alkanut ärsyttää erittäin paljon kun ensin oli kiroilua ihan vapaasti jota ei sensuroitu mutta nyt on sitten alettu sensuroimaan varsinkin naisten kiroilua ja mun ohjelmien katsomisen pilaa joku kukkahattu joka ei pidä kiroilusta eikä se osaa itse päättää kiroileeko ja sitten on vielä seksisti että nainen ei saisi kiroilla vaan pitäisi vaan olla nätisti ja keittää kahvia
Ja mä sanon tähän että saat ihan itse kahvisi keittää mä en ainakaan keitä enkä edes juo kahvia!
Hidastukset. Farmissa on monta minuuttia pehtoorin dramaattista traktorilla ajelua ja Juuson kävelyä hidastettuna ja nololla musalla höystettynä.