Miten ihmeessä toi Elina Kiikko jaksaa Ikeä?
Ilkka K. on kyllä parantumaton pettäjä. En ymmärrä, miten toi nainen kerta toisensa jälkeen nielee Iken naisseikkailut, nytkin viimeisin kestänyt monta vuotta, käyneet matkoilla jne. Eikö tolla Elinalla ole minkäänlaista itsekunnioitusta? Ressukka laihtuu kuoliaaksi mutta linnan juhliin on joka vuosi Iken käsipuolessa päästävä. Itse en kestäis, että kaikki naurais ja säälittelis selän takana.
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Minusta Kanerva on aina ollut kuvottava kääp-iö ja kiusaaja. Nykyisinhän hän on enää säälittävä vanhus.
Kanerva saattaa olla yksityiselämässään pettävä porsas, mutta mitä tiedän, niin kiusaaja hän ei ole. Päinvastoin mukava ja sosiaalinen mies kuulemma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joitakin vuosia sitten joku Elinan hoito myi tarinansa Seiskalle.
On kyllä säälittävä kuvio.
Onko se säälittävä kuvio? Mulla on jonkin verran avoimessa suhteessa eläviä tuttuja sekä erilaisia polyamoristen suhteiden osapuolia. Mun ajatus on, että kukin tehköön kuten haluaa.
No minusta on kyllä säälittävää, että molemmat iskevät ja panevat ihmisiä, jotka sitten myyvät jutun Seiskalle.
Elina varmaan ajatteli mennä kun Ikekin ja joutui hyväksikäytetyksi. Mies varmasti alun perinkin ajatteli netota ja nauroi matkalla pankkiin.
Ike puolestaan ei näköjään pysty hillitsemään itseään yhtään. Hänhän vuosia sitten ilmoitti menevänsä hoitoon. Tämä oli sen jälkeen kun hän oli jääny kiinni 16-vuotiaalle viestittelystä.
Kyllä tuo on kaikkinensa todella surkeaa ja säälittävää elämää!
Ne tais seurustella 20 vuotta ennen avioon menemistä. Jotenkin ajattelis, että jos ei toisen kuviot miellytä, niin ehkei tulis naimisiinkaan mentyä.
No maailma on täynnä surullisia ja säälittäviä avioliittoja, joissa ollaan ihan vapaaehtoisesti.
Niin on, mutta jos toimii politiikan huipulla päättämässä asioista, kannattaisi ajatella hieman tuota mainettaan. Vielä kehtaa vehdata, vaikka meni muiden sikailujen jälkeen vielä lopuksi ministerinvirkakin Tuksun tekstareiden takia; "Hoidatko puutarhaasi hyvin"? vai miten se nyt menikään.
Kyllä on myötähäpeällinen äijänkäppänä. Pieni ja harmaa, ei tuo mitään seksuaalista hyrinää ainakaan enää herätä. (Olen irl usein nähnyt, asun Turussa. Paulan kanssa kerran olivat torilla, ihan yhtä pieniä ihmisiä molemmat) Ja ei se nyt mikään monimiljonäärikään taida olla, että joku sen kanssa nyt rahasta touhuilis. Yök. eri
Te teette nyt tässä sellaisen virheoletuksen heti alkuun, että kyseessä olisi yksiavioinen pari. Elina on aikuinen nainen, tietää (ja on tiennyt alusta saakka), mihin on lähtenyt mukaan. Meille muille nämä järjestelyt eivät kuulu.
Itse toivoisin, että Ike löytäisi viestittelykumppaneiksi sellaisia, jotka eivät ole julkisuuden kipeitä. Ja että nämä naiset ymmärtäisivät tämän sopimuksen myös, eivätkä menisi huutelemaan lehtiin.
Kaikesta huolimatta, Ike on hyvin karismaattinen ja kohtelee naisia kunnioittavasti. Se, että hänellä on tämä addiktio, ei poista noita ominaisuuksia. Kunpa naisetkin kohtelisivat häntä yhtä kunnioittavasti. Tarkoitan, että jos lähtevät tähän leikkiin mukaan, niin eivät puhu tästä julkisesti. Tai sitten eivät lähde mukaan. Niin yksinkertaista se on.
Terv. Jo elämää ja monenlaisia parisuhteita elämänsä aikana nähnyt nainen
Vierailija kirjoitti:
Te teette nyt tässä sellaisen virheoletuksen heti alkuun, että kyseessä olisi yksiavioinen pari. Elina on aikuinen nainen, tietää (ja on tiennyt alusta saakka), mihin on lähtenyt mukaan. Meille muille nämä järjestelyt eivät kuulu.
Itse toivoisin, että Ike löytäisi viestittelykumppaneiksi sellaisia, jotka eivät ole julkisuuden kipeitä. Ja että nämä naiset ymmärtäisivät tämän sopimuksen myös, eivätkä menisi huutelemaan lehtiin.
Kaikesta huolimatta, Ike on hyvin karismaattinen ja kohtelee naisia kunnioittavasti. Se, että hänellä on tämä addiktio, ei poista noita ominaisuuksia. Kunpa naisetkin kohtelisivat häntä yhtä kunnioittavasti. Tarkoitan, että jos lähtevät tähän leikkiin mukaan, niin eivät puhu tästä julkisesti. Tai sitten eivät lähde mukaan. Niin yksinkertaista se on.
Terv. Jo elämää ja monenlaisia parisuhteita elämänsä aikana nähnyt nainen
Juu, varmaan on näin, jokaisen oma valinta. MUTTA, hän edustaa suomalaisia politiikan saralla, vallan hupulla, ja siellä kun pitäisi olla aikas nuhteeton kansalainen, mitä nämä eivät suinkaan ole. Maailma vaan on sellainen paikka nykyään, että somen yms ansiosta jokainen tekeminen näkyy ja kuuluu. Esim. Nykäsen juopottelua ja avioliittoja, tappelua ja koko elämää seurattiin henkeä pidätellen varmaan Singaporessa saakka. Samoin on Kanervan kanssa, ei paljon naurata Suomen edustaja, joka on persiistään sekaisin. Kiva varmaan vaimon taas katsella uusimman seiskan kantta :/
Ja Elinasta kyllä näkyy, ettei ainakaan mitenkään onnensa hupulla ole on sitten vapaa suhde tai ei.
Siksi, että tuntee puolisonsa erittäin hyvin.
Tietää riippuvudet ja tietää myös ettei Ike koskaan jätä häntä.
Kuinkahan monta vuosikymmentä tämä pelle on touhuillut limaisia puuhiaan? Yritti iskeä minua jo 80-luvun loppupuolella. Olin tuolloin 18, tämä limanuljaska varmaan 20 v vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Siksi, että tuntee puolisonsa erittäin hyvin.
Tietää riippuvudet ja tietää myös ettei Ike koskaan jätä häntä.
Näyttävä nainen ja ainakin yhden tv-ohjelman perusteella vaikutti olevan miellyttäväkin, joten ei olisi ollut pakko tuhlata elämäänsä tuon häntäheikin kanssa. Mutta, kuten sanottu, kahden kauppa ja kolmannen korvapuusti. Jos tykkää ottaa missä lie milloinkin rypeneen äijän avosylin vastaan suukkojen kera ja halailla kiitokseksi, niin siitäpä sitten vaan. :) Jospa Ellukin saa muutaman kerran vuodessa parit ökylaukut ja timantit, kuten eräs hyvinvointivalmentajakin..
Taitaa vanhan pukin kyrpäkeulia loppuun saakka.
Elina pysyy hoikassa kunnossa vuodesta toiseen
Vierailija kirjoitti:
Se onkin tärkeintä tässä elämässä!
Vierailija kirjoitti:
Pysyy? Mielummin varmaan olisi terve. Kukaan lihassairautta sairastava ei liho. Näköjään "tiedätte" kaiken, mutta tätä et?
Katsokaa vaikka tuttujuttu, kun noin kiinnostaa.
Kyllä valta ja varallisuus kiinnostavat naisia.
Olen samaa mieltä siitä, että Elina Kanerva ei näytä onnelliselta, eikä ole näyttänyt pitkiin aikoihin.
Vaikka aikuinen ihminen lähtee näennäisen vapaaehtoisesti parinvaihtoon tai avoimeen suhteeseen, niin monelle se ei kuitenkaan ole itsestä lähtenyt juttu, vaan täysin kumppanista.
Olen itse elänyt suhteessa, jossa mies oli hyvin samantyyppinen kuin Ilkka Kanerva. Siksi uskon juuri tuon, että Kanerva on varmasti todella kohtelias ja huomioiva aina kulloisellekin naiselle. Tietysti seksuaalista vihjausta laitetaan kaikkeen mukaan alusta asti, se suotuisan maaperän tunnustelu saa jo näillä miehillä hepin värähtämään. He eivät myöskään vanhene ikätoveriensa tahtiin, siitä pitää testosteronintuotanto ja elämänhalu huolen.
Nämä miehet haavoittavat läheisiään ja tietävät sen jollain tasolla, koska eivät voi olla näkemättä seurauksia. Mutta koska he eivät itse tunne samalla tavalla olevansa hylättyjä tai petettyjä, he eivät voi ymmärtää tuskan suuruutta.
Heistä ei tule ikinä uskollista kumppania toiselle. Tällaisen miehen kumppanina olo tietoisena miehen tavasta elää ja siitä, ettei hän muutu, on niin vaativaa, että se ei suju kuin poikkeusyksilöiltä, naisilta, joilla ei ole juuri herkkyyttä ja tunteita.
Olen nähnyt tuon entisen kumppanini nykyiset naiset (hänellä on aina useampi suhde samaan aikaan), ja kiitän itseäni joka kerta siitä, että päätin lopettaa aikoinani suhteen, vaikka se oli vaikeaa. En osaa täysin kuvailla näiden naisten kasvoja loukkaamatta samalla Elina Kanervaa, joka on kuitenkin lähtökohtaisesti hyvännäköinen nainen. Väitän, että hän olisi kauniimpi, jos olisi hankkiutunut Ikestä aikoinaan eroon. Kärsimys näkyy naamasta.
Minä toivon Elinalle kaikkea hyvää, mutta samalla säälin häntä. Hän on jotenkin melankolisen ja alistetun oloinen, ikään kuin ei olisi löytänyt itseään. Kunpa hän löytäisi itsevarmuutta ja onnellisuutta omana itsenään, ei kenenkään puolisona.
Heh, kyllä kuule mennään euron kuvat silmissä.