School of seduction Areenassa ja venäläisten naisten asema
Kammottavaa p.skaa tuo venäläisten naisten elämä...kaikki pyörii sen ympärillä saako miehen ja sen pidettyä. Luojan kiitos ei tarvitse tuolla asua.
Kommentit (47)
Jotenkin surullista katsottavaa. Ensin opetellaan kuinka pyöritetään pyllyä ja miellytetään miestä ja sitten ollaan muutaman vuoden päästä kotona tekemässä säilykkeitä ja kysymässä mieheltä tuleeko tänään kotiin.
Voisivathan asiat olla huonomminkin mutta ei se ensimmäinen nainen siltä vaikuttanut että olisi haaveillut tuosta koko elämänsä.
Minäkin katsoin sen juuri!
Minusta se oli aivan loistava, todella hyvä ohjelma. Jäin kaipaamaan tietoa siitä, miten niille päähenkilönaisille lopulta kävi.
Noin surullista se on elää yhteiskunnassa joka toimii täysin miesten ehdoilla ja jossa tasa-arvosta ei ole kuultukaan. Suomessa on paljon kauniimpia ja miellyttävämpiä naiset, vaikka heillä on omakin elämä eivätkä miestä välttämättä edes tarvitse.
Älkää IKINÄ pitäkö tasa-arvoa itsestäänselvyytenä älkääkä pilkatko feminismiä! Tämmöistä olis meidänkin elämä ilman niitä.
Kopsaan mun aiemman vastauksen tänne, kun se edellinen ketju putosi heti sen jälkeen ja kiinnostaisi oikeasti keskustella aiheesta.
Oli siis oikein yllättävä dokkari monella tapaa. Todellakin kannattaa kaikkien katsoa.
Ensinnäkin yllätyin siitä, miten vaatimattoman näköisiä ja paksuja naisia siinä näkyi. Olen aina ylläpitänyt melko stereotyyppistä mielikuvaa venäläisesta naisesta, mutta noistakin ainoastaan se jossakin tv-paneelissa naisten oikeuksista puhunut blondi oli kaunis, kaikki muut kuvassa edes vilahtaneet tytöt olivat tosi tavispullia. Keskimääräinen suomalainen nainen on kyllä paljon kauniimpi! Käytöksestä puhumattakaan, siis kuka sen viimeisen kaltaisen riivinraudan haluaa edes vaivoikseen.
Toisekseen yllätti se tieto, että Venäjällä on korkea avioerotilasto. Jostain syystä olin ajatellut, ettei noin traditionaalisen perheasetelman maissa erottaisi ahkerasti, mutta olen ollut siis väärässä. En tiedä, mihin vertasivat, kun sanoivat ”Venäjän johtavan erotilastoja”, mutta yllättävää yhtä kaikki. Ja niinhän noissakin jokaisessa tarinassa oli eronneita (ekassa naisen äiti ja aviomies, tokassa erosi nainen itse, kolmannesta naisesta oli otettu avioero ja vielä lapsen takia).
Kolmannekseen yllätyin siitä, että sen vikan tapauksen ikäinen nuori nainen edes oli yksinhuoltaja. Siis liittyen samaan kuin avioerotilastosta yllättyminen, olin ajatellut että perheisiin suhtautuminen olisi Venäjällä hyvin erilaista. Eikä hänen tapailemiaan miehiä tuntunut muuten lainkaan haittaavan se jonkun toisen lapsi. Ilmeisesti suhtautuminen perhesiteisiin onkin siellä täysin erilaista kuin olin ajatellut – lähinnä jokainen tuntui ajattelevan enemmän itseä kuin yhtikäs mitään yhteisöä.
Neljäs ällistys oli ne kämpät. Miten kukaan voi viihtyä sellaisissa kodeissa! Ja mikä tarve niillä viimeisillä oli pitää jotain varistakin häkissä? Kamala kirppusirkus se koko asunto, Suomessa lastensuojelu olisi vieraillut jo monta kertaa.
Hirveä tuo vanha pervo joka heittelee noita naisia lattialle ja katselee kun ne pyllistää...
Sai kyllä karmean kuvan naisten elämästä Venäjällä. Jäin melkein sanattomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Noin surullista se on elää yhteiskunnassa joka toimii täysin miesten ehdoilla ja jossa tasa-arvosta ei ole kuultukaan. Suomessa on paljon kauniimpia ja miellyttävämpiä naiset, vaikka heillä on omakin elämä eivätkä miestä välttämättä edes tarvitse.
Venäjällä on kyllä tasa-arvo kuultu. Se tuli ja meni.
Vierailija kirjoitti:
Hirveä tuo vanha pervo joka heittelee noita naisia lattialle ja katselee kun ne pyllistää...
Musta se äijä oli jotenkin hauska. Se oli kaikkien niiden naisten keskellä ja jakoi neuvoja. Sille yhdelle naiselle sanoi, että eroa ja etsi uusi, kun nykyinen ei innostanut.
Mä voisin ihan piruuttani mennä tuollaiselle kurssille :)
Viimeisenä esitelty nainen löysi hyvän miehen noiden oppien avulla.
On pieni uhraus, jos löytää hyvän miehen tuollaisilla opeilla.
Muuten en tykännyt siitä, että naiset oli vain kotona koristeina. Tai tosi riippuvaisia miehistöön.
Mulla oli joskus venäläinen poikaystävä ja se halusi usein, että tanssin sille yms. En suostunut. Jälkeenpäin ajateltuna olin tosi tiukkis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta se äijä oli jotenkin hauska. Se oli kaikkien niiden naisten keskellä ja jakoi neuvoja. Sille yhdelle naiselle sanoi, että eroa ja etsi uusi, kun nykyinen ei innostanut.
Viimeisenä esitelty nainen löysi hyvän miehen noiden oppien avulla.
Tuollaisen äijänkörilään kanssa voisi harjoitella vaikka mitä, jos muutkin kurssilla harjoittelisi. Kyse on kuitenkin avio-onnesta.
Nuo Putinin filosofoinnit naisista koristeina miehen elämässä on kaikista kylmäävin osuus...
Mulla on hyvä työ ja muutenkin talous kunnossa. Siksi kai vain nauroin tuolle dokumentille. Ehkä se olisi eri asia pyörittää pyllyään, koska ei olIsi muuta mahdollisuutta pitää mies. Ja mies tarkoittaisi toimeentuloa, jos olisi täysin riippuvainen taloudellisesti miehestä.
Lukemattomat instabeibet tekevät länsimaissa aivan samaa ja vielä julkisesti heruttavat itseään. Ja heitä seuraavat naisetkin.
[ ] Kannattaa uskoa propagandaa.
[ ] Ei kannata.
Vierailija kirjoitti:
Nuo Putinin filosofoinnit naisista koristeina miehen elämässä on kaikista kylmäävin osuus...
Venäjä on. Vähän aikaa sitten Areenassa oli dokumentti, jos kerrottiin, että Moskovan kokoisessa kaupungissa turvakoteja on noin kymmenen. Äitiysraha asumistukineen oli alle satasen. Eli käytännössä naisella ei ole mitään mahdollisuutta lähteä omilleen väkivaltaisesta suhteesta pienten lapsien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeisenä esitelty nainen löysi hyvän miehen noiden oppien avulla.Tuollaisen äijänkörilään kanssa voisi harjoitella vaikka mitä, jos muutkin kurssilla harjoittelisi. Kyse on kuitenkin avio-onnesta.
Mistä avio-onnesta? Siellähän dokumentin mukaan nimenomaan erotaan ihan urakalla. Ilmeisesti ne opit ei siis toimi.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Lukemattomat instabeibet tekevät länsimaissa aivan samaa ja vielä julkisesti heruttavat itseään. Ja heitä seuraavat naisetkin.
On niitä venäjälläkin...
Vierailija kirjoitti:
Putin ja Trump omaavat tässä asiassa identtisen arvomaailman.
Niinpä. Kolmas aloitus aiheesta täällä, mutta onhan se hyvä ohjelmakin.