Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinnostako ketään n.25-35v miestä enää nykyään luonnollinen "naapurintyttö"?

Vierailija
18.04.2020 |

Tuntuu, että somessa kaikki ikäiseni miehet haluaa "Instabeibin" ja itse perus nättinä luonnollisena naisena en kelpaa kenellekkään kun en näytä siltä miltä temppareissa näytetään tai en ole "sexbätäng" mitä se sitten ikinä tarkoittaakaan.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

25-25-vuotias ei ole enää tyttö.

Tulee lapsellinen ja epäkypsä kuva jos aikuinen nainen kuvailee itseään tytöksi tai tyttöseksi...

Vierailija
2/23 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinuun saisi yhteyden??

-SilverFox -59

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tääl.

T. 30v yksinäinen nainen. Koskaan ei ole miehet mua edes kattoneet. Olen luonnonkaunis.

Miehet oikeasti vaa tykkävät insta bimboista. Ne pelkää että munlainen rupsahtaa kohta tai on tylsää.

Vierailija
4/23 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

25-35-v. ei ole enää tyttö. 

Vierailija
5/23 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis et ole antanu kellekään pakkeja?

Vierailija
6/23 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

25-35-v. ei ole enää tyttö. 

Naisoletettu.

Vierailija
7/23 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itse olen yrittänyt jo pitkään etsiä sporttista luonnollista perusnättiä naapurintyttöä, nämä on tietty jonkin verran subjektiivisia määritelmiä.

t. m34

Vierailija
8/23 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama tääl.

T. 30v yksinäinen nainen. Koskaan ei ole miehet mua edes kattoneet. Olen luonnonkaunis.

Miehet oikeasti vaa tykkävät insta bimboista. Ne pelkää että munlainen rupsahtaa kohta tai on tylsää.

Ehkä sä jahtaat vääriä miehiä. Aika vaikea uskoa, että luonnonkaunis ei kelpaa. Instababe on joidenkin maku, ei kaikkien.

Vierailija
9/23 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sinuun saisi yhteyden??

-SilverFox -59

Moi ikis? Luulet vaihteeksi olevasi mies??

Vierailija
10/23 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa. Tykkäätkö pitää kesällä mekkoa? Onko paksut tummanruskeat hiukset joita tykkäät pitää leteillä?

Vierailija
11/23 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanovat että kelpaa, mutta eivät katsele hyvällä jos nainen ei haluakaan täyteaineita ym. vaan tulee juonteita, roikkuvat rinnat jne. 25v. ja sitä vanhemman naisen on vaikea pysyä naapurinTYTTÖmäisenä, koska alkaa vanhenemaan.

Vierailija
12/23 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele luonnollinen naapurintyttö. Liittyykö siihen ylipainoa ja meikkamattomuus vai vain toinen mainituista?

Vierailija
13/23 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnilleen kaikkia kiinnostaisi, mutta agressiivinen markkinointi toimii pariutumismarkkinoillakin, kun asiakas ei tiedä paremmista tuotteista.

Vierailija
14/23 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika moni muukin nainen kuin instabeibi on onnistuneesti pariutunut, joten voitaneen päätellä että kelpaa.

Vierailija
15/23 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaa. Tykkäätkö pitää kesällä mekkoa? Onko paksut tummanruskeat hiukset joita tykkäät pitää leteillä?

En tajua tätä kun miehillä on tarve sanella naisen tyyli hiusväriä ja kampausta myöten. Ihan uskomatonta.

Vierailija
16/23 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaista normaalia miestä

Vierailija
17/23 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollinen nainen -> kainaloissa karvaa ja "vähän" ylipainoa. Ei kiitos minulle!

Vierailija
18/23 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä luonnonkaunis on useimpien suosikkivaihtoehto mutta aina on vaarana jos et käytä yhtään meikkiä että olet lestadiolainen tai muu tiukkapipoinen uskis. 

Vierailija
19/23 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua tätä kun miehillä on tarve sanella naisen tyyli hiusväriä ja kampausta myöten. Ihan uskomatonta.

Miten minusta tuntuu että olet nyt ymmärtänyt jotakin väärin.

Vierailija
20/23 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä luonnonkaunis on useimpien suosikkivaihtoehto mutta aina on vaarana jos et käytä yhtään meikkiä että olet lestadiolainen tai muu tiukkapipoinen uskis. 

Heh heh. En käytä meikkiä enkä ole tiukkapipoinen enkä uskis. Jos meikittömyyteni häiritsee, niin voi voi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän