Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 175cm mies liian lyhyt?

Vierailija
18.04.2020 |

Kun katselee deittisivustoja naisilla on vaatimuksena vähintään 180cm mies. Olenko liian lyhyt?
t.manlet

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tuntisi oloani turvalliseksi noin lyhyen miehen kanssa. Miehellä pitää olla kokoa.

T. 160cm nainen

Mitä pelkäät?

Vierailija
22/52 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tuntisi oloani turvalliseksi noin lyhyen miehen kanssa. Miehellä pitää olla kokoa.

T. 160cm nainen

Miehellä ei pidä sinun takiasi olla yhtään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyehkö. Itse pidän pitkistä miehistä.

Kas, kas. Tämähän yllättävää. Suurn osa naisista taitanee oikeasti haluta juuri samaa kuin sinä. - Tämä siis puhtaasti arkihavainojen perusteella. Harvoin näkee ja kohtaa paria, joissa mies olisi selkeästi naista lyhyempi. Ts. edelleen syystä tai toisesta naiset halunnevat itseään kookkamman kumppanin. - Vai onko se sitenkin niin, että miehet haluavat itseään lyhyemmän kumppanin.  

Vierailija
24/52 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. 160cm nainen

Keneltä sinun pitäisi olla turvassa, lyhyiltä miehiltäkö?

Vierailija
25/52 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalin mittainen mies.

t. 158 cm

Vierailija
26/52 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan mulle liian lyhyt.

t. N 178 cm

Vierailija
27/52 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. 160cm nainen

Missä viidakossa sinä elät? - En voi mitään mutta minua hämmentää joka kerta kun kohtaan treffi-ilmoituksia joissa nainen esittää toiveen, että mies, olisi hänä kookkaampi jotta hän (mies) voisi puollustaa häntä. - Tällaisia avauksia olen kohdannut kyllä erinomaisen harvoin

Kyllä minäkin haluan voivani puollustaa tarvittaessa kumppaniani. Mutta fyysisellä olemuksellani en ala keulimaan ja esittämään, että se olisi puollustuskykyni perusta.

Ei se ole, vaikka uskonkin olevani fyysisesti ihan hyvässä kunnossa;. Pituudeltani ja fyysiselä kooltani en toki ole siinä mahd. promillen "parhaimmiston" (mies mallien) joukossa,        

Vierailija
28/52 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ap jaksa.

Vierailija
29/52 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri sopiva.

T: 166 cm

Vierailija
30/52 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 174 cm ja moni tuttuni siinä 171-176 välillä eli on, kyllä se on liian lyhyt.

Vierailija
31/52 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. 160cm nainen

Missä viidakossa sinä elät? - En voi mitään mutta minua hämmentää joka kerta kun kohtaan treffi-ilmoituksia joissa nainen esittää toiveen, että mies, olisi hänä kookkaampi jotta hän (mies) voisi puollustaa häntä. - Tällaisia avauksia olen kohdannut kyllä erinomaisen harvoin

Kyllä minäkin haluan voivani puollustaa tarvittaessa kumppaniani. Mutta fyysisellä olemuksellani en ala keulimaan ja esittämään, että se olisi puollustuskykyni perusta.

Ei se ole, vaikka uskonkin olevani fyysisesti ihan hyvässä kunnossa;. Pituudeltani ja fyysiselä kooltani en toki ole siinä mahd. promillen "parhaimmiston" (mies mallien) joukossa,        

Itse ihmettelen eniten sitä, että kykyä puolustaa mitataan pituudella eikä esimerkiksi voimalla tai itsepuolustusharrastuksilla. Aivan järjetöntä

ohis

Vierailija
32/52 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. 160cm nainen

Taidat olla järkyttävän lihava plösö. 

Vierailija
33/52 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän sun muista ominaisuuksista.

Vierailija
34/52 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän me taidetaan valitettavasti olla liian lyhyitä naisille veliseni.. valitettavasti...

T: Hobitti boy 176cm ...

Vierailija
35/52 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. 160cm nainen

Itse ihmettelen eniten sitä, että kykyä puolustaa mitataan pituudella eikä esimerkiksi voimalla tai itsepuolustusharrastuksilla. Aivan järjetöntä

ohis

Aika monen niin naisen kuin miehen suurin puollsutuskykyyn vaikuttava seikka sijainnee korvien välissä. - Harva joutunee sellaiseen kumppaninsa puollustustilanteeseen, jossa on eriyinen hyöty siihen, että itsepuollustuslajista harjoietuista potkuista ja iskuista jne olisi ylivoimainen etu. Mutta ehkä näinsanoessani olen vain sinisilmänen hölmö, joka ei tajua saati ymmärrä miten vaarallinen paikkoja Suomessa ovat julkiset kadut ja tiet tai tai vaikka kaupunkialueiden pihat ja puistot päivänvalossa.(..) liikkuessa...  

Vierailija
36/52 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole liian lyhyt, ei 170cm ole liian lyhyt :) T. N 165cm

Vierailija
37/52 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et tiedä lyhyen miehen ongelmista vielä mitään.

T: 166 cm

Vierailija
38/52 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka hekevat deittipalstoilla vähintään 180cm pituista miestä voivat itse olla tuon 180cm tai lähelle sitä. Eikö ole luonnollista että mahdollisen puolison toivoo olevan edes saman mittainen kuin itse on? Lisäksi, hämmentävän moni mies alkaa kiukutella jos nainen vetäsee korkkarit jalkaan ja onkin 10cm ukkoaan pitempi. Eli vastakyssäri sulle ap, onko sussa miestä kestämään kiukuttelematta itseäsi pitempi nainen?

Minä olen nainen, 175cm. Pituus ei ole ensimmäinen kriteeri eikä toinen kun valitsen itselleni kumppania. Mutta pituudesta tulee helposti ensimmäinen syy lempata ehdokas jos jommankumman pituus on hänelle ongelma. Korkkareissa tai ilman.

Vierailija
39/52 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama. Mulle ei pituudella oo rakastumisen ja parin valinnan kannalta mitään väliä. Ihastun ihmiseen.  Miehet on olleet väliltä 170-183cm t. 173N

Vierailija
40/52 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et todellakaan. Itse olen 164cm nainen enkä haluaisi olla yhtään pitempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi