Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 175cm mies liian lyhyt?

Vierailija
18.04.2020 |

Kun katselee deittisivustoja naisilla on vaatimuksena vähintään 180cm mies. Olenko liian lyhyt?
t.manlet

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 176cm pitkä mies ja naiseni ovat olleet 168cm-180cm pitkiä siten, että yksi 168cm ja muut yli 170cm. Keski-ikäinen nyt, joten nämä 30 vuoden ajalta. Ei pituudella ole ollut merkitystä kuin kerran. Ja silloinkin minua pitempi nainen muutti myöhemmin mielensä ja menimme yhteen.

Vierailija
42/52 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. T. 165cm nainen.

Ei munkaan mielestä. Oon nainen 172 cm. Jostain syystä lyhemmät naiset mieltyy 190 senttisiin. Mutta mä pidän sellasista mitkä ei ole mua kauhean paljon pitempiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin en ole koskaan ymmärtänyt sitä että miksi naiset tai miehetkään voisivat vaatia toiselta jotain tai olemaan oman mielensä mukaisia. Loppujen lopuksi ei se ulkonäkö tai pituus merkitse mitään kun pidät ihmisestä itsestään

Vaatimukset tapissa ja itse ollaan sitten 160cm, kaupankassa, tatuoitu, tupakka palaa, viina virtaa ja on sitä seksiäkin tullut harrastettua aika paljon.

Moni mies voi langeta hetkeksi mutta todellisuus kun astuu kuvaan niin monot jalkaan ja se on moro..

Vierailija
44/52 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kyllä aina lukea näistä about 160-senttisistä naisista, joilla on jokin lapsellinen fiksaatio siihen, että miehen pitää olla vähintään 185-senttinen. Alle 170-senttinen nainen voi hyvin vetää jalkaansa 10 sentin korot ja on silti lyhyempi kuin useimmat miehet, jos se oma lyhyys suhteessa miehiin on kerran niin tärkeää. Olkaa vain ihan huoleti. Ei sitä lyhyyttä teiltä pois kukaan vie.

Itse olen 180-senttinen nainen eikä 175-senttinen mies olisi minulle liian lyhyt.

Vierailija
45/52 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

175 on ihan sopiva, pitkäkin jopa. Itse olen alle 160cm pitkä.

Vierailija
46/52 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän olet, siinä ja siinä, kun oon itse 177 cm. En haikaile ketään itseäni paljon pidempää, mutta mielellään sitä 180 senttistä, että edes matalia korkoja voin käyttää. Tuntuisi oudolta olla itseään selvästi lyhyemmän miehen kanssa. Niitä riittävän pitkiä ei vaan tässä ikäluokassa paljon ole tarjolla (+-50 v.).

Vierailija
47/52 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei/et tietty ole = ) Kierrä tuollaiset pinnalliset muikkelit kaukaa!

Vierailija
48/52 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 170cm ja poikaystäväni ehkä 173cm, jos sitäkään. Mutta käytän korkokenkiä max. 5krt vuodessa hänen seurassaan, joten mitä väliä. Silloinkin vain sellaisia joissa 5-6cm korko, kun en korkeammista ole koskaan välittänyt. Minulla ei ole tarvetta olla 180cm pituinen nainen, vaikka olisikin joku 190cm mies käsipuolessa.

Vierailija
49/52 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne jotka hekevat deittipalstoilla vähintään 180cm pituista miestä voivat itse olla tuon 180cm tai lähelle sitä. Eikö ole luonnollista että mahdollisen puolison toivoo olevan edes saman mittainen kuin itse on? Lisäksi, hämmentävän moni mies alkaa kiukutella jos nainen vetäsee korkkarit jalkaan ja onkin 10cm ukkoaan pitempi. Eli vastakyssäri sulle ap, onko sussa miestä kestämään kiukuttelematta itseäsi pitempi nainen?

Minä olen nainen, 175cm. Pituus ei ole ensimmäinen kriteeri eikä toinen kun valitsen itselleni kumppania. Mutta pituudesta tulee helposti ensimmäinen syy lempata ehdokas jos jommankumman pituus on hänelle ongelma. Korkkareissa tai ilman.

Mitä luonnollista siinä on? Mulle ainakin on ihan sama kuinka pitkä nainen on. Saa käyttää myös vaikka puolen metrin korkoja kunhan ei valita nilkkavaivoista.

Vierailija
50/52 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ole

Vierailija
51/52 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satuin aikanaan usein ruokakauppaan samaan aikaan erään, arviolta n. 25 - 30 v. pariskunnan kanssa. Vaikea arvioida heidän pituuksiaan mutta nainen ehkä n. 175 cm ja mies melko lyhytkasvuinen, ehkä max. 155 cm. Nainen oli mielestäni todella kaunis ja mies taas suoraan sanottuna ruma kasvoiltaan. Luulen että lyhytkasvuisuus oli vaikuttanut jotenkin miehen ulkonäköönkin. He olivat molemmat aina iloisia toisilleen ja melko rakastuneen oloisia ja vaikuttivat myös päälle päin kunnollisilta ja reippailta ihmisiltä. Tämä kuulostaa naurettavalta, mutta itsekin tulin paremmalle mielelle seuratessani vierestä heidän ostoksien tekoaan. Viimeisin kerta kun satuin näkemään heidät, nainen oli maha pystyssä. Sittemmin kyseinen kauppa lopetettiin, enkä ole heitä enää nähnyt.

Olen joskus miettinyt jälkeenpäin, mistä löytäisin tällaisen naisen itselleni vaimoksi. Olen "normaalin" pituinen, painoinen ja näköinen, mutta ilmeisesti tuolla miehellä on jotain, mitä ei itselläni ole. Tottakai myös tuurilla on elämässä iso merkitys. Jotenkin ihailtava pariskunta. Harvoin täysin tuntemattomat randomit jäävät tällä tavalla mieleen.

Vierailija
52/52 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Olen itse 178cm ja kelpaisi hyvin.

N26

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi