Kuolenko jos hyppään 26 metristä
Kommentit (40)
Riippuu millä korkeudella vesi on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä tapa itseäsi vaan hae apua ongelmiisi jostakin.
Ongelmat ei ratkea enää
Miksi niin koet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelmat ei ratkea enää
Miksi niin koet?
Oon pilannut elämäni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelmat ei ratkea enää
Miksi niin koet?
Oon pilannut elämäni
Aika ympäripyöreä vastaus. Voisit kertoa vähän enemän kun anonyymisti kirjoitat. Miten oot pilannut elämäsi?
Myllymäki hyppäs 50 metristä eikä kuollu.
Hyppää jo! Ei tuota ininää jaksa kuunnella.
Minäkin luulin pilanneeni elämäni. Vuosi sitten olin kuukausien ajan joka päivä varma, etten eläisi seuraavaan kesään, saati vuoden päähän.
Tässä olen ja voin paremmin.
Oikeasti, hae apua. Sinulla ei ole mitään menetettävää.
Vierailija kirjoitti:
Etkö sä uhonnut hyppääväsi jo viikko sitten? Et kuole, vammaudut vain pysyvästi.
No ei se mikään automaatio ole, että vammautuu, jos 26 metristä hyppää. Jos hiukankaan treenaa alemmista korkeuksista ja ottaa olosuhteet huomioon, niin ei tuo vielä mikään automaattisesti vammauttava korkeus ole.
Nyt jo manan maille siirtynyt pellehyppääjä Matti Myllymäki hyppäsi aikoinaan 50-vuotiaana 50 metristä tuulisella säällä purjekankaaksi muutuneessa raskaassa pellehyppyasussaan ja vammautui vakavasti, mutta tuolla hypyllä ei ollut mitään tekemistä järjen kanssa, vaan siinä kyllä laiminlyötiin rankasti turvallisuusohjeita.
Totta kai 26 metristäkin vammautuu ja saattaa kuollakin jos ei tiedä mitä tekee, eikä ole riittävästi harjoitellut ja valmistautunut hyppyyn.
Katso nyt TV 7. Tai kuuntele radio dei.❤️
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kivuttoman kuoleman
Tuo hyppääminen veteen ei ole paras vaihtoehto, siinä on liikaa aikaa miettiä hypyn jälkeen ja ei välttämättä edes kuole. Suosittelen että esimerkiksi ajat autolla kovaa vauhtia jonkun vastaantulevan rekan keulaan tai esim. hyppäät täydessä vauhdissa olevan junan alle.
Odota aloittaja talvea ja hyppää sitten veteen siltä korkeudelta koska Suomessa vesi on talvella hieman kovempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kivuttoman kuoleman
Tuo hyppääminen veteen ei ole paras vaihtoehto, siinä on liikaa aikaa miettiä hypyn jälkeen ja ei välttämättä edes kuole. Suosittelen että esimerkiksi ajat autolla kovaa vauhtia jonkun vastaantulevan rekan keulaan tai esim. hyppäät täydessä vauhdissa olevan junan alle.
Miksi sen rekkakuskin tai veturinkuljettajan elämä pitäisi pilata?
Aika jännää, että joka päivä on näitä itsensätappamisaloituksia. Ovatko nämä asiallisia, kun eivät poistu.
Kurjaa, että tuntuu, etteivät asiat järjesty enää. En tiedä kuka olet, mutta tässä valtakunnallisen kriisipuhelimen numero:
09 2525 0111