Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

School of seduction Areenassa ja venäläisten naisten asema

Vierailija
18.04.2020 |

Kammottavaa p.skaa tuo venäläisten naisten elämä...kaikki pyörii sen ympärillä saako miehen ja sen pidettyä. Luojan kiitos ei tarvitse tuolla asua.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuo periaatteessa eroa paljoakaan suomalaisesta naisesta. Kuinkahan moni tämänkään palstan mammoista pärjäisi taloudellisesti tai henkisesti ilman sitä ukkoaan... Ja palsta on jatkuvasti täynnä naisten aloituksia siitä, miten löytää milloin minkälainen mies.

Aika iso osa suomalaisista naisista pärjää vaikka elättävät koko perheen yksin, esim yh:t, kun mies on joku juoppo joka ei maksa edes elareita omista kakaroistaan. Suomalainen nainen etsii miestä rakkauden takia, ei rahan, eikä siksi että parisuhteessa oleminen on ainoa kunniallinen tapa elää naiselle, kuten Venäjällä. Siellä kun itse olen selittänyt että ei ole lapsia tai miestä niin ei olla osattu oikein kommentoida mitään, suuri järkytys vaan on kasvoilta näkynyt :D

Joo, Venäjällähän ei ole ollenkaan lapsettomia sinkkuja... 🙄 Eikä ne suomalaisetkaan yh:t yleensä yksin halua jäädä, koska perheen elättäminen yksillä tuloilla ei ole herkkua ja jaksaminenkin on vähän niin ja näin.

Vierailija
42/47 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuo periaatteessa eroa paljoakaan suomalaisesta naisesta. Kuinkahan moni tämänkään palstan mammoista pärjäisi taloudellisesti tai henkisesti ilman sitä ukkoaan... Ja palsta on jatkuvasti täynnä naisten aloituksia siitä, miten löytää milloin minkälainen mies.

Aika iso osa suomalaisista naisista pärjää vaikka elättävät koko perheen yksin, esim yh:t, kun mies on joku juoppo joka ei maksa edes elareita omista kakaroistaan. Suomalainen nainen etsii miestä rakkauden takia, ei rahan, eikä siksi että parisuhteessa oleminen on ainoa kunniallinen tapa elää naiselle, kuten Venäjällä. Siellä kun itse olen selittänyt että ei ole lapsia tai miestä niin ei olla osattu oikein kommentoida mitään, suuri järkytys vaan on kasvoilta näkynyt :D

Ai että iso osa suomalaisista naisista elättää perheensä yksin!? Salli mun nauraa 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan aika montaa venäläistä youtube kanavaa. En ole havainnut mitään naisten alistamista.

Vierailija
44/47 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin miettimään mitä Lidalle kuuluu nyt, kun dokumentti on tullut ulos. Hänhän pohti kameran edessä, että miehellä saattaa olla jotain meneillään selän takana. Ja nyt viimeistään mies tietää, että Lida testaili kurssilla oppimiaan manipulointitaitoja häneen.

Ja hiukan noloa Dianan näyttää kameroille oma järjetön epävarmuus, eli se mekosta riehuminen. Kyllä voi olla Venäjän hienostopiireissä maine kärsinyt, nyt kun kaikki on dokumentin nähnyt.

Vierailija
45/47 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Venäjällä yleisesti noin sekaisia koteja, vai osuiko tähän dokkariin sattumalta sotkuiset ihmiset? En itse ikinä kehtaisi päästää kameroita sisälle jos kämppä olisi samanlainen sikolätti, kuin näillä oli. Varsinkin sen ensimmäisen naisen koti. Lapsikin siellä romujen keskellä viiletti korkkareissa.

Nuorilla, hyvätuloisilla perheillä on enemmän nykytyylin mukaista. Mutta hamstereita ovat tavaran suhteen ja ei ihme, kun keskipalkka on 500 € ja todella hyvätuloinen tienaa yli tonnin kuussa.

Kuinkas monessa venäläisessä kodissa olet käynyt? Keskimäärin ovat paljon siistimpiä kuin suomalaisten kodit ja ennenkaikkea kodikkaita. Meillähän on muotia kliiniset, sairaalamaiset kodit ilman värejä.

Puolisoni on venäläinen ja tuo hamstraus on köyhissä oloissa kasvaneena verissä, vaikka hän kuului jo Venäjällä huipputuloisiin. 

Vierailija
46/47 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua harmitti eniten Dianan pojan varis, eivät venäläiset sen vertaa ymmärrä että lintu tarvitsee jonkun kepin tai oksan jossa olla. Ihan hirveen näköiseks menny sen linnun jalat kun vääntyneillä koivillan kitu häkin lattialla.

Mitä naisiin tulee niin itselle ei tullut yllätyksenä venäläisten naisten rahan, vallan ja miesten perässä juoksu.

Vierailija
47/47 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että iso osa suomalaisista naisista elättää perheensä yksin!? Salli mun nauraa 😂

Onpa hyvä etteivät naiset enää nirsoutensa takia huoli ketä tahansa. Saatte mun puolesta hakea noita taksamittareita kunhan lupaatte olla tekemättä itseänne naurunalaiseksi eron hetkellä itkiessänne kuinka nainen vei kaiken. Sehän noissa suhteissa onkin pointtina: mies maksaa ja nainen vie

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän