Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tykkäätte Phillips Air Fryerista?

Vierailija
18.04.2020 |

Parhaat reseptisi?
Mun mielestä nopea tapa paistaa ranskalaisia ja niistä tulee paljon parempia kuin tuossa meidän uudessa uunissa, jossa ei ole höyrypoistoa (en tajunnut ostaessa selvittää tätä). Samoin paistettu lohi on hyvää tuossa air fryerissa paistettuna.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaapin täyte, turhake. Kallis leikki, ehkä 4 kertaa jaksaa leikkiä. Kirppikset pursuavat turhakkeita.

Vierailija
2/32 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa sama asia. Ostin viikko sitten. Makkara ainakin oli paljon parempaa kuin mikrossa. Käytön helppous ja huolettomuus viehättää itseäni kun sammuu itsestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ahkerassa käytössä, ostettiin pienempi halpis testimielessä ja on oltu tosi tyytyväisiä.

Ranskalaisista tulee melkein yhtä hyviä kuin friteerauskeittimessä.

Tarkoitus hankkia Philipsin XXL jossain vaiheessa.

Perinteiset makkaraperunat on perheemme herkku, Kananuggetit ja kalapuikot toimii myös

Vierailija
4/32 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin siihen vielä sen parilan ja toisen tason, mutta ne maksaa niin hirveesti enkä tiedä missä muualla niitä myydään kuin Powerissa. nelihenkiselle perheelle saisi helpommin koko aterian, kun olisi kaksi tasoa jossa paistaa. Toki tuohon ei varmaan laittaa muunkin kuin laitteen omia varusteita, kunhan ei tuki sitä ilmankulkua. -ap-

Vierailija
5/32 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoijakkaa, taas joku keksinyt pyör...uunia uudestaan.

Eikö maailmassa ole jo tarpeeksi tavaraa??

Vierailija
6/32 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjussa luetellut sapuskat eivät vakuuttaneet; ranut, nuggetit, makkara, kalapuikot, makkaraperunat - mättöä. Paistetun lohen tekee paremmin muulla tavalla. Joku tekee sillä bataattiranuja mutta turha kapistus muutamaan ruokaan ja vie tilan lisäksi ruokavalion väärään suuntaan.

Vierailija
7/32 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole ihan vaan pieni sähköuuni?

Vierailija
8/32 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin eikös toi ole ihan kuin kiertoilmatoiminnolla ja grillivastuksilla varustettu uuni?

Vierailija
9/32 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään itse myös airfryeristäni, ostin sen 2014. Aluksi tein viikottain tuoreita ranskalaisia ihan vaan perunoista, nykyisin harvakseltaan kevätrullia tai nugetteja. Kerran tein tosi hyvää kanaa siinä, mutta se roiski yläpinnan vastuksiin sen verran savuavia roiskeita että en tykkää tehdä "oikeaa" ruokaa airfryerillä. Ihan ok kapistus, mutta en osta uutta kun tuo rikkoontuu.

Vierailija
10/32 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarvii friteerausvehkeen mutta mieluummin ilman rasvaa niin tämä, kuumaa ilmaa ja vastukset päällä. Tilan kannalta kiertoilmauuni grillivastuksilla on parempi. Kiulussa tulee niin vähän kerrallaan valmista. Luultavasti sillä päätyy tekemään vaan ranskalaisia ja sitten niitä tulee puputettua enemmän kuin uunissa tehden. Hetken hurmaa ja jää sitten vähälle käytölle. Luultavasti tyypeille, joilla ei ole kunnon kiertoilmauunia.

Vierailija
11/32 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen miettinyt sen ostamista, vaikka minulla on kallis kiertoilmauuni grillivastuksineen. Ei siellä ranskalaisista tule sen ihmeempiä kuin perusuunissakaan.

En ole ostanut. Syön niitä ranskalaisia aika vähän.

Vierailija
12/32 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bataattiranskalaiset kesti 40 minuuttia ja isompi laite riitti kolmelle, ei ehkä neljälle ruokailijalle. Ihan hyviä mutta ei oikein vaivan arvoista, uunissa tulee ihan samanlaisia.

Vierailija
13/32 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjussa luetellut sapuskat eivät vakuuttaneet; ranut, nuggetit, makkara, kalapuikot, makkaraperunat - mättöä. Paistetun lohen tekee paremmin muulla tavalla. Joku tekee sillä bataattiranuja mutta turha kapistus muutamaan ruokaan ja vie tilan lisäksi ruokavalion väärään suuntaan.

Ei ole turha, sitä ei tarvitse lämmittää etukäteen kuten uuni pitää eikä tarvitse käyttää rasvaa niin kuin pannulla paistaessa. Paljon nopeampi tapa tehdä iltaruokaa, kun ei jaksa kaksi kertaa päivässä olla älytöntä aikaa hellan ja jääkaapin välissä. Teen siis yleensä lounaan perinteisillä menetelmillä.

Vierailija
14/32 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos omistaa kiertoilmauunin, niin koko Air Fryer on ihan turhake. Ostettiin perheelle viime syksynä ja alun kokeilujen jälkeen jäi käyttämättä. Luultiin että ranuista saa rapeita kuten öljyssä paistetut, mutta jäävät ihan samanlaisiksi kuin kiertoilmauunissa.

Vierailija
15/32 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla kokemuksia. Mies haluaa meille tuollaisen vaikka väkisin ja varmaan ostaa, kun hinnat tulee alaspäin. Itse luulen, että sillä ei saa kokonaista ateriaa koko perheelle yhdellä kertaa ja tulee vain lisää käsin tiskattavia härpäkkeitä. Ei meillä ole tilaakaan säilyttää enkä jaksa nostella sitä edes takaisin kaappiin. Mies ehkä kokeilee sitä pari kertaa ja sitten ihmettelee, miksen minä sitä käytä.

Vierailija
16/32 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole turha, sitä ei tarvitse lämmittää etukäteen kuten uuni pitää eikä tarvitse käyttää rasvaa niin kuin pannulla paistaessa. Paljon nopeampi tapa tehdä iltaruokaa, kun ei jaksa kaksi kertaa päivässä olla älytöntä aikaa hellan ja jääkaapin välissä. Teen siis yleensä lounaan perinteisillä menetelmillä.

Siihen verrattuna mitä sillä saa tehtyä niin täysin turha härpäke. Uunia lämmittää 10 minsaa ja bataattiranut kestää 30 minsaa. Air Fryer ranut 40 minsaa. Rasvaa ei kummassakaan.

Mitä ruokaa teet Fryerillä? Ai niin ranut, nuggetit, makkara, kalapuikot, makkaraperunat...

Vierailija
17/32 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kohta laittaa sinne kaappiin leipäkoneen, munankeittimen, fondue-padan ja Moulinex-sekoittajan viereen säilöön.

Vierailija
18/32 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus jo itsessään kertoo kuinka hyödyllinen Air Fryer on, mitä muuta sillä voi tehdä kuin ranskalaisia.

Kun eroa ei tule nopeudessa, rasvassa tai maussa uuniin verrattuna ja minä teen ranskalaisia tosi harvoin.

Ehkä kokeilen huvin vuoksi föönata ranskalaiset ja sitten heittää vähän maustetta ja vielä sillä creme brule polttimella kärventää niitä ennen tarjoilua.

Vierailija
19/32 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on niin harvoin kuuma ilma niin ei viitsi ostaa, kun sitä kuuelmma käytetään vaan kuumalla ilmalla🐷

Vierailija
20/32 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Airfryerilla on hyvä tehdä myös kasviksia. Esim. paprika, porkkana, jne. Paloittelee sopiviksi paloiksi ja kulhossa päälle mausteita, vähän öljyä ja sitten paistaa. Hyviä lämpimänä tai jäähtyneenä salaatissa. Parasta tankoparsaa olen tehnyt Airfryerilla. Englanniksi löytyy hyvin reseptejä ja paistoaikoja. Parsassa muistaakseni 7 min. Mielestäni Airfryer on paljon helpompi käyttää ja parempi lopputulos kuin uunilla. Myös esim. kanasta tulee hyvä ja mehevä. Meillä Aifryer ollut n. vuoden käytössä ja vähintään viikoittain käytetään, monesti päivittäin. Osat on helppo pestä astianpesukoneessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme